• Goedemorgen mijn lieve onderdanen,
    Annabeth is weer terug van een hele drukke, maar gezellige week. Ik had drie dagen lang examentraining, van wiskunde en M&O.
    En waaaaaaaaaauw, wat zat er bij wiskunde een knappe vent naast me! Oehlalaaaa, daar zit je dan van tien uur tot en met half tien 's avonds naast.
    Mhehehe, sneaky als ik ben, heb ik steeds zijn aandacht getrokken door gezellig met hem te praten en zo.
    Waaaaaah, de knapste jongen van alle 575 ingeschreven leerlingen zat naast míj.
    Nu heb ik hem dus op Facebook en Twitter en is hij ook nog Noors. Misschien zie ik hem zaterdag weer bij het Bevrijdingsfestival, maar dat weet ik nog niet zeker. ^^

    In ieder geval, ik zit hier te grijnzen als een malloot. Jullie nog wat vlinders gekregen tijdens deze week?
    Heb ik nog wat gemist? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leela schreef:
    (...)

    Weet jij trouwens waar Tigger woont? (Afgezien van het gegeven dat hij in The Hundred Acre Woods woont)
    Ik denk dat ik ook een WtP naam neem, Piglet :Y)


    Tigger lives with Kanga and Roo in their house in the northeastern part of the Hundred Acre Wood near the Sandy Pit.

    OT: WOO! Go Annabeth! 8D I hope this works out for you ^^ en stiekem wil ik een foto


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Tigger lives with Kanga and Roo in their house in the northeastern part of the Hundred Acre Wood near the Sandy Pit.

    OT: WOO! Go Annabeth! 8D I hope this works out for you ^^ en stiekem wil ik een foto



    Tiggertiggertigger!

    Is net iets minder cool dan een huis van wolkjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Een van mijn beste vrienden heeft toegegeven gek op me te zijn...


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Een van mijn beste vrienden heeft toegegeven gek op me te zijn...


    Welcome to my life, al moet je "een van mijn" weghalen. And we're engaged now.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik pik wel een lekkere journalist volgend jaar uit bij mijn opleiding, want op mijn school zijn de meeste helaas niet wat ik wil of onbereikbaar.


    SLOAN.

    Leela schreef:
    Whiehoe, en nou vastbijten hè? Ik heb iedere dag vlinders, hehehehehe ^_^


    Alleen niet te hard bijten, want dan gaan ze huilen dat het pijn doet. :Y)
    (Wat overigens ook heerlijk in de oren klinkt!)


    Til hug og blod.

    Volgens mij zitten hier meer meisjes dan dat er jongens zitten (cat)

    Lol, komt ze weer hoor. Nou hopen dat het deze keer wel iets wordt. Eén april is in ieder geval niet meer in de buurt, dus dan moeten we alleen maar hopen dat het geen grapje is ;]

    Ik word de hele tijd geïrriteerd door mijn vriendinnen, omdat ik een collega van me 'schattig' vind. Alleen ik wil helemaal niks met hem!
    Zucht...

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 12:28 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Omerta schreef:
    (...)

    Alleen niet te hard bijten, want dan gaan ze huilen dat het pijn doet. :Y)
    (Wat overigens ook heerlijk in de oren klinkt!)


    Oh Nans, nou denk ik weer door hoor. Fijn xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Flemish schreef:
    -rolt met ogen-

    In mijn week/leven is er niets te doen. (krul)


    Sometimes goodbye is a second chance

    Leela schreef:
    (...)

    Oh Nans, nou denk ik weer door hoor. Fijn xD


    Hoezo? Je hoeft niet meteen in heel persoonlijke lichaamsdelen te bijten hoor. Nek doet het ook al goed, of als je heel apart wilt doen; Het puntje van iemands neus. :Y)


    Til hug og blod.