• het nieuwe ;]

    Uit het vorige is gebleken dat ik en Lieke tweelingszussen zijn en dat Sarah haar verveelt!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CarrotKing schreef:
    Lisanne waarom ga je offline?!


    Ja.. (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben er weer 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Welcome back! *O*
    We wachten geduldig af, lalala.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vandaag ga je naar Brussel met je beste vriendin Gilopiratipieterson. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te slaan als jullie in de vlinder op weg naar Brussel zitten, waar Barack Obama vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en vliegen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Kom naar Flisoriland we hebben ijsjes,maar geen slagroom. Mwahahahahaha!"
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je kastdeur!”
    Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare gorilla en je kleerkast.

    Vandaag ga je naar Londen met je beste vriendin Lieke. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te lezen als jullie in het T-shirt op weg naar Londen zitten, waar Harry Styles vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en gaan jullie met de trein naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Hoi, ik mag jou wel.'
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je armband!”
    Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare everzwijn en je mes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Vandaag ga je naar Brussel met je beste vriendin Gilopiratipieterson. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te slaan als jullie in de vlinder op weg naar Brussel zitten, waar Barack Obama vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en vliegen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Kom naar Flisoriland we hebben ijsjes,maar geen slagroom. Mwahahahahaha!"
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je kastdeur!”
    Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare gorilla en je kleerkast.

    Vandaag ga je naar Londen met je beste vriendin Lieke. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te lezen als jullie in het T-shirt op weg naar Londen zitten, waar Harry Styles vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en gaan jullie met de trein naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Hoi, ik mag jou wel.'
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je armband!”
    Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare everzwijn en je mes.


    HAHAHAHAHAHAHAH OMFG. Ik vind het zo leuk eh. :3 Ik ga er juist nog een invullen. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Plaatsnaam: New York.
    Voornaam: Emalee.
    Werkwoord: Spelen.
    Zelfstandig naamwoord: Horloge.
    Beroemdheid: Selena Gomez
    Vervoerswerkwoord: Vliegtuig.
    Zin: 'Je hebt een snor, hahahaha.'
    Zelfstandig naamwoord: Tv.
    Land: IJsland.
    Dier: Olifant.
    Zelfstandig naamwoord: Kraal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vandaag ga je naar New York met je beste vriendin Emalee. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te spelen als jullie in een horloge op weg naar New York zitten, waar Selena Gomez vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en vliegen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Je hebt een snor, hahahaha.'
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je tv!”
    Je holt weg en emigreert naar IJsland, samen met je dierbare olifant en je kraal.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Et le word:

    Vandaag ga je naar [stad] met je beste vriendin [naam]. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te [ww] als jullie in de [zelfst] op weg naar [stad] zitten, waar [celeb] vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en [vervoer-ww] jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: [zin]
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je [zelfst]!”
    Je holt weg en emigreert naar [land], samen met je dierbare [dier] en je [zelfst].
    Plaatsnaam (voorbeeld: Amsterdam, Parijs):
    Voornaam (voorbeeld: Piet, Marieke):
    Werkwoord (voorbeeld: schrijven, zingen):
    Zelfstandig naamwoord (voorbeeld: kast, deur):
    Beroemdheid (voorbeeld: Johnny Depp, Sinterklaas):
    Vervoerswerkwoord (voorbeeld: roeien, rijden, zwemmen, lopen):
    Zin (voorbeeld: “Wat een idioot.” “Ik ga mijn aardappels opeten.” “Hoi, hoe gaat het met jou?”):
    Zelfstandig naamwoord (voorbeeld: kast, deur)
    Land (voorbeeld: Nederland, Oostenrijk):
    Dier (voorbeeld: kat, slang):
    Zelfstandig naamwoord (voorbeeld: kast, deur)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Vandaag ga je naar Brussel met je beste vriendin Gilopiratipieterson. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te slaan als jullie in de vlinder op weg naar Brussel zitten, waar Barack Obama vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en vliegen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Kom naar Flisoriland we hebben ijsjes,maar geen slagroom. Mwahahahahaha!"
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je kastdeur!”
    Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare gorilla en je kleerkast.

    Vandaag ga je naar Londen met je beste vriendin Lieke. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te lezen als jullie in het T-shirt op weg naar Londen zitten, waar Harry Styles vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en gaan jullie met de trein naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: 'Hoi, ik mag jou wel.'
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je armband!”
    Je holt weg en emigreert naar Engeland, samen met je dierbare everzwijn en je mes.

    LOL ik ga er nog een invullen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Plaatsnaam:Hoofdkipstad(hoofdstad van kippenland)
    Voornaam:Flipina
    Werkwoord:Eten
    Zelfstandig naamwoord:Haring
    Beroemdheid:Bob Dylan
    Vervoerswerkwoord (voorbeeld: roeien, rijden, zwemmen, lopen):
    Zin:"Ik kom je vermoorden president Kipperson,Kippenland mag geen echt land worden!""Nu zal ik alle mensen die in een haring zijn gekomen vermoorden"
    Zelfstandig naamwoord: Polsen
    Land:Zuid-Azië
    Dier:Mamoet
    Zelfstandig naamwoord:Laptop


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Vandaag ga je naar Hoofdkipstad met je beste vriendin Flipina. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te eten als jullie in de haring op weg naar Hoofdkipstad zitten, waar Bob Dylan vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en zwemmen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: "Ik kom je vermoorden president Kipperson,Kippenland mag geen echt land worden! Nu zal ik alle mensen die in een haring zijn gekomen vermoorden."
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je polsen!”
    Je holt weg en emigreert naar Zuid-Azië, samen met je dierbare mammoet en je laptop.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Vandaag ga je naar Hoofdkipstad met je beste vriendin Flipina. Ze heeft er erg veel zin in en begint dan ook spontaan te eten als jullie in de haring op weg naar Hoofdkipstad zitten, waar Bob Dylan vandaag een optreden geeft. Eenmaal daar aangekomen stappen jullie uit en zwemmen jullie naar het optreden. Maar dan klinkt er opeens een stem door de luidspreker, die het volgende meldt: "Ik kom je vermoorden president Kipperson,Kippenland mag geen echt land worden! Nu zal ik alle mensen die in een haring zijn gekomen vermoorden."
    Je wordt helemaal hysterisch en slaat je vriendin in elkaar. De politie ziet dit en zegt: “Geef me je polsen!”
    Je holt weg en emigreert naar Zuid-Azië, samen met je dierbare mammoet en je laptop.

    LOL waar heb je dat gevonden?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    (...)
    LOL waar heb je dat gevonden?

    Verhaaltjes zijn zelfbedacht, idee ontstond toen ik een halfjaar geleden in Cosmogirl ofzo zo'n verhaaltje las ik las 'm omdat ik me de pleures verveelde, kay? en het eigenlijk best geniaal vond :') Daarna heb ik er eigenlijk nooit meer iets mee gedaan, maar in de vakantie speelde de verveling op, dus ging ik mijn broertje irriteren 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Droog ik ga nu Frans doen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Bonne chance, madame Sarah C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.