• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:

Rollen:

Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!

Lucht klik
    Lucht:

- Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

Vol!

Water klik
    Water:

- Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

Vol!

Aarde Klik
    Aarde:

- Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -

Vuur Klik
    Vuur:

- Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

Vol!

Reservaat

Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

Huizen

Kamer indeling:

Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

Regels:

- Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]

One Who Travels A Higher Path.

XChobitsX schreef:
    (...)

(Ja, das inderdaad wel vervelend. Dat je dan geen magie kan doen. XD)

Ik vind het een stomme regel.. Nou moet ik alles op de dreuzel manier gaan doen.. :( .. En ik wil niet van school worden getrapt dus ik doe het toch maar..

Don't be like the rest of them, darling

Password schreef:
    [@annemellark: Ik snap je niet? Katelynn heeft de hele tijd binnen gezeten en is niet weggerend..]

In de ochtend vroeg katelynn dat ook en ze ging vrrijwel meteen naar boven zonder iets te zeggen, of ik heb het totaaal verkeerd.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 14:48 ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

TheRumIsGone schreef:
    (...)

Ik vind het een stomme regel.. Nou moet ik alles op de dreuzel manier gaan doen.. :( .. En ik wil niet van school worden getrapt dus ik doe het toch maar..

(Haha, indd. En ik moet wachten tot Colin iets zegt. XD Anders kan ik niet verder RPGen. :( )

XChobitsX schreef:
    (...)

(Haha, indd. En ik moet wachten tot Colin iets zegt. XD Anders kan ik niet verder RPGen. :( )

Hmm.. Das kut.. Maar ik bedoel je gebruikt 1 keer higiena en alles is school, met wingradium leviosa heb je alles zo op zn goede plaats maar ik mag die spreuken niet gebruiken omdat ik minderjarig ben en dat is kut..

Colin Stanley Lesters.

"Weet jij waarom we hier zijn?" Vraagt Dawn dan.
    Ik twijfel even, maar besluit dan toch om het te vertellen, aangezien ze het dus nog niet weet.
    "Nou, ja" Begin ik en zucht even voordat ik begin met vertellen. "Er zijn in totaal vijfentwintig kinderen over de héle wereld geboren met een speciale gave. Vijf kinderen bij ieder element. Wij horen bij de vijf kinderen van het element water, waar er dus nog drie bij zitten. Het kwaad zit achter ons aan en onze ouders hebben ons hierheen gestuurd om ons tegen het kwaad te beschermen. Wat een moeilijke opgave is voor ons, maar ook voor hun. Zij zien ons de komende tijd niet meer en wij hun ook niet. In ieder geval moeten wij onze krachten beter ontwikkelen zodat we kunnen samenwerken tegen het kwaad" Sluit ik mijn verhaal af.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Maybole Jody Sage.

Hij haalt zijn schouders even op.
    speelt.
    "Ik ben hier al een paar dagen en ik heb met de trainers gepraat, maar die laten weinig los. Ze praten niet over dingen zoals; waar we zijn, wat we moeten doen en hoeveel mensen er uiteindelijk verblijven," Vertelt hij. "Het enigste dat ik weet is dat er vier verschillende gave's zijn en die vier groepen bestaan uit het zelfde aantal personen,"
    "Dat laatste wist ik dan weer wel" Zeg ik en glimlach even. "Maar bedankt voor de informatie" Zeg ik dan.

[Ik had al gereageerd, alleen mijn stomme internet wou niet dat ik het plaatste --" ]

Dawn Mary Claire

Ik kijk hem verbijsterd aan. Ik wist niet, dat hij zoveel wist. Ik wist de helf ervan, maar niet alles. Waarom, zou ik de wereld kunnen redden. Zo sterk ben ik ook niet. Ze hadden mij niet nodig. 'Ik wist sommige dingen al. Ik wou alleen weten, hoeveel dingen jij wist. Sorry' zei ik zachtjes en kijk naar mijn beertje.

xMirrorMan schreef:
    [Ik had al gereageerd, alleen mijn stomme internet wou niet dat ik het plaatste --" ]

(Ooh, geef niet hoor. Ik dacht al. XD
    @TheRumIsGone: Hahah, jij hebt echt teveel fanatsie......)

[Ik weet het.. Wil iemand wat hebben? Want waarschijnlijk maak ik iedereen er gek mee XD]

TheRumIsGone schreef:
    [Ik weet het.. Wil iemand wat hebben? Want waarschijnlijk maak ik iedereen er gek mee XD]

(Je maakt mij er niet gek van hoor. Ik heb een beste vriendin, die ook erg is zoals jij. hahaahhaha, ik vind het wel comische. XD)

Colin Stanley Lesters.

"Ik wist sommige dingen al. Ik wou alleen weten, hoeveel dingen jij wist. Sorry" Zegt ze zachtjes en kijkt even naar haar beertje.
    "Het maakt niet uit, ik ben van te voren al ingelicht door mijn ouders, zodat ik me erop kon voorbereiden" Zeg ik en glimlach even.

Dawn Mary Claire:

"Het maakt niet uit, ik ben van te voren al ingelicht door mijn ouders, zodat ik me erop kon voorbereiden" Zegt hij en glimlacht even. Ik lach in mezelf. 'Dat deed mijn moeder ook, alleen ze was heel erg in paniek en reed met piepende banden naar het reservaat' zei ik lachend.

XChobitsX schreef:
    (...)

(Je maakt mij er niet gek van hoor. Ik heb een beste vriendin, die ook erg is zoals jij. hahaahhaha, ik vind het wel comische. XD)

Hmm.. Wil je wat fantasie hebben dan?.. XD

TheRumIsGone schreef:
    (...)

Hmm.. Wil je wat fantasie hebben dan?.. XD

(Nja, hoeft niet. Ik heb al teveel fantasie, maar ik kan tenminste stoppen. Hahah, XD)