• Op 4 mei zijn we om 20.00 uur 2 minuten stil. Dan herdenken we burgers en militairen die zijn omgekomen in oorlogssituaties en vredesoperaties. Niet alleen tijdens de Tweede Wereldoorlog dus, maar waar en wanneer ook ter wereld. We hangen de Nederlandse vlag dan halfstok, als teken van rouw.


    They were never in fact homeless

    Jup.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:24 ]


    We don't share food.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wacht, ik dacht dat Gerrie het tegen Alwin had. *confused*



    Ik zit achter de computer om 8 uur, ik ben sowieso stil. ^^

    Nu je het zegt... ik lees volgens mij falend.


    I am an idiot, I move.

    Factory schreef:
    (...)
    Nu je het zegt... ik lees volgens mij falend.


    Kan gebeuren. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Factory schreef:
    Uhm, duh?


    The sun will rise and we will try again.

    Factory schreef:
    (...)
    Fijn voor je XD.
    Ik erger me dood aan de opmerkingen van Alwin, en dat mag ik ook gewoon kwijt.


    Hohhohohohoh!

    Als moderator moet je dat soort meningen voor je houden. Je bent de uitvoerende macht van de wet hier, zoals de politie dat is op straat. Je mag je werk niet laten kleuren door je mening over iemand (hetzij positief of negatief, maar laten we er sowieso van uitgaan dat je dat niet doet ^^) en ook moet je die meningen voor je houden (omdat anders mensen denken dat je wel bevooroordeeld bent D: )

    Maarja, dat is maar mijn mening


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Wacht, ik dacht dat Gerrie het tegen Alwin had. *confused*



    Ik zit achter de computer om 8 uur, ik ben sowieso stil. ^^


    Yeah, ik had het ook tegen Alwin.

    Factory schreef:
    (...)
    Fijn voor je XD.
    Ik erger me dood aan de opmerkingen van Alwin, en dat mag ik ook gewoon kwijt.


    Dat je Alwin niet mag, weten we nu allemaal wel. Als jij dat zo nodig steeds moet duidelijk maken (wat overigens best raar is, vooral gezien je een mod bent), zeg dat gewoon in een pb of zo. Je weet namelijk dat zo'n opmerking naar een discussie leidt :').


    i put the fun in funeral

    Tigger schreef:
    ik herdenk dan al mijn honderden deaths tijdens het ps3en (cat)
    huehuehue


    I live for the applause, you will die for it.

    Hohoho. Ik heb niets tegen Alwin persoonlijk. Ik haat hem ook niet. Ik erger me slechts af en toe aan zijn opmerkingen. Maar ik zal dat nooit laten meespelen in mijn mod-zijn. Het is niet zo dat ik hem als een stalker volg om hem voor elke opmerking direct te bannen. Zo kinderachtig ben ik echt niet.


    I am an idiot, I move.

    En oop 4 mei gaan de supermarkten vroeg dicht en dat was ik vergeten en nu heb ik geen chips vanavond of lekker drinken:(
    Dan is er toch ook iets op de dam ofzo?
    Bij dat monument dat is gebouwd door de Duitsers?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bloedzoeker schreef:
    En oop 4 mei gaan de supermarkten vroeg dicht en dat was ik vergeten en nu heb ik geen chips vanavond of lekker drinken:(
    Dan is er toch ook iets op de dam ofzo?
    Bij dat monument dat is gebouwd door de Duitsers?


    Dan ga je naar een tankstation, die zijn nog wel open neem ik aan?


    Tell me about it, stud.

    Maar ontopic: ik ga zo maar eens naar beneden voor de twee minuten stilte.


    I am an idiot, I move.

    leuk om te weten want ik wist het niet (:
    & wat zou quizlet toch zoveel leuker zijn als iedereen zijn commentaar op anderen even voor zichzelf zou houden of gewoon persoonlijk in privebericht tegen die persoon zelf zou zeggen. (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Dan ga je naar een tankstation, die zijn nog wel open neem ik aan?

    Dan moet ik een halfuur fietsen en ik ben al doodop


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik herdenk eigenlijk vooral de zigeuners en joden die zijn omgekomen in de concetratie kampen, de rest intresseert me niets $:


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.