• Ik ben op dit moment bezig met een verhaal waarbij de personen in het Engels praten. Maar nu wilde ik daardoor mijn verhaal laten controleren. Doen de beta readers dat ook? (Wilde het aan een beta reader zelf vragen, maar er zijn er nu geen online.)

You will never know, just how beautiful you are to me.

Daarvoor zijn de beta readers er. Druk gewoon op de knop Beta Aanvragen als je een hoofdstuk aanpast en ze zullen je zo snel mogelijk helpen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Wat DarkSavior zegt (:
    Gewoon opsturen.

I am an idiot, I move.

ik heb dat onlangs eens gedaan. Nooit reactie op gekregen (cat)

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Jep, en ik vond Defensive heel erg goed, maar zij is gestopt. Ik zou gewoon nog aangeven dat de tekst ook Engelstalig is. ^^

BKopenwater schreef:

Beta-readers hebben het druk, daarom kan het even duren.
    On: Gewoon opsturen! (:

comfort in c h a o s

Austen schreef:
    (...)
    Beta-readers hebben het druk, daarom kan het even duren.
    On: Gewoon opsturen! (:

Ach ja, ik had het ook niet echt nodig. Kwou het eens proberen

graag inderdaad even vermelden dat het engels is, niet iedere bèta is goed in Engels, en weet je meteen dat iemand het nakijkt die het wel goed kan.

BKopenwater schreef:

Je hebt ongeveer 3,5 dag geleden iets ingezonden. Trust me, je bent niet de enige die een aanvraag hebt ingezonden en wij bèta's zitten ook niet 24/7 achter de computer om tijd te spenderen op Quizlet. Een reactie hoef je nooit meteen dezelfde dag te verwachten. Dat is uiteindelijk wel de bedoeling maar dat krijgen we nu gewoon niet voor elkaar. Er zijn er een paar die ook examens moeten doen en dus ook gewoon druk zijn met leren, etc (;

Heimdall schreef:
    (...)

Je hebt ongeveer 3,5 dag geleden iets ingezonden. Trust me, je bent niet de enige die een aanvraag hebt ingezonden en wij bèta's zitten ook niet 24/7 achter de computer om tijd te spenderen op Quizlet. Een reactie hoef je nooit meteen dezelfde dag te verwachten. Dat is uiteindelijk wel de bedoeling maar dat krijgen we nu gewoon niet voor elkaar. Er zijn er een paar die ook examens moeten doen en dus ook gewoon druk zijn met leren, etc (;

ooh maar mijn aanvraag mag je verwijderen hoor!

BKopenwater schreef:
    (...)

ooh maar mijn aanvraag mag je verwijderen hoor!

Je kunt het ook zelf intrekken.

Miyavizm schreef:
    (...)

Je kunt het ook zelf intrekken.

echt? dan ga ik dat doen
    thanx!

Heimdall schreef:
    graag inderdaad even vermelden dat het engels is, niet iedere bèta is goed in Engels, en weet je meteen dat iemand het nakijkt die het wel goed kan.

Ja, dat heb ik gedaan. (:

You will never know, just how beautiful you are to me.