• Yep, ik kan er nu niet meer onderuit, ik heb een date met de jongen waar ik het in dit topic over had .___.
    Op koninginnedag heb ik hem voor 't eerst gesproken en het faalde. Hij speelde een liedje op een blokfluit, gesprek viel stil, hij vroeg of ik een kapotte kazuu wou, gesprek viel stil, "Lekker weertje he?". Maar hij heeft me in het echt gezien en is nog steeds geinteresseerd 8D. Sterker nog: later smste hij of ik binnenkort eens langs wil komen en ja, nu ga ik morgen dus naar zijn huis toe .___.
    Vet leuk en alles, maar ik ben echt ontzettend nerveus. Ik had hem veel verlegener (< bestaat dat? lol) ingeschat, wist ik veel dat hij echt serieus wou daten D:. Wat als het gesprek steeds stilvalt? Mijn leven bevat echt niet genoeg boeiend gespreksstof om een middag te vullen D:


    i put the fun in funeral

    Het komt vast wel goed, hij wou je toch nog zien na de eerste keer? (: Veel plezier!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh, wauw, gefeliciteerd!
    Veel plezier dan! *O*

    Zoek een interesse die jullie gemeen hebben (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Omg, dat is echt gaaf.
    Maar sowieso, jullie hebben wel echt raakvlakken. En als je echt bij iemand thuis bent, is het toch anders dan dat je hem een keer tegenkomt op een koninginnemarkt. En op een gegeven moment gaat het gesprek vast wel lopen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als hij jou uitnodigt, zit je goed (; dan is hij geïnteresseerd in jou en dus ook in alles wat je zegt.

    Veel plezier!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dank jullie! ^^

    Tablo schreef:
    Zoek een interesse die jullie gemeen hebben (:


    We hebben genoeg gemeen, voornamelijk muziek :3. Maar ik ben bang dat ik zo nerveus ben dat ik nauwelijks praat :'D.
    Normaal gesproken ben ik nooit zenuwachtig, ik kan makkelijk voor de klas of op een podium staan. Maar dit... D:


    i put the fun in funeral

    Tablo schreef:
    Zoek een interesse die jullie gemeen hebben (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    Als hij jou uitnodigt, zit je goed (; dan is hij geïnteresseerd in jou en dus ook in alles wat je zegt.

    Veel plezier!


    Tell me about it, stud.

    Tempesta schreef:
    Het komt vast wel goed, hij wou je toch nog zien na de eerste keer? (: Veel plezier!


    comfort in c h a o s

    YAY! PARTY CANNON TIEM





    Praat over mij, ik ben boeiend genoeg om hele dagen over te praten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    En hij klinkt lief. (cat)

    Wat leuk! Als het stilvalt vraag hem dan naar zijn interesses of zoiets, en als hij wat zegt wat jou bevalt of wat jij ook leuk vindt kun je daarop verder bouwen.


    The odds are néver in our favor.

    @Alwin: Ik ben serieus, je weet hoe zenuwachtig ik ben D:. Moet je wel bedanken voor je motivatie de afgelopen dagen, heeft geholpen ^^.
    @Jezabels: Hij is vet lief :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @Alwin: Ik ben serieus, je weet hoe zenuwachtig ik ben D:. Moet je wel bedanken voor je motivatie de afgelopen dagen, heeft geholpen ^^.
    @Jezabels: Hij is vet lief :3.


    Graag gedaan ^^
    Doe gewoon iets stoms om het ijs te breken. Vervolgens kunnen jullie er samen over lachen en dan wordt t wss minder awkward :Y)

    En anders, als je echt niets meer weet om te zeggen: zoenen! xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Graag gedaan ^^
    Doe gewoon iets stoms om het ijs te breken. Vervolgens kunnen jullie er samen over lachen en dan wordt t wss minder awkward :Y)

    En anders, als je echt niets meer weet om te zeggen: zoenen! xD


    O, iets stoms doe ik sowieso wel .___. Je moet me nooit binnenlaten in je huis, ik gooi gegarandeerd een glas om of maak iets kapot.
    En ik zoen niet op de eerste date (joehoe).


    i put the fun in funeral