• Nou, weet je waar ik het mee gehad heb?
    Dat mensen zichzelf niet mooi kunnen vinden en niet van zichzelf kunnen houden zonder anderen uit te maken voor lelijk.
    Ik zie het constant hier op Quizlet. Ze schelden de hele tijd op die dunnere modellen omdat ze zogenaamd lelijk zijn, alleen volle meisjes zijn mooi natuurlijk. Nou, waar is het gebleven dat iedereen zei dat iedereen mooi is? Ik weet het niet hoor.
    En dan maar roepen dat die meisjes een eetstoornis hebben. Nou, ik denk het niet, heel veel meisjes zijn gewoon lang en dun en vormloos en kunnen er niets aan doen. Ja, ze ontwikkelen vanzelf een eetstoornis omdat er zoveel druk op ze ligt, maar hetzelfde geld voor dikkere meisjes. Sommige van hun hebben ook BINGE, door de druk die op hún ligt.
    Jullie vinden het vreselijk om uitgemaakt te worden voor dik maar doen precies hetzelfde naar anderen toe.
    Schaam jezelf.


    Your make-up is terrible

    Mee eens. Honderd procent mee eens.

    Ik vind sowieso de topics over dat dunne modellen lelijk zijn echt idioot, maar over dat vollere modellen mooier zijn klopt ook niet. Iedereen is mooi zoals hij of zij is.


    Destroy what destroys you.

    Mensen afkrakken om jezelf beter te voelen is echt zielig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Just because someone isn't your ideal image of beauty, doesn't mean they are ugly.

    I agree with you. But it's never gonna change.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben het hier mee eens, maar er zit een verschil tussen dun (gezond dun, ook wel slank) en mager. Mager is naar mijn mening, dat je de botten kunt tellen. Van die mensen die zichzelf uithongeren totdat hun lichaam gaat teren op hun spierweefsel.

    Dit vind ik té dun, dus mager.

    En dit vind ik slank, "mooi dun".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik ben het hier mee eens, maar er zit een verschil tussen dun (gezond dun, ook wel slank) en mager. Mager is naar mijn mening, dat je de botten kunt tellen. Van die mensen die zichzelf uithongeren totdat hun lichaam gaat teren op hun spierweefsel.

    Dit vind ik té dun, dus mager.

    En dit vind ik slank, "mooi dun".


    Als je goed kijkt, zie je hoeveel spieren dat dunste meisje eigenlijk heeft. Daardoor zal haar BMI ook gelijk omhoogschieten omdat dat nog best veel weegt. Je moet niet zomaar oordelen. Vaak kunnen die meisjes er écht weinig aan doen. Sommige meisjes zijn gewoon spichtig en vormloos. Weet je hoeveel meisjes er met handen in hun haar zitten omdat ze er zo uitzien en niet kunnen aankomen, wat ze ook doen?


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 10:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je goed kijkt, zie je hoeveel spieren dat dunste meisje eigenlijk heeft. Daardoor zal haar BMI ook gelijk omhoogschieten omdat dat nog best veel weegt. Je moet niet zomaar oordelen. Vaak kunnen die meisjes er écht weinig aan doen. Sommige meisjes zijn gewoon spichtig en vormloos. Weet je hoeveel meisjes er met handen in hun haar zitten omdat ze er zo uitzien en niet kunnen aankomen, wat ze ook doen?


    Klopt. Een vriendin van mij weegt echt heel weinig, maar eet echt zoveel maar ze komt gewoon niks aan. Het is gewoon zielig voor haar dat mensen aan haar vragen of ze anorexia heeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je goed kijkt, zie je hoeveel spieren dat dunste meisje eigenlijk heeft. Daardoor zal haar BMI ook gelijk omhoogschieten omdat dat nog best veel weegt. Je moet niet zomaar oordelen. Vaak kunnen die meisjes er écht weinig aan doen. Sommige meisjes zijn gewoon spichtig en vormloos. Weet je hoeveel meisjes er met handen in hun haar zitten omdat ze er zo uitzien en niet kunnen aankomen, wat ze ook doen?


    Jup, I know. Mijn nicht heeft dat, zij komt maar niet aan, wat ze ook doet. Maar dat is omdat zij een soort ziekte heeft. Ze moet ook bijvoorbeeld veel caloriën eten om niet nog dunner te worden.
    Ik heb wel respect voor die dames, alleen kan ik het gewoon niet mooi vinden. Je ziet ook zat foto's van jonge meiden die er zo uitzien, maar die daarvoor in de plaats géén spierweefsel hebben. Tja, het is jouw mening, maar ik vind mager nu eenmaal lelijk. Ik denk dat alles met "te" ervoor fout is (misschien "tevreden" niet, maar té dik, té dun, té dit dat zus zo blablabla).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry maar ik vind de meeste modellen gewoon niet mooi, als ze zo dun zijn. Je hebt uitzonmderingen ja. Maar buiten dat ze niet zo mooi zijn, quya lichaam en vormen, maar ik vind ze ook nog eens een slecht voorbeeld voor jonge meisjes. De wereld is zo gefocust op slanke mensen tegenwoordig, dat het gewoon ongezond is. Vind ik dan. En persoonlijk denk ik ook, dat als er meer plussizemodels geshowt werden, meisjes minder snel iets zouden ontwikkelen als onzekerheid of zelfs een eetstoornis.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Weet je, ik vind vrij dunne meiden echt niet persé lelijk, echt niet. Iemand moet gewoon uitstraling hebben, dan maakt het niet uit of je 'te' dik of 'te' dun bent.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 13:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Niet iedereen is in mijn ogen mooi. Als dat zo zou zijn, zouden de begrippen 'mooi' en 'lelijk' niet eens bestaan. En zoiets hoeft niet wat te maken hebben met jezelf de hemel in te willen prijzen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dunne modellen alleen lelijk als ze echt lelijk zijn... dat heeft meestal niets met het dun zijn te maken, maar meer de uitstraling in het gezicht.


    Life is hard and then we die