• Nja, ik heb een nieuw idee'tje ^^

    Een meisje die geadopteerd is toen ze nog baby was is opgegroeid in een negerbuurt. Haar pleegouders zijn dan ook mensen met een zwarte huidskleur. Ze Heeft 1 jongere zus en 3 oudere Broers. Ze zit namelijk zeer op het slechte pad (Drugs en drank, diefstal). Gaat bijna niet naar school en heeft alleen maar slechte vrienden.Zij voelt haar gelukkig omdat ze niet weet hoe een normaal leven eruit ziet. Op een dag zal haar leven veranderen. Maar of dat er op gaat verbeteren of verslechteren zien jullie wel als je het een goed idee vindt ^^

    Het is dus een TH-story. Maar de jongens zijn niet beroemd in mijn quiz, Wel rijk en graag gezien.
    Hope you like it <33

    ROLLEN:

    Ik heb alle rollen ^^

    Niemand? °°

    Jha super n_n en jha die moet er kome ,, want ja ik weet da gij geweldig kunt schrijve n_n


    x3

    Njaa, ik zie wel nog XD. Ik ga eerst verder met muhn andere, en schrijf deze alvast in mn boekje fzu als ik ni meer reacties krijg ^^.
    <3

    Omg zo een idee is er nog niet!
    snel maken jij -n.n-


    Take My Hand Take A Breath ...

    goed idee maken :P dan ga ik hem zekker maken dan wil ik een rol:P(A) en dan het liefs een rol met tom(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ik zal zien wat ik kan doen ^^

    Whaa, ike heb me net opgegeven voor Rol^^
    Bij ander Topic >.0


    Dunno ><

    Gaat deze nog door wand dan wil ik wel een rol ;)


    You can't touch music but music touch you

    lijkt me een leuke quiz!!!

    ik wil wel graag een rol :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~


    Zus van hoofdrol + vriendin bill
    Naam: Shanice

    Leeftijd: 16

    Tekstje(Niet te kort): Yooo,,,
    Mijn naam is Shanice,
    Nop geen Chinees of whatever xd
    Want als je dat zegt stomp ik je op je neus xD
    Nou ik ben dus 16 jaar geleden op deze wereld beland.
    Ik heb een oudere zus en drie oudere broers,dus ik ben de jongste -.-
    Het is soms best vervelend maja daar kan ik ook weining aan verandere..
    Ik hou van HipHop,Lolly's,kauwgom,tv kijken,muziek luisteren en gekke dingen doen zoals : tegen palen lopen,tegen bomen fietsen,van hekken afspringen,of ik ooit pijn heb?neuu niet echt,Ik ben niet zo kleinzerig xD.
    Ik ben best hyper en melig,Ik heb een paar goede vrienden en op school heb ik bijna nooit ruzie,naja niet elke dag dn!!Verder is muziek een deel van men leven net zo als mijn familie en mijn vrienden.Ik heb niet meer veel te vertellen naja doeiii!!

    Titel voor mn quiz:
    uhhh...My life is a Hell?
    Plaatje: http://www.dyfuse.com/files/images/cassie.2.jpg

    of
    http://www.connietalk.com/alicia_keys_smirk.jpg

    als die niet goed zijn hoor ik het wel ;)

    Waarom wil je de rol: omdat het me een leuke rol lijkt en het verhaal me ook super leuk lijkt!En omdat ik vriendinnetje van Bill wil zijn xD



    Listen to your heart and your dreams come true ~