• Er komt nu dus wel een film.
    Wat vinden jullie?
    Er zijn hier al topics over maar daar is het on duidelijk of die film nou wel of niet komt.
    Wanneer ze beginnen is nog niet duidelijk, maar hij komt wel las ik.

    Ik persoonlijk vind het wel een beetje commercieel.
    x

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 14:33 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Forbes schreef:
    Lol guys, het is gewoon een dvd van hun tour - waar de nummers dus op staan, dat vrijwel elke artiest of groep heeft.
    Jonas Brothers 3D Experience, Miley Cyrus in Concert blabla, Paul de Leeuw in Rosso, etc, etc.

    Dan heb ik niks gezegd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Draaft nu iedereen in de 1D hype door?!
    Ze zijn best goed, dat ontken ik niet, maar het zijn echt puppies in de muziekwereld.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik wou net zeggen; er komt helemaal geen film, wel een dvd van de tour, maar Forbes was me voor x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wacht dat is toch zo'n dvd die ze bij een concert op nemen of niet? *weet er niet zoveel vanaf*


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wacht dat is toch zo'n dvd die ze bij een concert op nemen of niet? *weet er niet zoveel vanaf*


    Ja, gewoon het concert op dvd. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OMTomlinson schreef:
    commercieel wel, maar ik ga toch kijken ^^
    Directioner Forever


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Forbes schreef:
    (...)

    Ja, gewoon het concert op dvd. (:


    Vooral leuk voor iedereen die naar een concert is geweest en ze nog eens wil bekijken of niet naar een concert is geweest maar ze toch wil zien zoals ik


    Physics is awesome

    Forbes schreef:
    (...)

    Ja, gewoon het concert op dvd. (:

    Oh, dat wist ik al, ik dacht van een "film" een of ander levensverhaal ahah =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    MyFairyKing schreef:
    Een beetje overdreven om dat nu al te doen, ik bedoel hoe lang zijn ze nu bekent, 1/2 jaar? Beetje hoog in de bol misschien...?


    Tell me about it, stud.

    Ik zou er wel even bij zeggen dat het een concert-dvd is, en geen film zoals Justin Bieber heeft gemaakt.
    Zoveel artiesten hebben een concert-dvd. Dit is eigenlijk dus gewoon grote ophef.


    Food.

    Dat is geen film, maar een live tour DVD, ik zelf heb er nog 3 van TH, uch en ik wil ze kwijt, verschrikkelijk.
    Maar ik ga hem bestellen/reserveren. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    A year in the making gaat de film heten.
    Ik snap wel dat ze het doen en het lijkt mij erg leuk om te zien, ik ben wel benieuwd hoe ze daar mee om zijn gegaan. In 1 klap waren ze wereldberoemd.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bloedzoeker schreef:
    A year in the making gaat de film heten.
    Ik snap wel dat ze het doen en het lijkt mij erg leuk om te zien, ik ben wel benieuwd hoe ze daar mee om zijn gegaan. In 1 klap waren ze wereldberoemd.

    Die is allang uit, het gaat over een dvd van het concert =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bloedzoeker schreef:
    A year in the making gaat de film heten.
    Ik snap wel dat ze het doen en het lijkt mij erg leuk om te zien, ik ben wel benieuwd hoe ze daar mee om zijn gegaan. In 1 klap waren ze wereldberoemd.


    Hij gaat gewoon Up All Night : The Concert heten volgens mij?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet niet precies wat voor film, maar ik heb het op het internet en in 2 tijdschriften gelezen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.