• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door xMirrorMan (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door xMirrorMan (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne -

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131650

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 13:37 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    We zijn allemaal onorigineel Ik heb Water en vuur XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    oh ik ga hier eens proberen te RPG'en.
    Een jongen voor aarde als het kan.


    Everything is good in the end, if everything isn't good, it isn't the end.

    Ik reserveer een meisje voor water en een jongen voor aarde.

    Naam: Amy Hall
    Bijnaam: Ze heeft geen bijnaam.
    Leeftijd: 16
    Geslacht:Vrouw
    Innerlijk:Ze is altijd een heel lief meisje voor iedereen, maar doet iemand onaardig tegen haar, kan ze ook heel gemeen terug zijn. Amy stapt niet zomaar op iemand af. Ook kan zij de meest simpele dingen verkeerd doen doordat ze een enorme kluns is.
    Wat is je element:Lucht
    Uiterlijk:


    Extra:
    Door:annemellark


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik zat net even te turven of ik er nog bijpas; Dit is mijn uitkomst: (Alle reserveringen, met mij meegeteld)

    Water: V - V - M - V - V.

    Vuur: M - V - V.

    Lucht: M - V - V.

    Aarde: V - M - M.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:37 ]

    Er mag dus nog 1 meisje bij, de rest moeten jongens zijn.


    Naam:
    Abbigail Skye Marylin.
    Bijnaam:
    Abbi, Abs.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze verjaart in Juni.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Innerlijk:
    Abbigail is vrij onzeker en verlegen. Ze is wantrouwig en vertrouwt mensen niet zo snel. Eenmaal ze lang genoeg bij dezelfde mensen is, wordt ze helemaal anders. Ze krijgt een grote mond, lacht veel, en is best luidruchtig. Ze is een erg energiek persoon die niet weet wat ze wilt. Ze veranderd steeds van gedachten. Ze heeft mensen om haar heen nodig die in haar geloven en haar vertrouwen, haar leuk vinden om wie ze is en die haar nooit gaan laten vallen, want zijzelf zal dat ook doen. Ze lijkt misschien klein en schattig, en in het begin zal dat zeker ook zo zijn, maar ze heeft veel slechte kanten, denk maar aan koppig, wantrouwig, het laatste woord willen hebben ...
    Ze heeft natuurlijk ook haar goede kanten, ze is echt een héél lief meisje, ze kan zwijgen als een graf, ze is een vertrouwenspersoon en ze vrolijk iedereen op. Een zonnetje in huis zeg maar.
    Wat is je element:
    Lucht.
    Uiterlijk:


    Klik,Klik, en Klik.
    Ze heeft lange blonde haren met af en toe wat licht-bruine lokken in. Haar ogen zijn grijs-blauw met een donkerblauwe rand. Ze heeft een mooie glimlach. Ze is redelijk klein, 1m65 en weegt tussen de 50-60 kg. Ze is slank gebouwd. Ze draagt graag kleedjes, maar voor een broek is ze ook te vinden.
    Extra:
    Abbi heeft een lange tijd gezegd dat ze haar krachten niet zou gebruiken omdat ze het niet wou. Ze dacht dat ze mensen pijn ging doen, maar ze dacht zoveel. Sinds haar 18e verjaardag heeft ze besloten het te proberen, ze kan het nog niet goed aangezien ze het al meer dan 10 jaar niet heeft gebruikt, maar ze leert heel snel bij.
    Ze is héél lenig.
    Door:
    LEADERLOUIS

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:57 ]

    LEADERLOUIS schreef:

    Naam:
    Abbigail Skye Marylin.
    Bijnaam:
    Abbi, Abs.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze verjaart in Juni.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Innerlijk:
    Abbigail is vrij onzeker en verlegen. Ze is wantrouwig en vertrouwt mensen niet zo snel. Eenmaal ze lang genoeg bij dezelfde mensen is, wordt ze helemaal anders. Ze krijgt een grote mond, lacht veel, en is best luidruchtig. Ze is een erg energiek persoon die niet weet wat ze wilt. Ze veranderd steeds van gedachten. Ze heeft mensen om haar heen nodig die in haar geloven en haar vertrouwen, haar leuk vinden om wie ze is en die haar nooit gaan laten vallen, want zijzelf zal dat ook doen. Ze lijkt misschien klein en schattig, en in het begin zal dat zeker ook zo zijn, maar ze heeft veel slechte kanten, denk maar aan koppig, wantrouwig, het laatste woord willen hebben ...
    Ze heeft natuurlijk ook haar goede kanten, ze is echt een héél lief meisje, ze kan zwijgen als een graf, ze is een vertrouwenspersoon en ze vrolijk iedereen op. Een zonnetje in huis zeg maar.
    Wat is je element:
    Lucht.
    Uiterlijk:


