• zouden jullie, als ze in NL komen naar hun concert gaan? En hebben jullie nog posters van hun op je kamer?

    xoxo'


    bla bla bla

    Ik ben nog wel fan, maar het is sterk afgenomen de laatste tijd. Heb nog een paar posters en ik zou wel naar hun concert gaan, maar als dat concert bagger is gaan de laatste posters ook weg.
    Ik hoop echt dat hun volgende album leuk is.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben nog wel fan, maar het is sterk afgenomen de laatste tijd. Heb nog een paar posters en ik zou wel naar hun concert gaan, maar als dat concert bagger is gaan de laatste posters ook weg.
    Ik hoop echt dat hun volgende album leuk is.


    Ik ben het met jou eens ;D


    bla bla bla

    ik ben ook nog wel fan maar dat is net als xbiteme ook nogal sterk afgenomen omdat ze vaak in amerika zijn de laatste tijd
    maar ik heb nog wel posters in mijn kamer hangen enz

    xx

    Ik ben nog steeds fan, maar het is wel wat afgenome. Gelukkig is de hype nu over, dan blijven de real fans teminste over. En ik sta te poppelen om naar hun concert te gaan, dat word namelijk mijn 1e na 2,5 jaar fan zijn T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    hangt van de komende cd af, als die supergoed is gaat ik wel weer naar het concert, suckt de cd heel zwaar dan gaat ik niet^^


    I am an idiot, I move.

    hangt van de komende cd af, als die supergoed is gaat ik wel weer naar het concert, suckt de cd heel zwaar dan gaat ik niet^^


    Als de volgende cd suckt zal het bij mij nog veel meer minderen maar dan ga ik nog wel naar hun concert n.n


    bla bla bla

    Ik ben alleen fan van de muziek. En als er een concert komt ligt het er nog wel aan of hun liedjes nog zo goed zyn. Maar ik denk het wel. En ik heb nog maar een paar posters op me kamer hangen van ze maar die gaan er binnenkort weer af :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben geen fan meer, ik heb en posters meer hangen en ik zou niet naar een concert gaan, wat ik ook niet mag tot ik 18 ben.

    Waarschijnlijk gaan ze geen concert geven als hun nieuwe album nog niet uit is? (: Ik zie dan wel of die nieuwe album goed is of niet, en dan bepaal ik of ik naar een concert ga, of niet.
    xoxo'


    ok

    Nee.
    ik ben vanaf vorig jaar al geen fan meer, :'D 14 Juni móest ik mee. ~haat aan nichtjes~ maar, echt. ik heb mijzelf dood verveeld. n_n' dus, nee. voormij zit 't er niet meer in :'D

    like, ik heb aan Chan beloofd dat ik mee zou gaan..
    Dus ja, en Conserten vind ik altijd wel leuk, en gezellig.


    Dunno ><

    NEVER en Nee xD Alleen een kalender >< Maar die kan over 3 daagjes ook EINDELIJK vervangen worden door mn geile-mannen-kalender;)


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik ben wel benieuwd naar hun nieuwe songs. Maar ik zou niet naar een concert gaan x'D.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    geen posters, geen concert. (: ik wil naar een concert van mika! ohh. dat lijkt me geweldig! [/overbodige info.]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    o en ik heb wel nog posters,, ook aleen maar, omdat ik te lui ebn ze weg te hallen, en me kamer dan zo Roze is.. en kaal o.o


    Dunno ><