• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:

Rollen:

Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!

Lucht klik
    Lucht:

- Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

Vol!

Water klik
    Water:

- Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

Vol!

Aarde Klik
    Aarde:

- Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -

Vuur Klik
    Vuur:

- Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

Vol!

Reservaat

Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

Huizen

Kamer indeling:

Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

Regels:

- Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]

One Who Travels A Higher Path.

Dehlia Payson Keeler
    'Ja, mam. Ik doe voorzichtig,' zeg ik voor de honderdste keer. 'Maar oo-' begint ze waarna ik haar onderbreek. 'Ja, mam. Ik doe echt voorzichtig,' zucht ik en ik geef haar nog even snel een knuffel. 'Ik moet nu echt gaan. Volgens mij ben ik al één van de laatste. Waarschijnlijk zelfs dé laatste.' Zoals altijd. Voordat me moeder nog iets kan zeggen draai ik me snel om en loop richting de twee huisjes.
    'Volgende keer moet ik toch echt wat minder spullen mee nemen,' mompel ik terwijl ik verder loop. Als ik voor de huisjes sta blijf ik staan. Nu moet ik er alleen nog achter komen welke voor de jongens is en welke voor de meisjes.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Drew Emanuel Robles.

Ik zie dat ze op haar lip bijt en ik wendt mijn blik af. Ongemakkelijk.. nou, dat niet echt, maar ik staar dus weer naar een meisje.
    "Vuur," Antwoord ze en kijkt me aan. Haar ogen zijn prachtig bruin en passen goed bij haar haren.
    "En die van jou?" Ik lach even.
    "Precies het tegenovergestelde," Zeg ik met een brede grijns. "Water," Vervolg ik en kijk naar de stoel die in de kamer staat. Ik ga erop zitten en kijk van Maybole naar de vloer. Ik wil haar niet opnieuw aanstaren.. Aan haar reactie kan ik uitmaken dat ze het niet prettig vindt.

Katelynn Carly Dalton.

Vlakbij de deur staat een meisje. Ze had zich al voorgesteld als Amy.
    "Hey," Zeg ik tegen haar. "Wat is jouw gave?" Gave.. gave.. Het woord blijft door mijn hoofd galmen. Ik heb er ook een of ben ik hier perongelijk naar toe gebracht? Ik zucht even en sta op van het bankje.
    Ik loop naar Amy toe, maar laat mijn koffers achter me staan. Straks zal ik maar een kamer opzoeken.. Misschien kan ik even tot rust komen.. Nu lopen al mijn gevoelens door elkaar heen.

(Oja, Dehlia (xHeavenlyx) jij deelt een kamer met Chayenne XD )

Dehlia Payson Keeler
    Ik kan absoluut geen verschil zien tussen de huisje dus ik loop maar gewoon naar één van beide toe in de hoop dat het de goede is. Met mijn ellebogen maak ik de deur open waarna ik half naar binnenval maar nog wel overeind weet blijven te staan [Amy en Katelynn]. Als ik op kijk zie ik twee meisjes staan. Goed gegokt dus. Tenzij zij ook in het verkeerde huisje staan. Ach, het zal ook wel. 'Hee,' begroet ik ze glimlachend. 'Ik ben Dehlia,' stel ik mezelf voor.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 14:14 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Amy Hall
    'hey, wat is jouw gave?' vroeg Katelynn. 'dat had je kunnen weten als je niet gelijk was weggerend' zeg ik bot. Ik vond het zo associaal dat ze net gewoon wegliep, terwijl ze toen dezelfde vraag stelde, dan ga ik ook zo terugdoen.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

{Ik moet mijn kamer opruimen.. Zucht.. Heb nu mijn bed helemaal opgeruimt.. (Je wilt niet weten wat er allemaal in & onder licht XD.. Van frisbie's tot plijsters en hp boeken) Zucht.. Maar ik kom wel als ik klaar ben en mischien tussen door stiekem ^^}

Don't be like the rest of them, darling

Maybole Jody Sage.

"Precies het tegenovergestelde," Zet hij met een brede grijns. "Water," Vervolgt hij dan.
    Ik volg zijn blik naar de stoel, waar hij vervolgens op gaat zitten en even naar me kijkt, maar dan weer naar de grond.
    Ik weet niet echt goed wat ik moet zeggen, maar om een stilte te voorkomen verzin ik maar iets. Het lijkt me wel een aardige jongen, alleen jammer dat ik met het trainen niet met hem kan kletsen, omdat hij natuurlijk op een ander terrein is.
    "Hoeveel mensen zouden er komen?" Vraag ik mezelf dan hardop af.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[@annemellark: Ik snap je niet? Katelynn heeft de hele tijd binnen gezeten en is niet weggerend..]

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 14:05 ]

TheRumIsGone schreef:
    {Ik moet mijn kamer opruimen.. Zucht.. Heb nu mijn bed helemaal opgeruimt.. (Je wilt niet weten wat er allemaal in & onder licht XD.. Van frisbie's tot plijsters en hp boeken) Zucht.. Maar ik kom wel als ik klaar ben en mischien tussen door stiekem ^^}

[In je bed hoor je te slapen. Het hoort geen vuilnisbelt te zijn. XD!]

Drew Emanuel Robles.

Het is opnieuw stil. Hoewel deze stil anders voelt. Het is geen ongemakkelijke stilte.
    "Hoeveel mensen zouden er komen?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. Het is een vraag die ook in mijn hoofd speelt.
    "Ik ben hier al een paar dagen en ik heb met de trainers gepraat, maar die laten weinig los. Ze praten niet over dingen zoals; waar we zijn, wat we moeten doen en hoeveel mensen er uiteindelijk verblijven," Vertel ik tegen haar. De trainingen waren in ieder geval best zwaar.. Maar ik heb nou niet bepaald het gevoel dat ik er mee opgeschoten ben.
    "Het enigste dat ik weet is dat er vier verschillende gave's zijn en die vier groepen bestaan uit het zelfde aantal personen,"

(@Password: Er zijn geen trainers. We moeten het op onze eigen houtje gaan doen.)

[Wat kan ik met Chay doen?]

El Diablo.

Password schreef:
    (...)

[In je bed hoor je te slapen. Het hoort geen vuilnisbelt te zijn. XD!]

Ehmm.. Nou.. Ja.. In mijn geval is het dat dus wel.. XD
    Maar nu niet meer want ik heb het opgeruimt!..
    Alleen vind ik het kut dat ik geen magie mag gebruiken omdat ik minderjarig ben..

Don't be like the rest of them, darling

TheRumIsGone schreef:
    (...)

(Ehmm.. Nou.. Ja.. In mijn geval is het dat dus wel.. XD
    Maar nu niet meer want ik heb het opgeruimt!..
    Alleen vind ik het kut dat ik geen magie mag gebruiken omdat ik minderjarig ben..)

(Ja, das inderdaad wel vervelend. Dat je dan geen magie kan doen. XD)