• Want ik ga morgen voor het eerst weer werken. Een soort van bij/vakantiebaantje.
    En aangezien mijn vorige drie baantje heel erg tegen vielen ben ik bang dat deze ook gaat tegenvallen.
    Dus kunnen jullie me even moed inspreken dat het allemaal wel goed gaat komen?

    Ik ga overigens als bediende op een boot werken. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat ik vaak zelf ervaar, is dat je denkt dat het allemaal erg is om er naar toe te gaan, maar uiteindelijk valt het dan toch ruze mee en heb je het gewoon leuk. -Expert op dat gebied.-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    het zal wel lukken!
    Op een boot werken lijkt me leuk, het zal wel goed meevallen ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Producer schreef:
    Wat ik vaak zelf ervaar, is dat je denkt dat het allemaal erg is om er naar toe te gaan, maar uiteindelijk valt het dan toch ruze mee en heb je het gewoon leuk. -Expert op dat gebied.-


    Ik hoop het dan maar! Haha.
    Wat voor werk doe jij dan nu?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedienen op een boot lijkt me best leuk ö weer eens iets anders :Y)
    Het gaat vast wel leuk zijn (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik hoop het dan maar! Haha.
    Wat voor werk doe jij dan nu?


    Het gaat gewoon goed komen.
    Ik breng folders rond, maar ik had er maandag erg last van met mijn klassenuitje, en toen bleek het helemaal niet zo erg te zijn. Ik heb dat best vaak, vandaar. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Denk aan het geld. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    dat had ik ook als ik een nieuw baantje had
    maar uiteindelijk viel het allemaal mee
    had het er hartstikke naar mn zin (alleen bepaalde collega's mocht ik niet =P)

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 14:37 ]