• hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Bill is gewoon een beetje media-geil


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ja klopt !!

    meestal waren het tom en bill
    maar nu alleen maar bill geef tom en georg en gustav ook is de kans om iets te zeggen

    hij veranderd zo nog in een ego bill


    Waar slaat dat op ¬¬
    Bill krijgt gewoon het meeste aandacht
    Als jullie dat zo "erg" vinden
    pleeg dan lekker zelfmoord ofzo
    Kun je laten zien hoe erg je het vind
    Of schrijf een brief -__-"
    Bill = Bill
    Problemen mee? Jammr dan, leer er maar mee leven


    damn dat slaat nergens op met dat zelfmoord..


    ik ben het helemaal met je eens... ik vind het eng als iemand dat zegt.. dat betekend dat diegene zelf gewoon een probleem heeft.......


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ik snap wel wat je bedoelt met dan Bill meer de woordt krijgt. Maar volgens mij komt dat ook omdat ze hem met meeste vragen.. maar idd! het was eerst Bill & Tom.. dat viel mij ook op :o
    Maar Bill doet dat vast niet express.. of het licht aan Tom (: ik weetniet ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En als je gaat zeggen:"Pleeg dat lekker zelfmoord!!"dat ben je wel heel ver heen. Spot daar alsjeblieft niet mee, want er zijn écht mensen die dat doen!!
    Je moet echt niet zielig gaan praten.. met je zelfmoord!! ;|


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En als je gaat zeggen:"Pleeg dat lekker zelfmoord!!"dat ben je wel heel ver heen. Spot daar alsjeblieft niet mee, want er zijn écht mensen die dat doen!!
    Je moet echt niet zielig gaan praten.. met je zelfmoord!! ;|


    ik wil daar nog 1 ding over zeggen... iemand die dat tegen mij zegt, kan een ram voor zijn bek krijgen.. MIJN OOM HEEFT GODVERDOMME ZELFMOORD GEPLEEGD!!! EN DAT IS NIETS IETS OM MEE TE SPOTTEN!!!!!!!!!!


    You can't win the match if you can't beat the best.

    (sorry voor dat godverdomme:S)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    gustav en georg zijn niet zo goed in praten hebben ze zelf een keer in een interview gezegt ze blijven liever iets meer op de achtergrond..

    stond volgens mij ooit in de hk


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?
    hij is het gezicht van de band, een soort herkennigspunt voor gewone mensen, dus die niet fan zijn..
    btw heb je een topic-open-verslaving vandaag?


    You'd took my breath but I'll survive.

    dat bill als enige iets zei op de ema komt door het dramatische engels van gustav en georg en tom... al is het nu al een stuk beter als vorig jaar:P

    alsof dat ooit gebeurd:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    maar kijk
    gustav en georg zijn van zichzelf al veel rustiger en ze willen zelf ook op de achtergrond blijven en bill is gewoon iemand die in de spotlights wil staan.. en ja tom is gewoon tom die zegt wel iets als ie zin heeft om iets te zeggen:P

    ja da is wel zo
    ma da is me alle bands é da de zanger het intressantste is
    en je kan niet zeggen dat tom ook niks zegt
    btw georg en gustav ebbe zelf is een keer gezegd da ze et ni zo erg vinden, want ze zouden niet zo goed wete wa te zegge
    en et is ni zo da bill zich beter vind, dus et is goe zo :D


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ...hij zei het zelf nog dat hij een egoïst is dus..wat maakt het uit?

    idd, maar ik weet nite of de rest het erg vind, maar ik stoor me er wel aan, ik wil gustav's [of georg's] mening ook wel 's weten, die van tom btw niet, zijn opmerkingen gaan toch alleen maar over sex -.-

    hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?
    hij is het gezicht van de band, een soort herkennigspunt voor gewone mensen, dus die niet fan zijn..
    btw heb je een topic-open-verslaving vandaag?


    jup (A) das weer eens iets anders dan die 450 quizlets die ik heb(A)


    You can't win the match if you can't beat the best.