• Hey Poepers <3

    Ik maak nu een nieuwe serie en het gaat hier over :

    Bitch Attack zit samen in een Big Brother huis samen met Tokio Hotel en nog een huppel bandje (The Barbies). Bitch Attack kan de beiden banden niet uitstaan. Maar Tokio Hotel in tegendeel wel! Ze proberen Bitch Attack hun hart te veroveren, maar The Barbies (het huppel bandje) valt juist voor TohO. Dus proberen The Barbies Tokio Hotel voor hun te winnen. En soms vergeten ze dat ze op tv komen x'].

    Goed dit zijn de rollen :

    -Bitch Attack :


    -Hoofdrol (zangeres) (Tom (H)): [BEZET : Rawrrx3 ]

    -Bf Hoofdrol (gitaar) (Bill (H)): [BEZET : xNIJNTJE ]

    -Vriendin van Hoodrol (bas) (Gustav(H)): pink][b]B[/b]EZET : [b]L[/b]OLLIPOPx[/pink

    -Vriendin van Hoofdrol (drum) (Georg (H)): [BEZET : PersianRose
    ]


    -Huppel band : The Barbies :


    -Meisje die zingt (Is échte huppel): pink][b]B[/b]EZET : [b]x[/b]MichKaulitz[/pink


    -Meisje die gitaar speelt (Is échte huppel):

    -Meisje die bas speelt (Haat het meisje die zingt en het meisje die gitaar speelt en probeerd vriendinnen te worden met Bitch Attack): pink][b]B[/b]EZET : [b]i[/b]Pod[/pink

    -Meisje die drumt (Haat het meisje die zingt en het meisje die gitaar speelt en probeerd vriendinnen te worden met Bitch Attack): pink]BEZET : [b]4][/b]YoMissBitch[/pink



    - Presentratrice : pink][b]B[/b]EZET : [b]K[/b]imCupCake[/pink
    - Groepje (3 meisjes, die jaloers zijn op Bitch Attack, en proberen hun leven zuur te maken) :



    1 : ZEG NIET EERST : INFO KOMT! WANT DAN HEB JE ZEKER GEEN ROL!
    2 : IK DOE NIET MEE AAN VRIENDJES POLITIEK!
    3 : IK WIL EEN HEEL GOED EN MOOI TEKSTJE EN NIET DIT : HALLO IK BEN ... IK BEN ... JAAR EN MIJN HOBBY'S ZIJN ...


    Dit is wat ik moet weten :

    Naam :
    Leeftijd :
    Hobby's :
    Likes :
    DisLikes :
    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) :
    Tatoe :
    Piercing :
    Plaatje (Url):
    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) :


    Zo mensjes dat was het :3!

    [u]Be Fast x33[/u]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik kies de beste en niet de snelste !


    Take My Hand Take A Breath ...

    Fock ik wou Bill >,< Njah w8 ik kijk nog ff Gustav dan maar ^^ Maar mag ik ook BF Bill? Info komt ^^


    Rol: Presentratrice
    Naam : Kim
    Leeftijd : 19 jaar
    Hobby's : Voetballen,Kletsen
    Likes : Voetballen,schelden,pesten
    DisLikes : Huppele
    Tatoe : Een klein voetballetje op onderrug
    Piercing : Wenkbrauw
    Plaatje (Url): Kies maar uit me Fotoboek
    Familie(Broers en zussen): Nope

    Uhmm die ene die Bas speelt en liefst heb ik Gustav maar mag ik ook ineens BF Bill(A)

    Naam : Annelies

    Leeftijd : 16

    Hobby's : Hiphop& In een band spelen

    Likes : IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty

    DisLikes : Arrogante en irritante mensen, spinnnen en insecten

    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) : Uhmm kleine crush op Vin Diesel,...

    Tatoe : 1 op pols [NoFear]

    Piercing : in de tong

    Plaatje (Url): Uhmm http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512

    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) : 2 zussen

    Rol : Basgitaariste van The Barbies

    Naam : Naomi

    Leeftijd : 16.9 ^^

    Hobby's : Tekenen, bas spelen, muziek luisteren, dingend op papier zetten, ùelig doen, jongens spottern, ...

    Likes : Jongens (dooh -.-'), meligheid, rock 'n roll, scene, emo, skater, skinny jeans (er is geen leven zonder), muziek, ...

    DisLikes : Huppels (ja ik zit er inderdaad mee opgescheept), mensen zonder een greintje humor, players, mensen die denken dat ze 'het' zijn, fakers, ...

    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) : Uhh... *denkt*... Ik laat het je wel weten zussie ^^

    Tatoe : Een klein sterretje boven haar linkerwenkbrauw :3

    Piercing : Uhh... geen.

    Plaatje (Url): http://i251.photobucket.com/albums/gg317/hh64/Untitledghilug.jpg

    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) :
    Twee broers, een grotere: Jonas, 20 jaar. En een jongere, Fabi die pas 15 is geworden. M'n ouders zijn gescheiden en nu wilt ineens iedereen met mijn ma of pa omdat ik beroemd ben, maar ik weet wel de juiste uit te kiezen (kwaadaardige grijns)...


    What's wrong whit loving someone?

    Uhmm die ene die Bas speelt en liefst heb ik Gustav maar mag ik ook ineens BF Bill(A)

    Naam : Annelies

    Leeftijd : 16

    Hobby's : Hiphop& In een band spelen

    Likes : IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty

    DisLikes : Arrogante en irritante mensen, spinnnen en insecten

    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) : Uhmm kleine crush op Vin Diesel,...

