• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Na het ontbijtje met mijn broer, pak ik mijn tas, mijn jas en slenter in de deur uit, richting mijn scooter.
    Ik stap op en rij naar school. Het is niet ver, maar wel nog vroeg. Rond acht uur, maar ik had geen zin in gezeur van mijn ouders. Die zouden straks wakker worden.
    Ik zet mijn scooter in het hok neer en loop het plein op. Op een bankje zie ik Mary zitten.
    "Mary!" Roep ik en loop naar haar toe. Bij het bankje aangekomen ga ik naast haar zitten.

    Mary Ann Robins

    'Mary' roept er iemand en ik kijk wie het is. Jimmy. Hij komt naast me zitten en stoot perongeluk mijn arm. 'Auuw' piep ik uit en wrijf over mijn arm. Ik herstel me meteen en geef hem een kusje. 'Heey' zeg ik tegen de zon in kijkend en glimlach even.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee ---> LuvMustache


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Auuw," Mompelt ze en wrijft over haar arm.
    Ik trek één wenkbrauw en kijk haar aan. Het zal wel precies die blauwe plek zijn?
    Ze drukt een kusje op mijn wang. "Heey," Ze glimlacht.
    "Hoe was jouw dag gister?" Vraag ik dan aan haar.

    Mary Ann Robins

    Hij trekt een wenkbrauw op. 'Hoe was jou dag gister?' vraagt hij dan. 'Owja wel goed' zeg ik en heb moeite met me tranen bedwingen en sta dan maar op. 'Ga je mee naar de klas' zeg ik en trek even mijn hoodie recht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Owja, wel goed," Zegt ze. Het lijkt op de een of andere manier moeite te kosten.
    "Ga je mee naar de klas?" Vraagt ze.
    Ik sta op van het bankje. "Tuurlijk," Stem ik in.
    Wanneer we samen door de school lopen buig ik even naar haar toe. "Als er wat is, maakt niet uit wat, kan je het me altijd vertellen," Zeg ik zachtjes tegen haar.

    Mary Ann Robins

    'Tuurlijk' stemt hij in en we lopen de school in. 'Als er iets is, maakt niet uit wat, kan je het me altijd vertellen,' zegt hij zachtjes. Ik knik en doe me capauchon af. Net op het moment dat ik me hand uisteek om de deur van het lokaal open te doen, loopt er een meisje tegen me aan. De tranen springen in mijn ogen. 'kan je niet uitkijken trut' schreeuw ik tegen haar. En trek mijn mauw omhoog om naar mijn arm te kijken. Hij is nog syeeds helemaal blauw. Dan realiseer ik me dat Jimmy naast me loopt en ik doe snel mijn mauw omlaag. Ik stap het lokaal in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    We staan vlak bij het lokaal en plotseling botst iemand tegen Mary op.
    "Kan je niet uitkijken trut!" Schreeuwt Mary Ann, ze trekt haar mauw omhoog en bestudeerd haar arm. Er is een grote blauwe plek te zien.
    Opeens schuift ze haar mauw weer omlaag.
    Ik pak haar bij haar andere arm. "Wat is dat?" Zeg ik met een knikje naar haar arm.

    annemellark -> xMockingjayy


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ wie heeft zin in een gesprek met James?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Jane? ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ is goed (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kom jij naar haar toe? ze zit in het lokaal volgens mij. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik liep het lokaal naar binnen nadat ik erachter kwam dat ik buiten ook geen antwoord op mijn vragen zou krijgen. Langzaam opende ik de deur en ging naar mijn plek toe waar ik weer op de tafel ging zitten en Jane aankeek

    nieuw topic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 16:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    Jimmy pakt mijn andere arm beet. Een traan van pijn rolt over mijn wang. 'Wat is dat?' vraagt hij met een knikje naar mijn andere arm. 'Niks, van de trap af gevallen' zeg ik snel met tranen in mijn ogen. Ik loop het lokaal in, ga op me plek zitten en staar naar buiten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †