• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door xMirrorMan (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door xMirrorMan (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne -

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131650

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 13:37 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    Het liefst wil ik wel vrijdagavond beginnen. We moeten ook wachten voor andere personages enzo. (:


    Oke ^^ Als we dan beginnen kan ik er zelf wel voor zorgen dat ik in iedergeval de gesprekken die mijn personage's dan voeren afgerond hebben.. Als iemand me als ik terug ben maar een samenvatting geeft van wat er is gebeurt ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    emelie nereng


    thankss...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    (...)

    thankss...


    Alsblieft ^^


    Don't be like the rest of them, darling


    Naam:
    Jake Owen O'Conner.
    Bijnaam:
    Gewoon Jake.
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Innerlijk:
    Jake is redelijk beschermend over mensen. Hij bestuurd zijn kracht perfect, en gebruikt die alleen als die nodig is. Hij klinkt heel verstandig, maar als je hem ziet dan straalt hij alleen maar vrolijkheid uit. Je zou niet verwachten dat hij serieus kan zijn. Hij kan af en toe ietwat agressief zijn, maar dat is dan weer te zien wat je hebt gedaan. Hij is heel energiek en plaagt mensen heel graag.
    Wat is je element:
    Lucht.
    Uiterlijk:




    [Links]
    Hij heeft zwart-bruin haar en donkerbruine ogen. Hij is tamelijk gespierd en heeft meestal een lichte tint. Hij is ongeveer 1m87 en daarom ook redelijk groot.
    Extra:
    Hij heeft een blind zusje die de aarde kan besturen zeg maar. [Persoontje van TheRumIsGone].
    Door:
    LEADERLOUIS.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:06 ]

    ik vul het zo in hoor

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:05 ]


    Everything is good in the end, if everything isn't good, it isn't the end.

    --

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Argh. Waarom zie ik Colins ogen niet. Ach, ik denk wel dat ze heel mooi zijn ;dd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Argh. Waarom zie ik Colins ogen niet. Ach, ik denk wel dat ze heel mooi zijn ;dd ]


    Wie is Colin ?

    Ik heb alles even geupdate! Ik hoop dat het nu allemaal klopt. XD Als ik je vergeten ben of er staat iets verkeerds, moet je het even zeggen, dan kan ik het even veranderen!! En voor iedereen, het liefst wil ik vrijdagavond beginnen, dus dan moet je voor die tijd je personages klaar zijn!


    One Who Travels A Higher Path.

    Kan ik mijn meisje van Lucht naar Aarde doen ? Ik had niet door dat ik 2 keer Lucht had genomen ...

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Wie is Colin ?

    hhaa, das mijn personage die ik er heel even op had gezet, maar toen zag ik dat ik nog iets was vergeten x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LEADERLOUIS schreef:
    Kan ik mijn meisje van Lucht naar Aarde doen ? Ik had niet door dat ik 2 keer Lucht had genomen ...


    Haha, geef niet! ik verander het!


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Boyd Damian Fray
    Bijnaam: Gewoon Boyd of Damian.
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Boyd is een eerlijke jongen die een tikkeltje sarcastisch is. Voor veel mensen is dit wennen, aangezien ze nogal veel serieus nemen. Hij is een echte charmeur en zou het ook niet kunnen laten een meisje te plagen als het kan. Aan de andere kant kan hij best serieus zijn, als het op serieuze onderwerpen aankomt maar die ontwijkt hij meestal. Hij is iemand waarmee je wel goed kan praten en lachen, maar ook kan huilen als het nodig is. Ookal zie je dat op het eerste gezicht niet aan zijn uiterlijk en houding. Om echt een vriend van hem te worden, zal je een tijdje bezig zijn maar dan heb je ook echt een vriend die alles voor je doet. Die je niet laat zitten als je het even nodig hebt en eentje die wel voor je vecht.
    Wat is je element: Aarde
    Uiterlijk:



    Hij is gewoon een normale, blanke jongen met bruin haar en diepe, licht blauwe ogen die je zowat betoveren als ze je aankijken.
    Extra: Boyd zat vroeger in de drugshandel en in de loverboy zaakjes. Toen zijn ouders erachterkwam, verspreidde het verhaal zich al snel rond de stad. Hij werd van school gestuurd, en er werd zelfs een rechtzaak tegen hem aangespannen. Hij ging zich helemaal platspuiten met drugs en lag daarna zelfs in het ziekenhuis. Al snel erna belandde hij in de gevangenis, waar hij vanaf zijn 16e inzat, maar nu op vrije voeten is en vastberaden om zijn leven te beteren.

    Door: iCharizard.


    Everything is good in the end, if everything isn't good, it isn't the end.

    wow, hij is bahdjdxbd knap! <3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Naam:
    Colin Stanley Lesters.
    Bijnaam:
    Colin of Stan.
    Leeftijd:
    Net negentien.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Innerlijk:
    Colin is een vriendelijke jongen, terwijl de meeste mensen bij hun eerste indruk zullen denken dat hij arrogant is, maar dat is juist iets wat hij níet is. Hij komt voor mensen op en zet zichzelf vaak op de tweede plek. Hij vind het lastig om zichzelf boven andere te zetten, wat je in het leven zo nu en dan wel eens moet doen om vooruit te komen. Colin is dus erg behulpzaam, maar toch vertelt hij mensen niet snel over zijn gevoelens. Hij houd het voor zichzelf en laat ze niet snel zien. Meestal is hij erg nonchalant tegenover het gene wat hij voelt. Toch kun je, als je hem al een tijdje kent, in zijn ogen zien dat hij zich niet helemaal goed voelt.
    Wat is je element:
    Water.
    Uiterlijk:


    Colin heeft pik zwart en wild haar wat overeenkomt met zijn iet wat dikke wenkbrauwen. Hij heeft voor een jongen nogal lange en donkere wimpers wat goed bij zijn net niet donkere ogen past. Colin heeft een lichte stoppelbaard en zijn kaaklijn is niet echt duidelijk te zien.
    Colin heeft een licht getinte huidskleur en een afgetraint gespierd lichaam. Als hij niet zou trainen had hij zijn lichaam zo nu niet gehad. Het maakt hem niet uit wat hij draagt, als hij het maar lekker vind zitten. Ook hebben de meningen van anderen geen invloed op zijn voorkeur of kleding keuze.
    Colin is vrij lang ongeveer één meter vierentachtig en heeft nogal grote handen. Als je Colin zijn hand met die van zijn zusje vergelijkt is die van hem toch echt wel een stuk groter.
    Extra:
    Colin kan erg goed tekening. Iets wat je niet meteen van hem zou verwachten. Twee van zijn beste tekeningen zijn tekeningen van een oog. Gewoon een simpel iets, wat toch veel voor de mens betekend. Klik & Klik.
    Door:
    xMirrorMan


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'