    Klik,Klik, en Klik.
    Ze heeft lange blonde haren met af en toe wat licht-bruine lokken in. Haar ogen zijn grijs-blauw met een donkerblauwe rand. Ze heeft een mooie glimlach. Ze is redelijk klein, 1m65 en weegt tussen de 50-60 kg. Ze is slank gebouwd. Ze draagt graag kleedjes, maar voor een broek is ze ook te vinden.
    Extra:
    Abbi heeft een lange tijd gezegd dat ze haar krachten niet zou gebruiken omdat ze het niet wou. Ze dacht dat ze mensen pijn ging doen, maar ze dacht zoveel. Sinds haar 18e verjaardag heeft ze besloten het te proberen, ze kan het nog niet goed aangezien ze het al meer dan 10 jaar niet heeft gebruikt, maar ze leert heel snel bij.
    Ze is héél lenig.
    Door:
    LEADERLOUIS



    hoe heet zij ik heb veel foto's van haar maar weet niet hoe ze heet.....


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik ga die van mij maar eens maken :'d.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    AweSomee schreef:
    (...)


    hoe heet zij ik heb veel foto's van haar maar weet niet hoe ze heet.....


    emelie nereng


    Don't be like the rest of them, darling

    Is het in de tijd van nu?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Oke, ik ga nu mijn personage's maken ;oo ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    De eerste:


    Naam:
    Maybole Jody Sage.
    Bijnaam:
    Maybole, May of door vrienden Jody of Jo.
    Leeftijd:
    Zestien, bijna zeventien.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Innerlijk:
    Maybole is een nieuwsgierig meisje. Ze is altijd wel opzoek naar avontuur, maar loopt daardoor wel vaak gevaar. Ze is niet altijd even oplettend en door haar nieuwsgierigheid kan dat soms wel eens voor problemen zorgen. Maybole is meestal erg vrolijk wat sommige mensen nogal irritant vinden. Zelf maakt het haar niet zo veel uit wat mensen van haar denken. 'Dit is wat ik leuk vind en iedereen heeft zo zijn eigen smaak' Is haar gedachte dan. Een zin die ze van haar overleden opa heeft onthouden. Ze was nog maar erg klein, maar toch is deze ene zin blijven hangen in haar gedachte.
    Wat is je element:
    Vuur.
    Uiterlijk:


    Maybole heeft lang bruin haar met aan de onder kant wat slag en haar ogen zijn diep donker bruin. Ze laat ze opvallen met wat mascara, niet teveel, maar ook niet te weinig. Haar witte tanden staan mooi recht op een rijtje. De kleren die ze draagt zijn meestal niet van een bepaald merk. Het maakt haar niet uit wat ze draagt of hoe duur het is, als het maar mooi staat en als ze het zelf maar mooi vind. Ze heeft een eigen stijl en meestal lakt ze haar nagels in een bijpassende kleur. Haar lippen zijn vol en hebben een normale kleur. Meestal gebruikt ze nog wat lipgloss om ze wat beter uit te laten komen. De kleur van haar lipgloss is meestal zacht roze en past goed bij haar licht bruine huidskleur.
    Extra:
    Maybole heeft een twee jaar oudere broer genaamd Elliot. Ze kan erg goed met hem opschieten en hij bewondert het gene wat ze kan met vuur heel erg. Zelf zou hij het ook wel willen en maakt er vaak grapjes over, maar weet dat hij dit nooit zou kunnen doen en wilt zijn zusje dus steunen om verder te trainen en beter te worden.
    Door:
    xMirrorMan

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    De jongen komt vanavond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    TheRumIsGone schreef:
    Naam: Alice Evana Jhonson
    Leeftijd: 16
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht: Vrouwlijk
    Innerlijk: Van buiten lijkt ze klein en weerloos maar van binnen weet ze presies wat ze wil, ze hoeft geen hulp van anderen alleen om het fijt dat mensen haar zielig vinden omdat ze blind is, zelf heeft ze een manier gevonden om te kunnen zien doormiddel van de aarde, ze voelt de trillingen.
    Wat is je element: Aarde
    Uiterlijk: Ze is best klein voor haar leeftijd en heeft lange bruine haren, verder hebben haar ogen een wazige bruine kleur doordat ze blind is.



    Extra: Doordat Alice blind is zijn haar ouders ook erg bezorgt, ze mag niet veel alleen terwijl ze stug volhoud dat ze zich prima alleen kan redden.
    Door: TheRumIsGone

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling