Vandaag ga je naar Brussel met je beste vriendin Gilopiratipieterson. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te slaan als jullie in de vlinder op weg naar Brussel zitten, waar Barack Obama vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en vliegen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Kom naar Flisoriland we hebben ijsjes,maar geen slagroom. Mwahahahahaha!"
Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je kastdeur!”
Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare gorilla en je kleerkast.
Vandaag ga je naar Londen met je beste vriendin Lieke. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te lezen als jullie in het T-shirt op weg naar Londen zitten, waar Harry Styles vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en gaan jullie met de trein naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Hoi, ik mag jou wel.'
Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je armband!”
Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare everzwijn en je mes.
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.