    Tatoe : 1 op pols [NoFear]

    Piercing : in de tong

    Plaatje (Url): Uhmm http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512

    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) : 2 zussen



    Wil je Bf Bill ?


    What's wrong whit loving someone?

    WIl je Bf Bill Annelies ?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Of wil je Bas Gustav ?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Kies zelf maar ;)

    Naam :
    Rose (A)
    Leeftijd :
    Moet jy weten
    Hobby's :
    Basketballen, Zingen, Dansen&Voetballen
    Likes :
    Boys, Pizza& Shoppen& Friends
    DisLikes :
    Bitcha'z & Player'z
    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) :
    Nope
    Tatoe :
    1 in nek, Letter R
    Piercing :
    1 Tong
    Plaatje (Url):
    [url]http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg

    http://i22.beon.ru/43/68/106843/13/3332213/emogirls_021.jpeg[/url]

    [Kies er maar 1tje uit ;)]
    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) :
    1 oudere broer, Ismaïl


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam :Raquel

    Leeftijd :16

    Hobby's :uitgaan,shoppen,muziek maken, foto's maken, rond hangen

    Likes :ice-cream,the band, music,gloomybears, donuts ^^

    DisLikes :brocoli,WannaB's,mensen die niet met iets kunnen stoppen

    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) :crush op...Alex Evans

    Tatoo :muzieknood op linkerpols

    Piercing :foto

    Plaatje (Url):http://nl.tinypic.com/view.php?pic=vrg551&s=4

    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) :oudere broer

    Tekstje: Hi Schatjes <333 Raquel is de naam en ik leef al 16 jaar op deze planeet. Vandaar dat het de afgelopen 16 jaar een beetje onrustig was,want dat was ik ;] Ja ik haal graag dingen uit die niet mogen ^^ Niet dat ze me iets kunnen maken, maar ja vind het wel leuk als ze dan ook achter me aan komen ^^ Ik doe graag van die echte meiden dingen zoals uitgaan en shoppen. Dat doe ik natuurlijk niet alleen dat doe ik samen met mijn beautiful friends <33 Ik lieft hun zo veel, ik echt nooit gedacht dat ik zo veel van een meisje kon houden. Rustig jongens, ik ben nog steeds hetro ^^ Zoals je maybe gemerkt heb, heb ik een ego, geen grote maar je merkt zijn aanwezigheid wel. Mijn verslavingen zijn ijsjes en donuts, lekker ongezond maar op 1 of andere manier kom ik nooit wat aan, hoe veel ik ook eet. Lekker handig, hoef ik nooit tegaan sporten. Ik vind het optreden met de meiden echt geweldig, dat gevoel als je dan op het podium staat is echt onbeschrijfbaar. Ik wil het met niemand ruilen, het is mijn gevoel en daar blijf jij met handjes van af ^^ Ooh we gaan oefenen. Byeee <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Naam : Anouschka

    Leeftijd : 17

    Hobby's : Skaten, gitaar spelen, drummen, dansen, zwemmen, snowboarden. ^^

    Likes : Uitgaan, met vrienden rond hangen, naar het strand gaan ^^, rock muziek ^^

    DisLikes : Kakkers en alles wat daar mee te maken heeft ^^ Steekbeestjes en school ^^

    Cruch, Carriére (iets anders speciaal) : kan ik zo 1,2,3 niet op komen x'D

    Tatoe : Een tribal op d'r onderrug ^^

    Piercing : Tong ^^

    Plaatje (Url): http://bp2.blogger.com/_KUjk-_OOOcc/SAG5inYZ_gI/AAAAAAAAADU/KPNARhT7fuQ/s320/emo_Resim3.png

    Familie (Broers?, zussen?, ouders gescheiden? ...) : Ouders gescheiden, ik woon bij mijn moeder en ik heb 2 zusjes en 1 broer ^^

    Vandaag was echt een bijzondere dag. Het ene moment zat ik nog te repeteren en het volgende moment zit ik in een huis met 2 andere bands! Eerst was ik wat verward, maar uiteindelijk wen je er aan. Er is een groep en ik mag ze niet. Ze zijn echte huppelkutten gewoon! BAH BAH BAH! Die andere groep mwha, heb ze nog niet echt gesproken ofzo. Maar ik weet niet wat ik daar van moet denken. In ieder geval toen we binnen kwamen en ik zag die meisjes dus. Ik had gewoon een spontane kotsnijging! Vooral van 2 van die band. Ik heb geen idee welke rang ze hebben in de band, maar dat boeit me ook echt zo geen fuck! Voor de rest is het hier wel redelijk. Zo ik heb even mijn hard gelucht en moet nu gaan, want ik hoor de anderen roepen, Bye bye xoxo


    ~

    Zeg euhm ik moet geen rol hebben, ik heb geen zin om alles in te vullen en oke er zitten wel een paar rollen in die ik wel zou willen maar euhm ik probeer nu in niet te veel quizn voor te komen maar wil je me wel zeggen als die quiz er is, het lijkt me echt een geweldige quiz


    Live life limitless.

    Zeg euhm ik moet geen rol hebben, ik heb geen zin om alles in te vullen en oke er zitten wel een paar rollen in die ik wel zou willen maar euhm ik probeer nu in niet te veel quizn voor te komen maar wil je me wel zeggen als die quiz er is, het lijkt me echt een geweldige quiz


    Je mag echt wel een rol hebben hoor!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Uhmm heb Annelies de coole rol nou of moet je nog beslissen (A)

    Geef Annelies de rol =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.