• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wel, actually yes I have. Alhoewel het hen gewoon geen barst kan schelen wat ik doe op twee keer na; het kan hen schelen als ik in de problemen geraak en het kan hen ook schelen als ze mij kunnen tegenwerken :W

    Maar dat is echt shitty voor jou. Misschien laten ze het tegen morgenmiddag wel vallen? Met een beetje geluk?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Wel, actually yes I have. Alhoewel het hen gewoon geen barst kan schelen wat ik doe op twee keer na; het kan hen schelen als ik in de problemen geraak en het kan hen ook schelen als ze mij kunnen tegenwerken :W

    Maar dat is echt shitty voor jou. Misschien laten ze het tegen morgenmiddag wel vallen? Met een beetje geluk?


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:55 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Haha, ik zei al: "Pap, mam, renpaarden kunnen snel koliek krijgen als ze niet lopen. En dat zouden jullie mij toch niet aan willen doen hè?"
    Zegt mijn vader zo: "'t kan mij niks schelen wat die strontknol mankeert, jij moet doen wat je moet doen en daarmee uit."
    Dus zei Fred dat hij wel wat regelde... de vorige keer eindigde ik achterop een crossmotor van zijn broer en dat was doodeng.


    Ouders lijken soms echt het idee te hebben dat ze alles kunnen maken, net zoals mijn moeder want het is dan voor je eigen bestwil. Maar het is zo frusterend als ouders zo doen en je kan gewoon niks terug doen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ouders lijken soms echt het idee te hebben dat ze alles kunnen maken, net zoals mijn moeder want het is dan voor je eigen bestwil. Maar het is zo frusterend als ouders zo doen en je kan gewoon niks terug doen


    Dit is echt niet voor mijn eigen bestwil, dit is gewoon zeuren en mij dwarszitten. Ze WETEN dat Billie Jean - het paard waarmee ik train en waarmee ik rijd - een gevoelig darmstelsel heeft en dat is voor hen echt onbegrijpelijk, blijkbaar...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Haha, ik zei al: "Pap, mam, renpaarden kunnen snel koliek krijgen als ze niet lopen. En dat zouden jullie mij toch niet aan willen doen hè?"
    Zegt mijn vader zo: "'t kan mij niks schelen wat die strontknol mankeert, jij moet doen wat je moet doen en daarmee uit."
    Dus zei Fred dat hij wel wat regelde... de vorige keer eindigde ik achterop een crossmotor van zijn broer en dat was doodeng.



    sssh, ik kan je ook komen ontvoeren? Ik hoor dat je toch al gewend bent aan crossmotoren, twee keer kan geen kwaad, right? I mean, you'll live en je kan rijden en ik krijg de kans om nog eens wat anders te zien dan het parcours, goede deal toch?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    O ja. Mijn ouders denken dat ik nog steeds vijf ben, terwijl ik al achttien ben en verdomd goed weet hoe ik voor mezelf moet zorgen. Helaas denken mijn ouders dat ik nog steeds in zeven sloten tegelijk loop, terwijl ik meerdere keren heb bewezen dat ik écht zelfstandig ben.
    En het feit dat ze me niet willen laten studeren, is nog wel het ergst van alles. Maar ik ga wel studeren, al is dat het laatste wat ik ga doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O ja. Mijn ouders denken dat ik nog steeds vijf ben, terwijl ik al achttien ben en verdomd goed weet hoe ik voor mezelf moet zorgen. Helaas denken mijn ouders dat ik nog steeds in zeven sloten tegelijk loop, terwijl ik meerdere keren heb bewezen dat ik écht zelfstandig ben.
    En het feit dat ze me niet willen laten studeren, is nog wel het ergst van alles. Maar ik ga wel studeren, al is dat het laatste wat ik ga doen.


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eyes schreef:
    (...)

    Ouders lijken soms echt het idee te hebben dat ze alles kunnen maken, net zoals mijn moeder want het is dan voor je eigen bestwil. Maar het is zo frusterend als ouders zo doen en je kan gewoon niks terug doen


    Dit gebeurt bij mij ook. Ze denken dat het goed is om mij christelijk op te voeden terwijl ik er niets mee heb. =.=


    26 - 02 - '16

    Als ik dat zo lees -hoe vervelend het voor jou ook is- moet ik je zeggen dat mijn vader nog 10 duizend keer zo erg is. Na het overlijden van mijn oma in oktober -zijn moeder- is hij psyschisch ingestort. En hij is al zo neurotisch en rationeel als het maar kan. Hij kan niets anders kan klagen en zegt wel minstens 10x op een dag: "Jij weet niet hoe dit is, Thalita. Jij hebt makkelijk praten." Terwijl ik al gvd drie jaar zo depressief als de tering ben, en dat weet hij ook verdomd goed. Maar dan nog weet ik niet waar ik het over heb, en moet ik maar met hem rekening houden. Want dit heeft -I quote- grote consequenties voor ons gezin. Aangezien hij ook een piep in zijn oren heeft gekregen en iedereen volgens hem op zijn tenen door het huis moet lopen, zacht praten, niet schreeuwen, de hond mag niet blaffen, niet te hard lachen, deuren zachtjes dicht doen, niks kapot laten vallen en ga zo maar door. Ik vind het vervelend voor je, maar realiseer je dat er ergere dingen/mensen zijn.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Als ik dat zo lees -hoe vervelend het voor jou ook is- moet ik je zeggen dat mijn vader nog 10 duizend keer zo erg is. Na het overlijden van mijn oma in oktober -zijn moeder- is hij psyschisch ingestort. En hij is al zo neurotisch en rationeel als het maar kan. Hij kan niets anders kan klagen en zegt wel minstens 10x op een dag: "Jij weet niet hoe dit is, Thalita. Jij hebt makkelijk praten." Terwijl ik al gvd drie jaar zo depressief als de tering ben, en dat weet hij ook verdomd goed. Maar dan nog weet ik niet waar ik het over heb, en moet ik maar met hem rekening houden. Want dit heeft -I quote- grote consequenties voor ons gezin. Aangezien hij ook een piep in zijn oren heeft gekregen en iedereen volgens hem op zijn tenen door het huis moet lopen, zacht praten, niet schreeuwen, de hond mag niet blaffen, niet te hard lachen, deuren zachtjes dicht doen, niks kapot laten vallen en ga zo maar door. Ik vind het vervelend voor je, maar realiseer je dat er ergere dingen/mensen zijn.


    Allemaal hartstikke vervelend, maar ik vraag om tips en niet om "het kan erger".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    van mij hadden ze lekker de boom in gekund...ik was gewoon zo lang gebleven als nodig...laat ze maar lekker in de stress zitten...zulk gedrag van ouders kan me zooooooooooooooooooooo boos maken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, heb ik dan zeker overheen gelezen, gheheh ;$ heb alleen gereageerd op 'hebben jullie ook zo'n ouders?'


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uh, neem het regenpak van die kerel en laat je ouders mooi lullen?
    En bij mij... eh een ouder zie ik een keer per jaar, de andere is terug van drie weken vakantie en heeft tot op heden vrijwel niks tegen me gezegd. Denk da'k tijdelijk verkas naar m'n opa en oma, want de woede en onmacht in me is niet goed voor m'n geestelijke gesteldheid.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 10:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    oke:S
    raar hoor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn ouders zijn juweeltjes, echt zo lieve mensen. Alleen kan ik me wel heel erg ergeren aan mijn mama, maar dat hoort erbij denk ik.

    Wel apart, dat je ouders zo doen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind