• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • Géén perfecte personage's. Die worden direct afgekeurd.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Maximaal twee personage's. Een jongen en een meisje.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Reserveringen blijven één dag staan.
    • Gebruik geen bekende personen voor je personage.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Boy - AweSomee
    Boy - TheRumIsGone
    Jacob Russell Brand - Tisiphone
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Space
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Courtney Valentina Ferguson - Password
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    Luca Jones - Assassin
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Boy - Mo0nlight.
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Character Description.
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Cipiers en gevangenen: 17 t/m 22].
    Karakter: [Niet alleen: Vriendelijk, aardig. Leg het ook uit].
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.


    Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:50 ]

    Ik wil heel graag straks beginnen. Wie kan er bij zijn?
    Ik zelf heb trouwens echt slecht internet, dus ik ben sloom..

    Password schreef:
    Ik wil heel graag straks beginnen. Wie kan er bij zijn?
    Ik zelf heb trouwens echt slecht internet, dus ik ben sloom..


    Ik kan er bij zijn, ik kan nu alvast beginnen met schrijven.. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wel, maar of ik meteen zal reageren is een ander verhaal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Password schreef:
    Ik wil heel graag straks beginnen. Wie kan er bij zijn?
    Ik zelf heb trouwens echt slecht internet, dus ik ben sloom..


    Ik kan er ook bij zijn ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beginnen we trouwens in de ochtend? ^^
    Nick is een nieuw cipier, dus dan zou zijn beginstuk zijn dat hij met de helikopter aankomt.. ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wie is er van plan nieuw te zijn en wie zit er al een tijdje?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:50 ]

    Password schreef:
    [face=arial][/face]Wie is er van plan nieuw te zijn en wie zit er al een tijdje?


    Well, Nick is new en Nessarose niet. ^^ :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Owh, het is wel leuk als de mijne net nieuw is :3
    Zet het er zo wel bij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doe die van mij ook maar nieuw als dat kan ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niet erg geweldig, maar heb het een beetje snel gedaan en wat afgeraffeld.
    Mijn posts zullen wel beter dan dit zijn [:











    Volledige naam: Dakota Moore
    Bijnamen: Hier laat ik jullie vrij in aangezien ik met niks kan komen.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Karakter: Kort gezegd is ze een arrogante trut die het liefst iedereen de grond in boort en altijd wel een bijdehante opmerking klaar heeft, maar zo is ze niet altijd geweest. Vroeger was ze het tegenovergestelde van wat ze nu is, maar haar verleden heeft haar gevormd zoals ze nu is.
    Ze is niet erg geïnteresseerd in anderen en is erg introvert, ze laat dus vrij weinig over zichzelf los en zal niet gauw contact zoeken. Dit ook omdat ze liever op zichzelf is, zo hoeft ze geen rekening te houden met anderen die haar anders toch maar in de weg lopen, dat is het excuus dat ze althans gebruikt als mensen er naar vragen.
    Ze is bikkelhard en alles behalve behulpzaam, zelf zal ze dan ook niet snel om hulp vragen en al helemaal niet toegeven dat ze het nodig heeft, zelfs niet als het vreselijk opvalt dat dat wel het geval is.
    Meestal geniet ze ervan anderen de grond in te boren en ziet dit ook als een uitdaging, maar ze is hier niet altijd voor in de stemming, waardoor er op dat moment wel een mogelijkheid is om een gesprek met haar aan te knopen zonder dat ze je continue vol minachting zit aan te staren. Het is zelfs zo dat ze diep van binnen nog wel iets van de oude Dakota in zich heeft, maar dat komt maar zelden naar boven.
    Uiterlijk: Dakota is niet een erg bijzondere verschijning en omdat ze ook niet zo lang is zien mensen haar vaak over het hoofd. Ze is erg fijntjes gebouwd - maar heeft wel vrouwelijke rondingen - en dit doet haar er erg fragiel uitzien. Al hoewel schijn bedriegt. Ook houdt ze zich zelf in vorm door vaak te sporten, het liefst gaat ze buiten joggen, maar zo nu en dan maakt ze ook eens gebruik van fitness apparaten.
    Haar ogen hebben een bruine kleur en lijken met een snelle blik erg gewoon, maar als je beter kijkt zie je dat ze toch een eigenaardige kleur hebben. Haar ogen zijn een soort lichtbruin dat in zonlicht haast oranje lijkt met ook nog eens groen langs de buitenrand van de iris.(oude vriendin had zulk soort ogen, was echt apart D:) Make-up is ze niet vies van en dat gebruikt ze dan ook regelmatig, maar veel meer dan mascara en wat oogpotlood is het meestal niet.
    Misdaad: Ze heeft haar stiefvader van het leven beroofd en wordt ook verdacht van moord op haar moeder, al hebben ze dat nooit kunnen bewijzen. Ik kan hier een heel verhaal wijden aan haar verleden, misschien doe ik dat later nog ook, maar het is natuurlijk ook niet leuk als iedereen het al weet. Mocht je dus nieuwsgierig zijn naar haar verleden zul je je personage toch op pad moeten sturen.
    Extra: Het ongeval met haar stiefvader is nog niet erg lang geleden, namelijk twee weken, en ze komt dan ook net nieuw naar de gevangenis en heeft geen flauw idee van hoe alles in de gevangenis er aan toe gaat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 17:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Password schreef:
    Ik wil heel graag straks beginnen. Wie kan er bij zijn?
    Ik zelf heb trouwens echt slecht internet, dus ik ben sloom..

    Ik ben erbij, heb de opzet al klaar staan. Nog een ding, welk moment van de dag is het en waar bevinden de gevangenen zich (oké dat waren twee dingen)


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Endure schreef:
    (...)


    Goedegekeurd hoor. Btw, ik weet dat je posts beter zijn. ;D

    Password schreef:
    (...)

    Goedegekeurd hoor. Btw, ik weet dat je posts beter zijn. ;D


    haha gelukkig, want ze is echt slecht uitgewerkt :P
    Vooral het innerlijk, maarja, niks aan te doen.
    Meer zit er momenteel namelijk niet in.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    haha gelukkig, want ze is echt slecht uitgewerkt :P
    Vooral het innerlijk, maarja, niks aan te doen.
    Meer zit er momenteel namelijk niet in.


    Mijn beide personage's zijn ook echt slecht uitgewerkt hoor. XD

    Password schreef:
    Wie is er van plan nieuw te zijn en wie zit er al een tijdje?

    Voor de verandering Beau zit er al ff maar nog niet zo lang.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-