• Zonder zichtbare piercings in mijn gezicht. (Heb een septum en een piercing links onder mijn lip. Die mogen nu even uit en verborgen worden voor een belangrijk gesprek dat ik dadelijk heb.)
    Jebus. Ik lijk wel heel 'puur' zo.


    Voor de duidelijkheid ... Zo zie je me echt niet vaak. 8D


    Edit: Met piercings;

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    Mijn vader heeft mijn naam in de binnenkant van zijn bovenarm staan, met een roosje erbij.


    Van vader naar kind is anders dan van kind naar vader hè. Alleen dode mensen mogen op mijn lichaam maar het is wel een mooi teken van je vader. Echt lief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb foto's kunnen maken, maar ze zijn wel van heel slechte kwaliteit. :x
    Jullie houden betere tegoed van me.



    Til hug og blod.

    Ik vind je eerlijk gezegd veel mooier zonder piercings :Y)

    Omerta schreef:
    Ik heb foto's kunnen maken, maar ze zijn wel van heel slechte kwaliteit. :x
    Jullie houden betere tegoed van me.




    Die zijn mooi! Ik zei zo, voor de grap, dat ik een "F" in mijn nek zou zetten maar toen werd zijn gezicht zó wit, dat ik hem maar vertelde dat het maar een grapje was, trololololo. Oh wat is het toch leuk om je vriendje te plagen :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Arme jongen. :'D
    & Bedankt.


    Til hug og blod.

    Hij heeft geen idee wat hij zich op de hals heeft gehaald joh (joehoe). Brian - das zijn broer - zei dat hij ook wel mee wilde met het zetten van een septum 8D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Hij heeft geen idee wat hij zich op de hals heeft gehaald joh (joehoe). Brian - das zijn broer - zei dat hij ook wel mee wilde met het zetten van een septum 8D


    Septum deed wel een klein beetje au toen ik die liet zetten. En je gaat sowieso tranen met neuspiercings, is een natuurlijke reactie. Maar gewoon jezelf vermannen en gaan ervoor!


    Til hug og blod.

    Ik vind dat je echt goed staat met je piercings (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wangster schreef:
    Ik vind dit persoonlijk veel mooier.


    Save me from myself.

    Eristic schreef:
    Ik vind dat je echt goed staat met je piercings (:


    Thanks :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Ik heb foto's kunnen maken, maar ze zijn wel van heel slechte kwaliteit. :x
    Jullie houden betere tegoed van me.




    Wauw, ze zijn echt gaaf! Vooral die in je nek. Awesome!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Meh, ik vind mensen zonder piercings en tatoeages veel mooier dan met.
    Zonde dat je dat ding door je neus en lip hebt, maar goed. Ik hoef er gelukkig niet mee rond te lopen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Meh, ik vind mensen zonder piercings en tatoeages veel mooier dan met.
    Zonde dat je dat ding door je neus en lip hebt, maar goed. Ik hoef er gelukkig niet mee rond te lopen. XD


    En ik hoef gelukkig niet zonder te lopen. (bloos)


    Til hug og blod.