• Deze RPG is gebaseerd op het boek 'De gave van Katsa'.
    De omgeving en het verhaal er rond is zelf verzonnen, maar het idee van de gaven heb ik uit het boek. ;)

    In een ver rijk heerste er eens grote welvaart. Dat veranderde op de dag dat de koning stierf. Zijn drie zonen, Roberto, Rover en Jonas geraakten er niet over eens wie het koninkrijk moest leiden. Uiteindelijk kozen ze ervoor het land in drie te splitsen. Zo ontstond er:
    Elak, waar Roberto -die ook wel de slechte werd genoemd- de leiding had.
    Aslkat, waar Rover -ook wel de goede genoemd- heerste
    en Gallardia het rijk van Jonas -de dappere-.
    Al deze koninkrijken hadden 1 ding gemeen. Er werden speciale mensen geboren. Mensen met een gave.
    Gaven kunnen verschillende vormen hebben. Het kan gaan over dansen, zingen, koken, borduren, vechten....
    De bijnamen van de koningen zijn wel duidelijk denk ik. Roberto probeert steeds land, geld,... af te pakken van zijn broers. Hij zit niet verlegen om een oorlog te ontketenen.
    Rover probeert hem bij zinnen te brengen, tevergeefs.
    Jonas heeft het beste leger. Hij is niet bang om mee te vechten en vindt dat zijn broer het zelf gezocht heeft. Ook al wil Rover Roberto wel nieuwe kansen blijven geven. Volgens Jonas verdient hij die niet meer.
    Zo leeft het land al 15 jaar in tweestrijd. Zelfs Rover ziet zich soms genoodzaakt om zich te verdedigen. De begaafden spelen een grote rol in deze strijd. Door hun gaven kunnen ze hun koning dienen. De begaafden hebben twee verschillende ogen.
    Vanaf dat er een baby geboren wordt met twee kleuren ogen, moeten de ouders die naar hun koning brengen. Zodat de begaafde op het paleis kan opgroeien en zijn gave kan leren gebruiken in dienst van zijn koning.

    Zo jullie kennen nu het verhaal. Pik maar in!

    -Elak:
    Zoey Carroll (Pijn bezorgen)
    Erik Marshall (vuur)
    Liam Oliver Sanz (tijd bepalen)
    Dean Robin Marias (waanbeelden opwekken)
    Esther Bradley (van uiterlijk veranderen)
    Jack Starbright
    -Alskat:
    Chase Young (beïnvloeden)
    Alice Redbird (gedachten lezen)
    Shireen Lily Homers. (hypnotiseren)
    Loren Redcliff (natuur)
    -Gallardia:
    Damian Green
    Amy Jackson (vechten)
    April Adams (menselijk lichaam)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 21:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chase Young
    'Niet die je niet moet weten.' zei ik en dacht expres niet aan wat er daarnet was gebeurd. In plaats daarvan dacht ik aan een kabbelend beekje. Ik wist dat Alice gek werd van die gedachte. Het was de beste manier om haar te irriteren zonder er echt iets voor te moeten doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    oke dus ik moet een bericht verzenden maar hoe moet ik dat dan doen?......


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    euh zoals je nu doet


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Yara shit ik heb me van persoon vergist


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alice Redbird
    In plaats van in Loren z'n hoofd te zoeken, deed ik dat bij Zoey.
    "Oe..." zei ik lachend.
    "Chase en Zoey!" riep ik hard.
    "En mischien ook nog wel Shireen en Loren."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chase Young
    'Alice u bakkes! Niet het volledige domein hoeft het te weten!' riep ik, maar kalmeerde al snel terug en nam nog een slok van mijn biertje.

    Euhm, gewoon, je krijgt een boodschap van koning Jponas die je moet overbrengen naar koning Rover en dan begin je als je onderweg bent ofzo. Het is maar een ideetje eh.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Redbird
    Ik riep het expres nog een keer. Toen vroeg ik: "Wat doen jullie?" wijzend naar de flesjes bier en de fles.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chase Young
    'Gewoon feestje aan het houden, beter gezegd ons zat drinken, en flesje draaien.' glimlachte ik en nam nog een slok van mijn zoveelste flesje. Ik begon al wat aangeschoten te worden, maar zo erg was het nog niet. Ik kon nog steeds helder denken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Redbird
    "Jay, ik doe mee!"


    voert u plan maar uit ze


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ma da gaat ewa moeilyker nu alice weet van chase en zoey, ma klos da wel op me zyn gave.
    kga nu eerst agter friete en tein gonk frette.
    tot sebiet!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    okey tot strakskes


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chase Young
    'Oké, maar eerst: Vergeet wat je hebt gezien over mij en Zoey.' zei ik met mijn bevelende stem. Soms was mijn gave toch wel handig.
    'Draai jij maar.' zei ik tegen Alice terwijl ik terug ging zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Redbird
    Ik nam de fles vast en draaide er stevig mee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chase Young
    We keken toe hoe het flesje de cirkel bleef rond draaien. Ik nam nog een paar slokken van mijn biertje en nam het volgende flesje al beet.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    beslist gij maar op wie het komt hé


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.