Vanaf hun 7e zijn [NAAM] en Morgan al beste vrienden. Nu, zo’n 10 jaar later, zijn de twee nog steeds altijd buren en kunnen niks anders dan samen zijn. [NAAM] heeft echter andere gevoelens voor zijn beste vriendin dan zij voor hem heeft, maar hij wil echter niks vertellen. Al jarenlang probeert hij zich hopeloos uit die ‘friendzone’ te trekken, maar niks werkt.
Als in hun woonplaats Birmingham voor het eerst in honderd jaar weer de ‘Dark Days’ zijn aangebroken, begint de legende zich weer te verplaatsen rond het dorp.
‘Eens in de zoveel jaar zou er een 3 dagen durende zonsverduistering plaatsvinden. Het wordt donker, niets is zichtbaar en dit is de perfecte plek voor deze mytische wezens om te lezen. Hoewel, mytisch? Want ze bestaan écht. Weerwolven nemen Birmingham in en je moet oppassen. Oppassen voor de gestaltes die het duister overnemen. Als je maar één stap buiten zet, verscheuren ze je met huid en haar. Het enige wat ze zal stoppen is licht, heel erg veel licht. En raad eens wat er die drie dagen niet zou zijn?’
Samen met een aantal andere inwoners die niet vluchten vanuit hun dorpje, schuilen ze in de plaatselijke schuilkelder voor drie dagen lang. Voorraden zijn aangelegd en het blijft rustig. [NAAM] ziet dit als zijn kans en zit drie hele dagen bij zijn buurmeisje. Opgesloten en kan niet naar buiten. Hoewel, alles kan fout gaan…
Yay, now I need roles. Heel erg snel het liefste, want ik heb zin om hieraan te beginnen, because I like thissss.
Wat heb ik nodig:
• Beste vriend van Morgan. Forbes
Best uitgebreide rol nodig, want dit wordt een hoofdpersoon.
• Andere vluchtelingen.
• Het broertje/zusje van Morgan die ze meeneemt naar de schuilkelder. Feminine
• Jongere broertje/zusje van beste vriend van Morgan. Forbes
• Twee leiders van de groep tieners die in de schuilkelder zit.
De meeste ouders zijn gevlucht en de leiders zijn dan ook de 'groepsoudsten', deze zijn dus rond de 18 t/m 21 jaar oud.
Wat moet je invullen:
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum: Ze zijn tussen de 8 en 21 jaar oud.
Karakter:
Uiterlijk: Bekend persoon, naam vermelden.
Hobby's:
Familie:
Extra: Alles wat me nog interesseert.
Titel:
Waarschuwen:
Thanks!
[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:10 ]
Just keep your head up. Stick on the ice.