xBrownEyes schreef:
Daarom vroeg ik of iemand dit gewoon uit kan leggen. Ik krijg nu alleen nog maar erger een hekel aan hun
Artiesten die hun muziek niet zelf schrijven noem ik geen artiesten.
Ik vergelijk ze met aapjes die geld krijgen als ze'mooi' gaan doen op het podium en dan 'muziek maken'.
Wie kan mij gewoon een goede reden geven om hun niet te haten? Dat vraag ik gewoon. Ik wil dat ik niemand meer ga haten in de muziek/ film industrie. En ja, ik haat daar veel mensen in
En zo iets groots kun je trouwens niet negeren als je het 24/7 op Quizlet tegen komt! (niet dat ik 24/7 op Quizlet zit )
Wacht je haat iemand omdat je de muziek niet leuk vind? Goede reden.
Volgens jou zouden zangers alleen hun eigen muziek mogen zingen,nou dan hou je weinig bands over. Ik bedoel neem Marco Borsato of Nightwish waarbij de zanger/zangeres de muziek niet schrijf maar een ander lid of een songwriter. Of Queen, Blink 182 of Lynyrd Skynyrd, waarin, naast de zanger, ook andere de muziek schrijven. Dat zijn goede bands, ook al word de muziek niet altijd door de zanger/zangeres geschreven. En ze worden heus niet betaald om "mooi te gaan doen" of muziek te maken. Ze worden betaald omdat ze goed kunnen zingen/spelen en mensen ze goed vinden/ze goed zijn.
Zoals ik in mijn andere reactie al zei, teksten en vooral muziek schrijven is heel moeilijk, niet iedereen kan dat. Net zo min als iedereen kan zingen of een instrument goed kan bespelen. Wat vaak nog belangrijker voor een band is dan de liedjes zelf. Je kan beter een goed lied hebben die door een songwriter is geschreven dan een shit lied dat door de zanger is geschreven.
Muziek bestaan niet alleen uit de tekst van een lied, bij lange na niet. En omdat iemand geen lied kan schrijven is hij ging slechte artiest.
Je wilt een rede om hen niet te haten? Makkelijk, je kent ze niet en er is geen rede om hun wel te haten. We kunnen niet allemaal van het zelfde houden, gelukkig maar. Dus, alsjeblief doe niet zo dom.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall