• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door xMirrorMan (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door xMirrorMan (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne -

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131650

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 13:37 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ga zo een Jongen voor Lucht maken.

    Naam: Matthew James Morisson
    Bijnaam: Matt, Morisson
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Matthew is een humoristische jongen die altijd wel het leuke in dingen ziet of het goede. Hij is een sociaal persoon en kan vaak snel met mensen opschieten. Toch kan hij erg wantrouwend zijn en ben je pas écht zijn vriend als hij een band met je heeft. Zijn dierbare zijn daarom ook erg belangrijk voor hem en hij doet er alles aan om ze veilig te houden. Matthew is een tikkeltje agressief en kan het totaal niet hebben als je iets zegt over hem of zijn dierbare en je kent hem/hun niet. Hij kan soms perfectionistische trekjes hebben maar dat valt alleen op als hij zijn gave gebruikt.
    Je zal Matt nooit met een verdrietige, huilende kop zien omdat hij meestal zijn vrolijke gezicht toont. Hij propt zijn gevoelens niet op maar houdt ze voor zichzelf.
    Wat is je element: Vuur
    Uiterlijk: Hij is lang, rond de 1.83 en heeft bruin haar en grijsbruine ogen. Hij heeft een afgetraind lichaam en is lichtjes getint.


    Extra: -
    Door: IHeartMusicc

    Naam: Noah-Lynn Amelia Rivera
    Bijnaam: No, Lynn, Mia, Rivera
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Noah is een gesloten typje, ze laat niet snel een persoon binnen omdat ze bang is om gekwetst te raken. Haar emoties propt ze op en sluit ze ook op in een kluis diep in haar hart. Je weet nooit hoe Noah kan reageren omdat ze simpel weg haar emoties ook niet begrijpt, ze weet niet hoe ze ermee om moet gaan dus ze kan opeens heel vel reageren terwijl ze het niet zo bedoelt. Verder is ze wel een heel erg zorgzaam meisje en is ze ook niet egoïstisch, in tegen deel zet ze juist iedereen altijd op de eerste plek. Ze is wantrouwend, dus moet ze ook eerst een band met je hebben, of gewoon de connectie voelen om je te kunnen vertrouwen. Je binnen laten in haar gevoelens dat gaat echter wat minder snel.
    Wat is je element: Water
    Uiterlijk: Ze is licht getint, heeft donkerbruine ogen met een gouden rand rondom de iris en pupil ze is slank, rond de 1.73 en heeft lang dronkbruin haar met aan de onderkant wat lichtere stukjes. Ze heeft licht rode lippen en qua make up draagt ze alleen een lijntje eyeliner boven haar oog.


    Extra: Noah-Lynn heeft een verschrikkelijk mooie zangstem, jammer genoeg is ze bang om in het openbaar te zingen. Ze zingt alleen als ze alleen is of zich zo voelt.
    De reden dat Noah zo gesloten is, is omdat ze veel heeft meegemaakt. Ze is nooit echt opgevoed door haar ouders. Toen ze 3 jaar oud was hebben haar ouders haar in een weeshuis gedropt en nooit meer een kijk terug gedaan. Verdere familie wist niet eens dat Noah bestond dus die kent ze ook niet. Wel weet ze dat ze een jonger broertje heeft die wel nog bij haar ouders woont. Ze wilt echter niks met hun te maken hebben omdat ze zich zo alleen voelt.
    Op haar 16e kreeg ze haar eerste échte relatie met een jongen. Ze was smoor en het leek ook zo bij hem te zijn. Tot dat hij op een dag zei dat hij niks meer met haar te maken wou hebben. Uit het niets kwam hij naar haar toe en zei dat, de reden daar tot toe weet ze nog steeds niet maar dat heeft haar diep geraakt. Nu, twee jaar later heeft ze nog steeds last ervan. Iedereen om haar heen heeft haar verlaten en ze heeft ook geen échte vrienden.
    Door: IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:19 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wow, ik heb volgens mij iets gemist. XD Sorry dames, dat ik nu pas online ben. Had een lange stagedag achter de rug. Ik ga nu even alles updaten. Als ik iemand vergeet moet je dat even zeggen! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    @Password: Meisje zijn vol bij water, je kan bij een ander element gaan kiezen en dan zet ik jongen er ook bij. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    {Ik ben er morgen waarschijnlijk de hele dag niet btw.. Ik ben tot heel laat in de avond op school omdat ik in de leerlingen raad zit en die de pidiumavond moeten organiseren er opruimen enzo.. Zucht..}


    Don't be like the rest of them, darling

    XChobitsX schreef:
    @Password: Meisje zijn vol bij water, je kan bij een ander element gaan kiezen en dan zet ik jongen er ook bij. (:


    Huh? Is water vol of morgen er geen meiden meer bij water?

    Password schreef:
    (...)

    Huh? Is water vol of morgen er geen meiden meer bij water?


    Water is gewoon vol, dus je mag een ander element gaan kiezen bij het meisje en natuurlijk jongen dan zet ik dat erbij. (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:53 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    Water is gewoon vol, dus je mag een ander element gaan kiezen bij het meisje en natuurlijk jongen dan zet ik dat erbij. (:


    Een jongen bij aarde en een meisje bij vuur.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:00 ]

    Password schreef:
    (...)

    Een jongen bij aarde en een meisje bij vuur.


    Is goed ik zet het erbij! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Password schreef:
    (...)

    Een jongen bij aarde en een meisje bij vuur.


    - Nvm.. XD

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 10:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga nu mijn jongen voor Lucht maken ! Moet hij de broer van iemand zijn ofzo ? Ik wil wel ...

    LEADERLOUIS schreef:
    Ik ga nu mijn jongen voor Lucht maken ! Moet hij de broer van iemand zijn ofzo ? Ik wil wel ...


    Oke, is goed. Nee, dat hoeft niet persee hoor. (: Dus jij hebt een meisje en een jongen toch?


    One Who Travels A Higher Path.

    [Waneer begind de rpg ongeveer? Want morgen ben ik er waarschijnlijk de hele dag niet en volgende week dinsdag ben ik voor een paar dagen naar Ameland.. en daar hebben ze geen internet..]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Waneer begind de rpg ongeveer? Want morgen ben ik er waarschijnlijk de hele dag niet en volgende week dinsdag ben ik voor een paar dagen naar Ameland.. en daar hebben ze geen internet..]


    Het liefst wil ik wel vrijdagavond beginnen. We moeten ook wachten voor andere personages enzo. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    Oke, is goed. Nee, dat hoeft niet persee hoor. (: Dus jij hebt een meisje en een jongen toch?


    Oke, dan ga ik hem nu maken, en ja, nu heb ik een meisje bij Water en een jongen bij Lucht straks.