• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Is het goed dat ik me afvraag waar de rest is?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha I have no idea.]

    Luca Jones
    "Mag ik nu wel ongeduldig zijn?" vraag ik, lichtelijk onderdanig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, vooruit dan maar,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip en grijns. "Gelukkig maar." fluister ik zacht, maar ik weet plotseling niet wat ik nou wilde doen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'En gaat er nog wat gebeuren,' grijns ik al hij niks doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Toch schrijf ik een stukje.. Verveel me ;d]

    Jeremy Velez

    Ik liep verder door het bos heen. Af en toe zag ik een blaadje op de grond. Ze waren mooi en stiekem twijfelde ik of ik er één mee zou nemen. Eventjes bleef ik stil staan en sloot ik mijn ogen. Mijn handen zaten nog steeds in mijn zakken. Ik hoorde de wind waaien en het klonk mooi. Ik open mijn ogen, zocht een paar blaadjes uit en nam die mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Eh..." zeg ik zacht, ik kan nu onmogelijk nadenken!


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ach, schatje. Weet je het niet?' Grijns ik en ik druk mijn lippen weer op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze drukt haar lippen op die van mij zodat ik het alleen nog maar meer vergeet. "Jou schuld." mompel ik tegen haar lippen aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik lach zachtjes. 'Hoezo is het nu weer mijn schuld?' Grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Omdat ik alles vergeet door jou, als je me kust of aanraakt." vertel ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, misschien moet ik er dan maar mee stoppen,' zeg ik onschuldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik schud snel mijn hoofd. "Alsjeblieft niet?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    [Is Chèlle nog bij Damon?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Vooruit dan maar,' grijns ik en ik streel weer zachtjes over zijn geslachtsdeel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered