• Zonder zichtbare piercings in mijn gezicht. (Heb een septum en een piercing links onder mijn lip. Die mogen nu even uit en verborgen worden voor een belangrijk gesprek dat ik dadelijk heb.)
    Jebus. Ik lijk wel heel 'puur' zo.


    Voor de duidelijkheid ... Zo zie je me echt niet vaak. 8D


    Edit: Met piercings;

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Zo iets dacht ik al. Maar oké, die in je gezicht vind ik sowieso erg mooi. Over de andere doe ik geen uitspraak hahahaha.


    Ik heb twee stretchers van 8mm, een septum, een labret links onder mijn lip, twee tepelpiercings en een intieme. :')


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik heb twee stretchers van 8mm, een septum, een labret links onder mijn lip, twee tepelpiercings en een intieme. :')


    Die intieme doet het hem. Van stretchers ben ik persoonlijk geen fan maar de rest vind ik wel mooi altijd (incl. de intieme). Zelfs zal ik ze nooit laten zetten. Ik ben meer van de tattoo's, kan niet wachten op mijn eerste.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik heb twee stretchers van 8mm, een septum, een labret links onder mijn lip, twee tepelpiercings en een intieme. :')


    Misschien een vervelende vraag, maar doet dat niet ontzettend veel pijn met het zetten? vind het niet vies, ofzo - zou het zelf misschien later ook doen - maar ik vraag me dat gewoon af.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind die in je neus best wel nog geweldig stoer. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mombasa schreef:
    (...)

    Die intieme doet het hem. Van stretchers ben ik persoonlijk geen fan maar de rest vind ik wel mooi altijd (incl. de intieme). Zelfs zal ik ze nooit laten zetten. Ik ben meer van de tattoo's, kan niet wachten op mijn eerste.


    Ik heb ook twee tattoos en wil er zeker meer nog! :]
    Ik vind stretchers wel leuk zelf en 8mm is nog een mooi maatje. Niet te groot en ook weer niet zo dat je ze nauwelijks ziet zitten. :'D
    Maar ik ben dus echt een fan van beiden.


    Leela schreef:
    (...)

    Misschien een vervelende vraag, maar doet dat niet ontzettend veel pijn met het zetten? vind het niet vies, ofzo - zou het zelf misschien later ook doen - maar ik vraag me dat gewoon af.


    Je voelt ze wel even, maar dat moet je er voor over hebben. Het is heel even gevoelig, maar dat trekt redelijk snel weg allemaal en verschilt per persoon en plek. Maar je doet het sowieso voor het eindresultaat en het plezier wat je er dan van hebt. :]


    Til hug og blod.

    Flemish schreef:
    Ik vind die in je neus best wel nog geweldig stoer. (cat)


    Lol, thanks.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Je voelt ze wel even, maar dat moet je er voor over hebben. Het is heel even gevoelig, maar dat trekt redelijk snel weg allemaal en verschilt per persoon en plek. Maar je doet het sowieso voor het eindresultaat en het plezier wat je er dan van hebt. :]


    Is nu heel nieuwsgierig. Wat voor tattoo's heb jij dan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omerta schreef:
    (...)

    Je voelt ze wel even, maar dat moet je er voor over hebben. Het is heel even gevoelig, maar dat trekt redelijk snel weg allemaal en verschilt per persoon en plek. Maar je doet het sowieso voor het eindresultaat en het plezier wat je er dan van hebt. :]


    Haha, ik zei het net tegen vriendlief - op skype - en zijn gezicht werd best wel wit xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omerta schreef:
    (...)

    Lol, thanks.

    Ik wilde dat gewoon even zeggen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mombasa schreef:
    (...)

    Is nu heel nieuwsgierig. Wat voor tattoo's heb jij dan?


    Ik heb de naam van mijn zus op mijn voet staan en de voorletter van mijn verloofde in mijn nek. :]
    Ik probeer wel even wat foto's te maken. :'D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik heb de naam van mijn zus op mijn voet staan en de voorletter van mijn verloofde in mijn nek. :]
    Ik probeer wel even wat foto's te maken. :'D


    Mooi, ik ben nooit zo van de namen. De enige naam die ik ooit zou willen plaatsen is die van mijn vader. Op mijn schouderblad met sierlijke letters en een tekstje. Ik heb het allemaal al wel in gedachten maar ik moet nog één jaar wachten en dan mijn moeder lief aankijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Mooi, ik ben nooit zo van de namen. De enige naam die ik ooit zou willen plaatsen is die van mijn vader. Op mijn schouderblad met sierlijke letters en een tekstje. Ik heb het allemaal al wel in gedachten maar ik moet nog één jaar wachten en dan mijn moeder lief aankijken.


    Mijn vader heeft mijn naam in de binnenkant van zijn bovenarm staan, met een roosje erbij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Mijn vader heeft mijn naam in de binnenkant van zijn bovenarm staan, met een roosje erbij.


    That's cute. Mijn zus heeft mijn naam ook op haar voet.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Mooi, ik ben nooit zo van de namen. De enige naam die ik ooit zou willen plaatsen is die van mijn vader. Op mijn schouderblad met sierlijke letters en een tekstje. Ik heb het allemaal al wel in gedachten maar ik moet nog één jaar wachten en dan mijn moeder lief aankijken.


    Ik ook niet, maar deze twee dan net wel. ;]


    Til hug og blod.

    pretty girl :Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar deze twee dan net wel. ;]


    Tja, dat maakt het eigenlijk alleen maar mooier. Maar ben je niet bang voor later als je nek gaat rimpelen dat je dan een vervormde letter krijgt?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."