• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [jij? ;$ ik weet niet hoe ik moet beginnen. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Maybole Jody Sage.

    Hij steekt een hand in zijn broekzak en kijkt me aan. Ik bijt op mijn lip en kijk een beetje rond, niet wetend hoe te reageren op zijn blik die op mijn lichaam brand.
    "Wat is jou gave?" Is de vraag van Drew die de stilte verbreekt.
    "Vuur" Antwoord ik en kijk hem dan even aan. Zijn warrige en donkerbruine haar trekt mijn aandacht. De kleine krulletjes springen af en toe heen en weer, wat er nogal schattig uitziet.
    "En die van jou?" Vraag ik dan geïnteresseerd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Colin Stanley Lesters.

    "Ummhhh....mag ik wat vragen?" Vraagt ze zachtjes. Ik knik even. "Tuurlijk" Antwoord ik, waarna ik naast haar op het bed plaats neem.
    "Wat voor gave heb jij?" Vervolgt ze, terwijl ze met de haren van het beertje op haar school speelt.
    "Water" antwoord ik en heb mijn blik nog steeds op het beertje gericht. "En jij? Als ik vragen mag?" Vraag ik dan aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melody Eleanor Blake

    'Ik ben Jake' zegt hij terwijl hij de deur goed zet. Ik glimlach even. 'bedankt, ik ben..... Melody' breng ik twijfel achtig uit. 'zullen we gaan kijken waar de anderen zijn? maar als je niet wilt hoeft dat niet hoor...' zeg ik nog steeds verlegen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 12:40 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [have to go ben er vanmiddag ergens weer]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Colin gaat naast mij zitten op bed. "Water" antwoord hij. Ik verstijf en houdt nu mijn beertje stevig tegen mij aan. "En jij? Als ik vragen mag?" Vervolgde hij. Ik kijk recht voor mij uit en beelden flitsen weer van mijn vader. 'Ook water' zei ik heel zachtjes, wat bijna onverstaanbaar is. En moest moeite doen om niet te gaan huilen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake Kandal Parker

    'Ik ga wel mee' Zeg ik terwijl ik mijn tassen tegen de muur zet, ik zou de andere mensen best willen zien, en weten wat voor 'Gave' hun hebben, volgens mij was eer vuur, aarde, water en lucht maar zeker was ik daar niet van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Colin Stanley Lesters.

    Ze kijkt recht voor zich uit en ik zie dat haar ogen wat vochtig worden.
    "Ook water" Antwoord ze zachtjes, bijna onverstaanbaar.
    "Als je wilt dat ik wegga moet je het zeggen, hé" Zeg ik en bijt even op mijn lip.
    Ik wil niet dat ze zich ongemakkelijk gaat voelen omdat ik naast haar zit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    "Als je wilt dat ik wegga moet je het zeggen, hé" Zegt colin en hij bijt even op zijn lip. Ik kijk hem nu aan en zeg: 'Nee, het komt niet door jou hoor' glimlach ik waterig. 'Het komt gewoon door iets anders' vervolgde ik zachtjes. Ik zucht even.


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    "Nee, het komt niet door jou hoor" Glimlacht ze waterig, terwijl ze me aankijkt. "Het komt door iets anders" Vervolgt ze zachtjes en zucht even.
    Ik besluit om maar niet verder te vragen om haar zo wat verdriet te besparen. Ookal weet ik niet waar het over gaat ik zie dat ze het moeilijk heeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mijn topics+ waar kan ik inspringen/hoe moet je beginnen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dawn Mary Claire:

    Ik kijk colin aan. Hij is een aardige jongen, dat zeker. Misschien weet hij ook waarom we hier zijn. Ik herinner wat mijn moeder zei. Dat ik mijn gave moet accepteren en hem onder controle moet krijgen om de wereld te beschermen tegen de kwaad. Misschien weet colin wel meer dingen.
    'Weet jij waarom we hier zijn?' Vraag ik om de stilte te onderbreken.


    One Who Travels A Higher Path.

    xHeavenlyx schreef:
    [mijn topics+ waar kan ik inspringen/hoe moet je beginnen?]


    (Je kan dat je binnen komt in het reservaat met je koffers enzo. En dat je iemand tegen komt. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    annemellark schreef:
    [jij? ;$ ik weet niet hoe ik moet beginnen. ]


    [Oké, komt goed! (:]

    [Katelynn staat nog steeds in de hal/lounge van het huisje. Ze is gedegradeerd tot welkomheetster.]