• Mijn verhaal 'Soul Sisters' - Vampire Diaries geeft aan dat 'ie 0 hoofdstukken heeft, en 0 woorden. Terwijl hij al tot OO7 is geschreven. Mijn co-auteur viel dat ook op... (cat)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Zijn de hoofdstukken al geactiveerd?
    Zo niet is het heel normaal, zo wel, pb even een mod ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wss moet je de hoofdstukken nog activeren


    quidquid excusatio prandium pro

    Komt volgens mij doordat een co-auteur als laatste een hoofdstuk heeft geactiveerd.
    Heb ik ook last van gehad met mijn wedstrijd-stories.


    Deep inside, I've never felt alive

    De hoofdstukken zijn al geactiveerd.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aife schreef:
    Komt volgens mij doordat een co-auteur als laatste een hoofdstuk heeft geactiveerd.
    Heb ik ook last van gehad met mijn wedstrijd-stories.


    Dan vind ik het nog steeds vreemd.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stallion schreef:
    (...)

    Dan vind ik het nog steeds vreemd.

    Ja, dat is het ook. Maar ik vond het niet wereldbedreigend. Daarom dat ik het niet gemeld had (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Alles staat geactiveerd en het is geen story die lang geleden kwijt is geraakt tijdens de crash? Hm, dan zou ik als ik jou was even een mod pb'en, misschien kan die er iets aan doen of het aan Rutger vragen.


    “Love is a contradiction.”

    Mod PB'en..


    Bad decisions make good stories.

    Dat had ik ook, komt waarschijnlijk omdat je co-auteur bent -of je co-auteur heeft laatst een hoofdstuk geactiveerd. Dan staat er bij mij ook dat we nog maar '0' hoofdstukken hebben terwijl we er al 22 online hebben staan.

    Ik heb een paar dagen geleden al een mod gepb't ze zou het aan Rutger doorgeven zei ze, dus ja.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 23:10 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb net hetzelfde, ik ben co-auteur maar schrijf eigenlijk alles en nu heb ik ook zogezegd 0 hoofdstukken, vervelend


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb dat bij sommige verhalen ook al gezien. Da's inderdaad heel erg vervelend...