• Nou dit is zo tof! Ik kwam net thuis van het joggen, deed de koelkast open en zag dat er nog één blikje litchi sap was. Ik deed het dus open, dronk een paar slokken en zette het op tafel om me even te gaan omkleden. Na een minuut of 5 kom ik terug de keuken in zie ik dat heel het blikje op is!
    Nou blijkbaar had m'n moeder ook zin in sap en heeft ze HEEL het blikje opgedronken. Oké, het is m'n moeder, maar toch! Ze had ook de helft kunnen nemen, het was het laatste blikje, en ik had er ook nog zin in.. Ik zei dus tegen haar dat ik het egoïstisch vond om alles op te drinken, begon ze helemaal door te draaien dat ik een ondankbare trut ben? Hmm, oké dan.
    Nu weigert ze dus om vandaag te koken, dus dat wordt vandaag of naar bed gaan zonder eten, of van die noodles in een doosje klaarmaken. Toppie.

    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben met zulke ouders.. :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Austen schreef:
    (...)
    En daarom is ze egoïstisch? Jij bent degene die egoïstisch doet.

    En waarom ben ik egoïstisch? (':
    Ze kon het ook gewoon vragen in plaats van alles in één keer leeg te drinken, ik had er ook nog zin in. En als ze het me gewoon gevraagd had had ik haar wel een glas ingeschonken hoor. Bij mijn weten is dat niet egoïstisch, dus jij bent onredelijk.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ME GUSTA NOODLES!:Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Faux schreef:
    (...)

    Waarom? Omdat ik ook zin had in dat drankje?
    Als een drankje open is dan ga je er normaal niet zomaar aan drinken, laat staan het leeg drinken. Ik zou er totaal geen problemen mee hebben moest ze de helft hebben gedronken, maar niet alles, dat doe je gewoon niet zonder het te vragen. Ook al is het m'n moeder.


    Oké, dat snap ik. Maar dan hoef je toch niet te flippen? Je had het op een normale manier kunnen zeggen en niet moeten zeggen dat ze egoïstisch is enzovoort. Dat je moeder dan zo begint, dat je een ondankbare trut bent snap ik dan toch wel.

    Dat is best wel gemeen...


    “All those fairytales are full of shit.”

    Guys, please! Moet ze nog meer bemoedert worden, hier op Q?


    Deep inside, I've never felt alive

    Gerrie schreef:
    (...)

    Oké, dat snap ik. Maar dan hoef je toch niet te flippen? Je had het op een normale manier kunnen zeggen en niet moeten zeggen dat ze egoïstisch is enzovoort. Dat je moeder dan zo begint, dat je een ondankbare trut bent snap ik dan toch wel.


    Ik heb het op een normale, kalme manier gezegd :'). M'n moeder doet de laatste weken gewoon de hele tijd raar, volgens mij zit ze gewoon in haar menopauze of zo.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Of moederdag


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had het ook niet gepikt als mijn moeder gewoon m'n drinken opdrinkt. Vind het een beetje kinderachtig van haar. Ik zou gewoon lekker die noodles eten als ik jou was :].


    i put the fun in funeral

    Eerlijk gezegd vind ik dat iets ontzettend belachelijks om ruzie over te maken met je moeder. Ten eerste was dat niet het laatste blikje op de wereld en ten tweede had je haar geen egoïst moeten noemen. Als er iemand overdrijft, vind ik dat jij het bent.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moran schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dat iets ontzettend belachelijks om ruzie over te maken met je moeder. Ten eerste was dat niet het laatste blikje op de wereld en ten tweede had je haar geen egoïst moeten noemen. Als er iemand overdrijft, vind ik dat jij het bent.


    Het was dan wel niet het laatste blikje in de wereld, maar m'n moeder moet toch een soort van voorbeeld voor me zijn. En gewoon iemand zijn drinken opdrinken zonder het te vragen is gewoon onbeleefd, ook al is het je moeder. Ik was ervoor 5km wezen lopen, dus ik had gewoon dorst. En ik had haar zonder probleem een glas ingeschonken als het gewoon gevraagd had.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Faux schreef:
    (...)

    Het was dan wel niet het laatste blikje in de wereld, maar m'n moeder moet toch een soort van voorbeeld voor me zijn. En gewoon iemand zijn drinken opdrinken zonder het te vragen is gewoon onbeleefd, ook al is het je moeder. Ik was ervoor 5km wezen lopen, dus ik had gewoon dorst. En ik had haar zonder probleem een glas ingeschonken als het gewoon gevraagd had.

    Misschien besefte ze niet dat het jouw blikje was. Als ik het goed begrijp, zat jij op dat moment moment op je kamer, iets anders te doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moran schreef:
    (...)
    Misschien besefte ze niet dat het jouw blikje was. Als ik het goed begrijp, zat jij op dat moment moment op je kamer, iets anders te doen.


    Ja, maar dan nog. Een normaal mens gaat niet zomaar een blikje dat al open is helemaal leeg drinken als het niet eens van hem is. Zoiets vraag je gewoon.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Faux schreef:
    (...)

    Ja, maar dan nog. Een normaal mens gaat niet zomaar een blikje dat al open is helemaal leeg drinken als het niet eens van hem is. Zoiets vraag je gewoon.

    Mij lijkt dat niet meer als normaal. In het openbaar niet, maar ik ga er vanuit dat dit zich in private kringen afspeelde? Ach ja. Ik ga je hier niet om bevechten, maar ik vind dat je nogal overdreef.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dum, iedereen is hier een beetje onaardig aan het doen.. Ik snap je wel hoor, weetje hoe kinderachtig het is dat je ma nu geen eten meer wilt maken voor je dafuq?! xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Cafetaria die tot half 12 open is ftw. Zonder voldoende eten naar bed gaan is vervelend.


    No growth of the heart is ever a waste