Naam :
Elle
Text (langer dan 10 regels please) :
Hoii,, Hoii ik ben Elle, en Huppel al 17 jaartjes op deze wereld rond, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin, Ik heb niet heel veel vriendjes en vriendinetjes, waar dezgene die ik heb, Zijn dan ook geweldig,, en Zou ze noooit kwijt willen! Niemant mag dan ook aan ze zitten,, wat dan vlieg je dat zelfde moment nog, als een Engeltje naar de hemel [A] Maar als je dat er even niet bij denk, Ben ik best lief hoor!! Tegen mensen die ik zelf ook lief vind dan,, en die lief tegen mij zijn,, want als je namelijk niet lief tegen mij ben,, ben ik ook niet lief tegen mij,, en dan heb je geen lieferdje aan mij, want dan kan ik erug boos worden, Vedder, ben ik spontaan, Hieperactief, praat veels te veel, en veels te veel onzin:P Ben snel op me teentjes getrapt, en denk niet na voordat ik iets zeg of doe. Ik ben ontsentend bang vaar,, Nee geen Spinnen!(NIet dat ik dat een pretje vind) Maar voor Clown's Ja raar weet ik. Ik vind ze gewoon zo eng!!! Hoezo weet ik niet, ik heb het altijd al vreselijk gevonden! Ik ben verslaaft aan Lolly's, en Bubbelgum,, EN die zijn nu op,, Dus ik Moet NU naar de winkel op een voraat bij te kopen,, want anders krijg ik nog afkik verscheinselen >.0 dus Bye Xx
Plaatje (MET URL) :http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
Dunno ><