• Nou dit is zo tof! Ik kwam net thuis van het joggen, deed de koelkast open en zag dat er nog één blikje litchi sap was. Ik deed het dus open, dronk een paar slokken en zette het op tafel om me even te gaan omkleden. Na een minuut of 5 kom ik terug de keuken in zie ik dat heel het blikje op is!
    Nou blijkbaar had m'n moeder ook zin in sap en heeft ze HEEL het blikje opgedronken. Oké, het is m'n moeder, maar toch! Ze had ook de helft kunnen nemen, het was het laatste blikje, en ik had er ook nog zin in.. Ik zei dus tegen haar dat ik het egoïstisch vond om alles op te drinken, begon ze helemaal door te draaien dat ik een ondankbare trut ben? Hmm, oké dan.
    Nu weigert ze dus om vandaag te koken, dus dat wordt vandaag of naar bed gaan zonder eten, of van die noodles in een doosje klaarmaken. Toppie.

    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben met zulke ouders.. :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    BlGBANG schreef:
    Hmmmmm nee ik herken dit niet. Gelukkig.
    ~no food is no life.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sehun schreef:
    Noodles! _O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dude, neem het de volgende keer gewoon mee naar boven and get the hell over it. Serieus, stel je niet zo aan en maak zelf iets klaar. Als ik hier niet zelf kook dan heb ik geen enkele avond deftig te eten. =.=


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Leaping lizards, dit topic is bijna hilarisch.

    Alsjeblieft zeg, het is een blikje sap. Mochten we nou in een wereldoorlog zitten waar zulke dingen schaars zijn, had ik nog kunnen begrijpen dat je kwaad werd op haar. Maar we leven verdorie in luxe die sommige mensen zich niet kunnen voorstellen.
    Stel je niet zo aan en drink water, dat is goed voor je.

    En een beetje respect voor je moeder trouwens, je hebt er maar eentje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Leaping lizards, dit topic is bijna hilarisch.

    Alsjeblieft zeg, het is een blikje sap. Mochten we nou in een wereldoorlog zitten waar zulke dingen schaars zijn, had ik nog kunnen begrijpen dat je kwaad werd op haar. Maar we leven verdorie in luxe die sommige mensen zich niet kunnen voorstellen.
    Stel je niet zo aan en drink water, dat is goed voor je.

    En een beetje respect voor je moeder trouwens, je hebt er maar eentje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:36 ]

    Hahaha, een vriend van mij die heeft al zijn geld op gegokt, dus zit heel de week zonder eten, troost je.


    Bad decisions make good stories.

    Ik kan het me goed voorstellen, mijn vader is namelijk erg egoistisch en neurotisch. Maar ik vind wel dat je overdrijft.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:42 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cosette schreef:
    Leaping lizards, dit topic is bijna hilarisch.

    Alsjeblieft zeg, het is een blikje sap. Mochten we nou in een wereldoorlog zitten waar zulke dingen schaars zijn, had ik nog kunnen begrijpen dat je kwaad werd op haar. Maar we leven verdorie in luxe die sommige mensen zich niet kunnen voorstellen.
    Stel je niet zo aan en drink water, dat is goed voor je.

    En een beetje respect voor je moeder trouwens, je hebt er maar eentje.


    Het gaat me gewoon om het feit dat het niet eens gevraagd had. Jij zou volgens mij ook wel behoorlijk pissend zijn als je dorst hebt en iemand drinkt heel je drinken op, zonder het te vragen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nee. Ik zou een glas water nemen en het me niet aantrekken want een stom blikje drinken is het me niet waard ruzie voor te maken en al helemaal niet met mijn moeder. En je hebt er alleen maar jezelf kwaad mee gedaan, want nu heb je nog een keer geen avondeten ook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faux schreef:
    (...)

    Het gaat me gewoon om het feit dat het niet eens gevraagd had. Jij zou volgens mij ook wel behoorlijk pissend zijn als je dorst hebt en iemand drinkt heel je drinken op, zonder het te vragen.


    Ik zou misschien wel boos zijn, maar niet zo overdrijven als jij doet. Ik zou gewoon wat water hebben gepakt.

    Gerrie schreef:
    (...)

    Ik zou misschien wel boos zijn, maar niet zo overdrijven als jij doet. Ik zou gewoon wat water hebben gepakt.


    Djezus man, over overdrijven gesproken, je hebt nu al 3 keer gezegd. (':


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Faux schreef:
    (...)

    Djezus man, over overdrijven gesproken, je hebt nu al 3 keer gezegd. (':


    Sorry, ik geef hen gewoon gelijk en geef mijn mening. Deal with it.

    @Faux, doe je wel :Y) Ik toch.
    En nee, ik ken dat gelukkig niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cosette schreef:
    Nee. Ik zou een glas water nemen en het me niet aantrekken want een stom blikje drinken is het me niet waard ruzie voor te maken en al helemaal niet met mijn moeder. En je hebt er alleen maar jezelf kwaad mee gedaan, want nu heb je nog een keer geen avondeten ook.


    Iedereen reageert anders, en m'n moeder en ik hebben nu eenmaal geen goede relatie, dat hebben we nooit gehad. En ik trek me zo'n dingen nu eenmaal wel aan, want als er iets is waar ik niet tegen kan is het zoiets.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.