• hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?
    hij is het gezicht van de band, een soort herkennigspunt voor gewone mensen, dus die niet fan zijn..
    btw heb je een topic-open-verslaving vandaag?


    jup (A) das weer eens iets anders dan die 450 quizlets die ik heb(A)


    wejooo 450 al??:S
    ik ben al blij dat ik er bijna 100 heb xD
    maar je maakt wel kei vette quizzen xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    ja en nee!.. waarom? i explain:...

    1. gustav WIL NOOIT iets zeggen, georg ook niet! (das waar he?)
    2. voor dat het interview begint word alles al overlopen en als tom spreekt is het kinderachting (niet grof bedoeld) bill spreekt nog serieus over die dingen vind ik!
    3. het is wel waar dat bill veel spreekt, omdat hij dat goed kan, en omdat hij dat moet doen als hij frontman is!!

    xHvj

    ik vind van niet , maar de meeste mensen vinden Bill gewoon de leukste (H)


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?
    hij is het gezicht van de band, een soort herkennigspunt voor gewone mensen, dus die niet fan zijn..
    btw heb je een topic-open-verslaving vandaag?


    jup (A) das weer eens iets anders dan die 450 quizlets die ik heb(A)


    wejooo 450 al??:S
    ik ben al blij dat ik er bijna 100 heb xD
    maar je maakt wel kei vette quizzen xD


    gehehe... ik heb ook gewoon geen leven hoor:P
    maar dankje:D


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja en nee!.. waarom? i explain:...

    1. gustav WIL NOOIT iets zeggen, georg ook niet! (das waar he?)
    2. voor dat het interview begint word alles al overlopen en als tom spreekt is het kinderachting (niet grof bedoeld) bill spreekt nog serieus over die dingen vind ik!
    3. het is wel waar dat bill veel spreekt, omdat hij dat goed kan, en omdat hij dat moet doen als hij frontman is!!

    xHvj


    Ik wou net hetzelfde zeggen :P
    Maar ik heb toch soms de indruk dat Georg ook meer begint te praten. Bill is gewoon veel te snel om een vraag te beantwoorden en eens hij begint met praten.. :P Bill kan het inderdaad goed uitleggen en als Tom iets zegt, is dat dikwijls iets sarcastsch, of dingen die je niet serieus moet nemen. En Gustav verveelt zich volgens mij dood tijdens die interviews :P

    ontzettens mee eens, Bill zegt ook het meest in intervieuws. Maar de rest van de wereld (de niet THfan-mensen) lijkt een beetje vergeten te zijn dat Tokio Hotel meer is dan alleen Bill, was laatste met een vriendin in de stad, hing er een t-shirt van Billemans. Zij ze; je moet die aan doen, je bent fan van ze. Ik: maar niet van Bill. Zij: maar je was toch fan van TH? niet meer? Ik: zucht, TH is meer dan Bill.


    I am an idiot, I move.

    ontzettens mee eens, Bill zegt ook het meest in intervieuws. Maar de rest van de wereld (de niet THfan-mensen) lijkt een beetje vergeten te zijn dat Tokio Hotel meer is dan alleen Bill, was laatste met een vriendin in de stad, hing er een t-shirt van Billemans. Zij ze; je moet die aan doen, je bent fan van ze. Ik: maar niet van Bill. Zij: maar je was toch fan van TH? niet meer? Ik: zucht, TH is meer dan Bill.


    kijk.... jij snapt het:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Dat is mij nog niet opgevallen! Nuja, in de laatste interviews is hij mss wat meer aan het woord, om tegen óns te zeggen dat hij zijn stem terug geeft enzo! Georg en Gustav zeggen altijd al weinign en Tom, Ja Tom zal wel zijn zegje doen als hij dat wenst xDD

    Enja, Bill praat gewoon veel! Laat hem zijn wie hij is en geef daar niet zo commentaar op! Leer er dan gewoon me leven!

    xx


    ' Yes, music is the new religion_

    ja en nee!.. waarom? i explain:...

    1. gustav WIL NOOIT iets zeggen, georg ook niet! (das waar he?)
    2. voor dat het interview begint word alles al overlopen en als tom spreekt is het kinderachting (niet grof bedoeld) bill spreekt nog serieus over die dingen vind ik!
    3. het is wel waar dat bill veel spreekt, omdat hij dat goed kan, en omdat hij dat moet doen als hij frontman is!!

    xHvj


    Datt is waar! Bill kan wel serieuze antwoorden geven! Tom daarentegen kan soms kinderrachtig reageren.. Bill geeft altijd een deftig antwoord enzo! xx


    ' Yes, music is the new religion_

    ja en nee!.. waarom? i explain:...

    1. gustav WIL NOOIT iets zeggen, georg ook niet! (das waar he?)
    2. voor dat het interview begint word alles al overlopen en als tom spreekt is het kinderachting (niet grof bedoeld) bill spreekt nog serieus over die dingen vind ik!
    3. het is wel waar dat bill veel spreekt, omdat hij dat goed kan, en omdat hij dat moet doen als hij frontman is!!

    xHvj


    Datt is waar! Bill kan wel serieuze antwoorden geven! Tom daarentegen kan soms kinderrachtig reageren.. Bill geeft altijd een deftig antwoord enzo! xx


    dat is waar... hij is soms wel té deftig


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Dat is eigenlijk he!!
    Maar vandaag in de joepie zegt Bill bijna niks!:P
    nu ist Tom, Gustav en Georg!:P
    Ivy x.

    pffff dan moeten ze hun waffel opentrekken en iets zeggen zo simpel als wat


    Ohja, en trouwens, ik heb Georg en Gustav eens horen zeggen dat ze het niet erg vinden. Het is gewoon zo gegaan. En trouwens, Tom mag ook niet klagen :)


    nou sorry maar gustav en georg gaan toch ook niet zeggen dat ze bill idd ook zo irritant vinden en wilden dat hij zn mond eens hield omdat hij alle aandacht opeist-.-'

    Bill is SEXY en HEET!!! xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lieve schatten.. dat ego dat zit er al.. I love bill hijs een schatje.. maar dat ego dat zit er al! en het word erger en erger..


    Wie du mir, so ich dir.