• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Vond je het prima? Dat ruzie maken en vervolgens met me naar bed gaan? Er dan gauw weer vandoor te gaan? Of weglopen na een simpele kus waar ik niet eens wat mee bedoelde behalve misschien op vriendschappelijk vlak? Ik dacht dat we elkaar daar wel lang genoeg voor kennen? En ik weet niet hoe het met jou zit, maar zoals het op mij overkomt, vond ik het niet prima gaan." Zeg ik zachter.
    "Ik bedoel het niet hatelijk of gemeen. Echt niet." Merk ik dan op.
    "En al zou ik morgen iets anders vinden. I just wanted you to know. En misschien kom ik daarom ook wel over als de jaloerse bitch. Ik weet dat jij en Cassie vrienden zijn, meer niet. Maar toch trek ik het me aan, onbewust. I'm sorry."

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip. "Goed, dan weet ik het." antwoord ik zacht. Ik weet echt niet wat ik erop moet zeggen, ze speelt enorm in op mijn schuldgevoel zonder het zelf door te hebben. Ik ontwijk haar blik, ik kan haar nu niet aankijken. Ze zal het waarschijnlijk direct in mijn ogen zien.

[Nu ga ik slapen, trusten.]

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Het spijt me echt dat ik me zo gedragen heb." Ik geef hem een kus op zijn wang.
    "Het is nooit echt mijn bedoeling geweest om zo psychotisch en, I don't know, vreemd te zijn. Ik vind het ook echt vreselijk dat ik me zo gedragen heb, tegenover iedereen. Maar voor nu, ben ik blij hoe het al gaat. Al had ik het vanmorgen wel even moeilijk. Ik kan niet zeggen dat ik me niets van Kate heb aangetrokken, want dat heb ik wel. Maar ik heb het nu een soort van achter me gelaten. En dat is goed, right?" Ik glimlach kort, ook al kijkt hij me niet aan.

[Ik ga ook maar eens. Ik ga altijd veel te laat als ik moet werken.]

Damon Blake

Ik keek Chèlle verbaasd na, maar haalde toen mijn schouders op en nam nog een slok van mij drinken. De reden van haar plotselinge vertrek zou ik later toch wel horen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Ja, dat vind ik echt goed." Ik kijk haar aarzelend aan. "Je gaat echt de goede kant op, ik kan merken dat je wilt veranderen." Ik omhels haar kort en sluit mijn armen stevig om haar heen. Het kan me niet schelen dat ik naar Cassie ruik, volgens mij heeft ze het toch wel door. Ik laat haar weer los. "Negeer Kate's woorden, ze wilde je pijn doen en dat mag haar echt niet lukken." antwoord ik zacht.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Dank je. Begin ik alweer een beetje leuk te worden?" Vraag ik en glimlach schuin. Ik begraaf mijn hoofd in zijn nek, heerlijk toch, hakken?
    "Ik kan me amper nog herinneren hoe ik was." Beken ik eerlijk.

Luca Jones
    Ik sla mijn arm om haar middel en hou haar licht troostend vast. "Ja, je begint leuker te worden." geef ik toe. "Maar je bent zo goed in herinneringen ophalen, ga weer naar je foto's enzo kijken." raad ik aan.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Maar foto's weergeven alleen afbeeldingen. Plus, de meeste foto's heb ik gemaakt." Ik glimlach licht.
    "Luca, wil je een keer samen met mij herinneringen ophalen? Gewoon omdat ik het fijn vind? Als je niet wilt hoef je niet. Maar het lijkt me gewoon leuk." Vraag ik dan zachter.

Luca Jones
    "Goed, dat heb ik er wel voor over." glimlach ik plagerig.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Verontwaardigd valt mijn mond open.
    "Alleen dat? Serieus?" Lach ik. Ik steek mijn tong naar hem uit.
    "Wacht maar, als je een keer slaapt. Dan doe ik hetzelfde als ik vroeger deed." Er zal vast wel iets zijn.

Luca Jones
    Ik lach zacht. "Ja alleen dat. Probeer het maar." Ik knipoog overdreven. "Maar ik sta niet in voor de gevolgen, al helemaal niet als ik er wakker van word."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Wat haal jij je allemaal in je hoofd?" Vraag ik giechelend. Op de één of andere manier maakt het me niet eens kinderlijk.

Luca Jones
    Ik kietel haar in haar zij, waar mijn hand nog lag. "Van alles en nog wat. Je mag het altijd uit proberen."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik maak spastische bewegingen door het gekietel.
    "Ik zal wel wat leuks verzinnen. Ik ben origineel genoeg, denk ik. Maar wil je vannacht weer bij me slapen? Ik had het koud." Ik vertel maar niet dat ik in mijn raamkozijn geslapen heb, dan lacht hij me zo hard uit.

Luca Jones
    Ik denk lang na. "Misschien, ligt eraan hoe het loopt, goed?" antwoord ik er op en ik laat haar weer los.

Your make-up is terrible