• hallo lieve Quizzers!!
    ik heb laatst een geweldige jongen ontmoet,
    hij is lief en aardig en ongelofelijk leuk!

    maar nu komt het minpunt, er zit een leeftijdsverschil tussen ons van iets meer dan 8 jaar, ik ben 17 en hij is 25.

    over vier maanden ben ik 18 maar dat maakt ons niet uit, mijn ouders vinden het oké omdat ze hem hebben gezien...


    is het raar dat er zo'n leeftijdsverschil tussen ons zit? want ik vind hem echt heel leuk!


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Nee, hetzelfde is tussen mijn zusje en haar vriend en dat loopt al een aantal maanden goed. Zolang het goed voelt en jullie op dezelfde hoogte zitten moet het kunnen.


    Your make-up is terrible

    Dat is maar 8 jaar. Er zat 12 jaar verschil tussen mijn ouders. :W Dus, nee, ik vind het niet vreemd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    dus ik ben niet de enige :p maar ja voor mij voelt het heel erg goed


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    en daarbij komt dat er tussen mijn zus en haar vriend iets van 11 jaar zit... dan valt dit nog mee


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Ik vind 17 en 25 wel kunnen hoor (:
    Het zou anders zijn als de één 12 en de ander 20 was ofzo.
    Op je 17e kun je goed genoeg nadenken om zo'n relatie aan te gaan (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    zolang het verschil van 8 jaar niet iets is van 5 & 13 is het niet raar ofzo :3 en leuk voor je! ^^


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik vind het niet raar, zolang het goed gaat. Mijn ouders schelen ook 8 jaar en zijn nog steeds bij elkaar. Mijn moeder was zestien toen ze verkering kregen.


    Take risks and conquer your fears.

    Nope, ik vind het niet raar. Je bent 17, bijna 18, dus kun je heel goed voor jezelf bepalen of je het zou moeten doen of niet. En als jij je er goed bij voelt moet je er gewoon voor gaan =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nimh schreef:
    Ik vind 17 en 25 wel kunnen hoor (:
    Het zou anders zijn als de één 12 en de ander 20 was ofzo.
    Op je 17e kun je goed genoeg nadenken om zo'n relatie aan te gaan (cat)

    Ik vind het niet raar, mijn tante en oom verschillen ook 8 jaar hoewel mijn tante degene is die 8 jaar ouder is en mijn nicht en haar vriend schelen ook 9 of 10 jaar en beide koppels zijn heel gelukkig voor zover ik weet en daar gaat het toch om?


    Physics is awesome

    Tussen mij en mijn bijnavriend zat bijna 7 jaar verschil, maar ik ben dan ook nog maar 14. Dus ik vind het gewoon kunnen.

    Nimh schreef:
    Ik vind 17 en 25 wel kunnen hoor (:
    Het zou anders zijn als de één 12 en de ander 20 was ofzo.
    Op je 17e kun je goed genoeg nadenken om zo'n relatie aan te gaan (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als je 14 was geweest dan had je ons horen klagen :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nimh schreef:
    Ik vind 17 en 25 wel kunnen hoor (:
    Het zou anders zijn als de één 12 en de ander 20 was ofzo.
    Op je 17e kun je goed genoeg nadenken om zo'n relatie aan te gaan (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zolang je maar een beetje op hetzelfde niveau zit... (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please