• Op 4 mei zijn we om 20.00 uur 2 minuten stil. Dan herdenken we burgers en militairen die zijn omgekomen in oorlogssituaties en vredesoperaties. Niet alleen tijdens de Tweede Wereldoorlog dus, maar waar en wanneer ook ter wereld. We hangen de Nederlandse vlag dan halfstok, als teken van rouw.


    They were never in fact homeless

    Limei schreef:
    ik herdenk eigenlijk vooral de zigeuners en joden die zijn omgekomen in de concetratie kampen, de rest intresseert me niets $:


    Ook niet de mensen die zijn gestorven tijdens het bevrijden van ons en tig andere landen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga zo naar beneden om dat te kijken zegt mijn vader opeens
    "Over twee jaar mag jij meedoen met die gedichtenwedstrijd."
    Alsof ik dat ooit zou doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Factory schreef:
    (...)
    Deze opmerking vind ik nu totaal niet grappig, en ja dat moet ik even kwijt.


    The universal language of art.

    Limei schreef:
    ik herdenk eigenlijk vooral de zigeuners en joden die zijn omgekomen in de concetratie kampen, de rest intresseert me niets $:


    Waarom niet? De mensen die zijn omgekomen door de bommen en geweren, ook de moslims en christenen en hindoes zijn niet minder dood dan hen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Limei schreef:
    ik herdenk eigenlijk vooral de zigeuners en joden die zijn omgekomen in de concetratie kampen, de rest intresseert me niets $:

    die mensen zijn gestorven en het doet jou niks ??