• Goedemorgen mijn lieve onderdanen,
    Annabeth is weer terug van een hele drukke, maar gezellige week. Ik had drie dagen lang examentraining, van wiskunde en M&O.
    En waaaaaaaaaauw, wat zat er bij wiskunde een knappe vent naast me! Oehlalaaaa, daar zit je dan van tien uur tot en met half tien 's avonds naast.
    Mhehehe, sneaky als ik ben, heb ik steeds zijn aandacht getrokken door gezellig met hem te praten en zo.
    Waaaaaah, de knapste jongen van alle 575 ingeschreven leerlingen zat naast míj.
    Nu heb ik hem dus op Facebook en Twitter en is hij ook nog Noors. Misschien zie ik hem zaterdag weer bij het Bevrijdingsfestival, maar dat weet ik nog niet zeker. ^^

    In ieder geval, ik zit hier te grijnzen als een malloot. Jullie nog wat vlinders gekregen tijdens deze week?
    Heb ik nog wat gemist? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    -rolt met ogen-

    In mijn week/leven is er niets te doen. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Loll =D Ik wou da dr ook knappe gozers in mijn klas zaten, of iig in mn leerjaar. xD Niet dus. xD

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:44 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yay, eindelijk durft Batsie iets met jongens :D

    Misschien herzie ik mijn mening wat betreft jouw status als mietje :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Whoaah, waarom heeft iedereen bijles ;o Whoppa, doe mij dat.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Flemish schreef:
    -rolt met ogen-

    In mijn week/leven is er niets te doen. (krul)


    comfort in c h a o s

    Whiehoe, en nou vastbijten hè? Ik heb iedere dag vlinders, hehehehehe ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Awesome 8D.
    Ik heb gister na zijn optreden voor het eerst met m'n chick gepraat en dat faalde zo hard dat het bijna niet meer faalde :'D. Hij speelde wel een liedje op de blokfluit voor me, ik was gevleid. Het punt is nu dat hij een date met me wil, maar ik niet durf 8D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Awesome 8D.
    Ik heb gister na zijn optreden voor het eerst met m'n chick gepraat en dat faalde zo hard dat het bijna niet meer faalde :'D. Hij speelde wel een liedje op de blokfluit voor me, ik was gevleid. Het punt is nu dat hij een date met me wil, maar ik niet durf 8D.


    Ik denk dat Alwin je in je kont gaat bijten als je niet gaat :W.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik denk dat Alwin je in je kont gaat bijten als je niet gaat :W.


    Alwin? Wie is Alwin?
    Ik ken alleen een gekke einzelganger die geen meisje kan krijgen omdat hij niet onder z'n steen vandaan komt (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Alwin? Wie is Alwin?
    Ik ken alleen een gekke einzelganger die geen meisje kan krijgen omdat hij niet onder z'n steen vandaan komt (cat).


    Dus, Alwin, kom onder die steen vandaan. Het duurde met mij ook even voordat ik uit mijn kartonnen doos stapte, de wijde wereld in, maar het is lang zo erg nog niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Flemish schreef:
    -rolt met ogen-

    In mijn week/leven is er niets te doen. (krul)

    Waarom het gedeelte "rolt met ogen"?
    Wat is er nu weer mis? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    (...)

    Alwin? Wie is Alwin?
    Ik ken alleen een gekke einzelganger die geen meisje kan krijgen omdat hij niet onder z'n steen vandaan komt (cat).


    Mijn steen is cool ja! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarom het gedeelte "rolt met ogen"?
    Wat is er nu weer mis? :')

    Niets, ja (; Ik ben gewoon blij voor je.
    Eigenlijk dat plots iedereen verliefd is. Gij, Vivie... (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tigger schreef:
    (...)

    Mijn steen is cool ja! :Y)


    Weet jij trouwens waar Tigger woont? (Afgezien van het gegeven dat hij in The Hundred Acre Woods woont)
    Ik denk dat ik ook een WtP naam neem, Piglet :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scandinavisch, knap, some girls have all the luck ;x
    Honestly though, ik hoop dat er wat uit voort vloeit. Zolang het je dictatorplannen niet blokkeert natuurlijk. Of was jij dat niet? ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.