• Dikke sh*t hierow ik kreeg vandg een overzicht van testen en me ouders moete die tekenen trrlijk zijn men resultate like supper slecht, nu zit men ma te zeieken dat ik niet veel doe. Ze begrijpt niet dat ik me n,og moet aan passen aan de leerkrachten en aan de manier van hun les geven enal ik bedoel halo ik kan toch niet meteen alles weten. De 4de is bovendien ook nog eens super moeilijk de testen komen me strot uit NU AL!!!!


    *He's the one.

    wacht maar tot ge in het 5 terecht komt lieverd ö! dat is nog vele erger als het 4e ö en ik ga dood door al die fucking teste waar ik me moeite een 5 op haal ö

    Doe dan ook wat meer,.. Ja sorry hoor miss lijkt het wel dat ik nooit iets doe omdt ik hier zovaak zit maar ik doe er echt wel wat aan..!! En ik wil niet weer te horen krijgen dat je moeder me een slecht voorbeeld vind..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    I Hate Them -___-

    Ik ben nu al ZOO gestresst! Volges mij sterf ik later op mijn 30 gwn aan een hartinfarct door al die Stress! Ik ben gwn en stressig mens! :O

    3x 'STRESS' :P


    007

    Ik ben school in het algemeen kotsbeu! >< Vooral nu in het 5de. Het suckt gewoon zwaar -___-

    ik heb zeker 7 toetsen in 1 week
    wara ik niet ana leer en tog min. een 6 haal

    Pfff ik doe de 2e Havo en ik ben nu al half dood >< Ik leef met je mee lieve Char <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    kutjetesten.. o.O
    buh bij mij valt het nog wel mee eigenlijk,
    maar ik zit in de 2e..
    en ik heb nog geen 1 onvoldoende gehaald. o.O
    wow.
    ga protesteren. [a]


    AAP