• Echt, ik las toe net dat topic van P.T.F. en ik dacht zo van: Gaan we op Q nu ook al met politieke partijen beginnen?
    Met the Unknow enzo.
    Ja dit viel me op. Nu mogen jullie weer verder met jullie leven (krul)

    En nee, ik zeg niet dat ik iets tegen de unknow of wie dan ook heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    gelijk geef ik je.

    We zouden misschien de verkiezingen kunnen halen? Je moet minstens 100.000 stemmen hebben, en ik denk dat we met Q inclusief aanhang er wel komen dan ^^ (vraag me alsjeblieft waarom ik dit weet)
    Alleen we moeten dan wel eventjes een groot bedrag bij elkaar sprokkelen >.<

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    We zouden misschien de verkiezingen kunnen halen? Je moet minstens 100.000 stemmen hebben, en ik denk dat we met Q inclusief aanhang er wel komen dan ^^ (vraag me alsjeblieft waarom ik dit weet)


    Ik weet dat nog niet zo zeker. Want ik denk niet dat iedereen gaat stemmen. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Ik weet dat nog niet zo zeker. Want ik denk niet dat iedereen gaat stemmen. :')

    Ik hoop dan wel dat ze beter doen dan het voormalige kabinet. Heel de politiek is nu een zooitje eigenlijk, suckers.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ik hoop dan wel dat ze beter doen dan het voormalige kabinet. Heel de politiek is nu een zooitje eigenlijk, suckers.


    Ja. Eigenlijk wel ja. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Ja. Eigenlijk wel ja. :')

    En dan wilde ons gezin ooit een politieke partij oprichten. Klinkt nu nog niet eens zo slecht haha ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    En dan wilde ons gezin ooit een politieke partij oprichten. Klinkt nu nog niet eens zo slecht haha ;]


    Oh, en dan heeft Q wel een Geert Wilders nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Oh, en dan heeft Q wel een Geert Wilders nodig.

    Er zitten hier meer dan genoeg van dat soort types, zou dus geen probleem zijn a.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Oeh, en we hebben al een dictator dus die wordt partijleider ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Oeh, en we hebben al een dictator dus die wordt partijleider ;]


    Haha. :3. Klinkt goed. Het begint al ergens op te lijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alles beter dan het zootje ongeregeld waar we nu mee zitten
    Wij moesten voor Geschiedenis een opdracht over de politiek doen en die ook presenteren en ik dacht echt, wat een zootje is het


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one