• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer Melody Night

    "Geloof me ik heb gelijk alles gaat veranderen" zei ik.
    "Ik ga wel met je mee want ik heb toch niet te doen" zei ik glimlachend.

    George

    "Nee anders had ik je echt wel geholpen met ontsnappen" zei ik lachend.
    "En dat toernooi dat is gewoon iets dat niet kan beginnen zonder ons" zei ik serieus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bellatrix van Detta

    "Best dom van je, is het niet?" Lachte ik koud. "Zo alleen in het verboden bos."
    Ik bleef rond haar heen cirkelen.
    "Of misschien juist dapper."
    Mijn ogen vernauwden zich een beetje.
    "Wat is je naam, kind?" Vroeg ik een beetje vriendelijker als eerst, maar ik was nog steeds op mijn hoede.

    [Ik ga even eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fred Wemel
    'That's true.' zeg ik. 'Maar ja, wat moeten we nu doen?' vraag ik en staar naar het plafond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Een licht grijnsje sierde mijn lippen. ''Al die jaren heb ik nergens problemen mee gehad.'' gaf ik toe, en keek haar even aan.
    ''Samantha.'' antwoordde ik, en was verbaast dat ze me gewoon niet heeft vermoord. Ze werd toch altijd omschreven als sadistisch en genadeloos? Ik mocht die karaktertrekjes overigens wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    "Wij hebben altijd gelijk" zei ik serieus. " Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik zo Elianne zou rondleiden" zei ik. "Misschien is er een manier dat je alsnog mee kan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eetze!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred

    Ja of ik lig hier vriendloos alleen. Nouja Ginny is er nog, hoop ik.' Ik zucht voor de zoveelste keer en gaap. Madame Pleister komt aanlopen en begint, wat heel pijnlijk is, mijn arm en been recht te zetten. Ze mompeld zachtjes over leraren die niet opletten en ik denk met een klein lachje aan Sneep.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [over 10 min. terug]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik een idee heb om te zorgen dat Fred zo gewoon mee kon, maar toch was het slim om even mijn mond te houden. De twinkeling in mijn ogen verraadde volgens mijn al dat ik een plan had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Heeft iemand nog wat tegen Ginny gezegd? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hermelien Griffel

    Samen met Summer liep ik naar de ziekenboeg waar ik Fred en Ginny zag liggen.
    "Fred, Ginny!" Riep ik iets te bezorgd wat me een afkeurende blik van Madame Pleiser opleverde. "Is alles in orde? Ik hoorde van Summer wat er was gebeurt."
    Ik versnelde mijn pas een beetje zodat ik sneller bij hen zou komen.



    Bellatrix van Detta

    "Hmm" Zei ik niet onder de indruk. "Wel, Samantha...geef me een goede reden waarom ik je niets aan zou doen."
    In een oogwenk had ik mijn toverstok vast in mijn hand en speelde er mee.
    Met trage pasjes wandelde ik op haar af en streek met mijn toverstok een lok haar uit haar gezicht.
    "Misschien kan je me wel van dienst zijn..." Zei ik met een ijskoude ondertoon. "En anders benn ik wel genoodzaakt om je te doden."
    Ik keerde me met mijn rug naar haar toe en begon weer rond haar heen te cirkelen.
    "En dat zou wel jammer zijn...is het niet?" Het kwam er redelijk sarcastisch uit.
    Maar van het doden meende ik echter wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Ik sloeg mijn armen over elkaar, en keek haar aan. ''Vertel?'' mompelde ik, aangezien ik misschien wel een klein ideetje had.
    Dit kan mijn kans zijn om éíndelijk wraak ze nemen, na al die jaren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny Wemel

    Ik schrok op uit mijn rare half slaperige houding als ik Hermelien hoor roepen. "Fred, Ginny!" Roept ze. Ik kom wat overeind. "Is alles in orde? Ik hoorde van Summer wat er was gebeurd." Ze kwam op ons af lopen. "Met mij gaat alles prima, maar madame Pleister heeft liever dat ik hier nog blijf." Zeg ik mokkend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    George

    Ik liep naar Elianne "Zou je zo misschien even willen helpen en dat we erna beginnen met de rondleiding?" vroeg ik en keek haar vragend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel

    "Wie heeft dit gedaan?" Ik plofte neer op een stoeltje voor hun bed en bekeek hen met opgetrokken wenkbrauwen. "En waarom?"
    Ik voelde hoe mijn kaak zich verstrakte terwijl mijn kin zich wat naar voor bewoog.
    "En weet Ron het al? Waar is hij trouwens?" De woorden stroomden als een waterval uit mijn hoofd dus zweeg ik al snel weer.



    Bellatrix van Detta

    "Spioneer voor de duistere zijde." Het kwam er bevelend uit, alsof ze geen andere keuze had. "Lok Potter deze kant op."
    Mijn toverstok draaide nog steeds rond tussen mijn slanke vingers terwijl ik haar aankeek.
    "En geen grapjes."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.