• pogingen tot lijnen lijnen lijnen
    proberen keer op keer om af te vallen

    ik ben er helemaal klaar mee. ik doe er zo mijn best voor, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat.
    Maar ik ga opnieuw beginnen. ik ga proberen om niet meer af te vallen maar gewoon van mezelf te houden zoals ik ben !!
    Ik heb/had er telkens erg veel moeite mee om van mezelf te houden want ik voelde me te flink. en gewoon niet goed.
    vooral als je kijkt naar al die niet normale modellen...dat dunne wat gewoon te lelijk voor zicht is.
    nu ben ik er klaar mee en ik stop er mee. ik ga gewoon Leven
    Ik voel me sterk maar tegelijkertijd erg onzeker.

    Als het goed is staat er niets erg is in deze topic... maar dat weet ik niet zeker. het heeft als het goed is niets met afvallen en pro-anna te maken.

    Hebben julie mischien wat tips voor mij om nog wat zekerder te worden over mijn figuur ? en om er meer van te houden ?

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 10:28 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik vind persoonlijk mensen met een normaal tot iets te hoog gewicht mooier dan van die graatmagere skeletten. Ik heb niets tegen graatmagere mensen, ik ben zelf best dun, en ik kan uit ervaring spreken dat ik jaloers ben op iedereen die een normaal of iets hoger gewicht hebben. Ik ga even de voordelen opnoemen:
    - Regelmatiger ongesteld (meestal)
    - Je hebt borsten
    - Je hebt heupen
    - Je kunt een uur op een harde stoel zitten zonder pijn aan je kont te krijgen
    - Je kunt kleding vinden die je past en niet rond je lijf slobbert of van je kont afzakt
    - Je wordt niet voor anorexia kind uitgescholden
    - Jongens vinden curvy meiden mooier
    En zo zijn er nog veel meer
    Ga voor de spiegel staan en kijk naar jezelf. Begin bovenaan, bij het topje van je kruin en laat je blik langzaam naar beneden glijden, benoem alle punten aan je lichaam waar je tevreden over bent, wees niet bescheiden, kijk naar de mooie delen en wees daar trots op. Kijk naar je innerlijk, benoem de positieve punten van je karakter. Wees trots op jezelf, je kunt niet anders zijn dan dat je bent en je bent mooi genoeg.
    Ik probeer zelf altijd overal het positieve van in te zien, zo krijg je een veel prettigere levenshouding en dat straal je af op je omgeving.
    Trouwens eten is lekker, je moet er van genieten c:
    Whow dit is best een lange reactie, ik hoop dat je er iets aan hebt gehad ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik vind persoonlijk mensen met een normaal tot iets te hoog gewicht mooier dan van die graatmagere skeletten. Ik heb niets tegen graatmagere mensen, ik ben zelf best dun, en ik kan uit ervaring spreken dat ik jaloers ben op iedereen die een normaal of iets hoger gewicht hebben. Ik ga even de voordelen opnoemen:
    - Regelmatiger ongesteld (meestal)
    - Je hebt borsten
    - Je hebt heupen
    - Je kunt een uur op een harde stoel zitten zonder pijn aan je kont te krijgen
    - Je kunt kleding vinden die je past en niet rond je lijf slobbert of van je kont afzakt
    - Je wordt niet voor anorexia kind uitgescholden
    - Jongens vinden curvy meiden mooier
    En zo zijn er nog veel meer
    Ga voor de spiegel staan en kijk naar jezelf. Begin bovenaan, bij het topje van je kruin en laat je blik langzaam naar beneden glijden, benoem alle punten aan je lichaam waar je tevreden over bent, wees niet bescheiden, kijk naar de mooie delen en wees daar trots op. Kijk naar je innerlijk, benoem de positieve punten van je karakter. Wees trots op jezelf, je kunt niet anders zijn dan dat je bent en je bent mooi genoeg.
    Ik probeer zelf altijd overal het positieve van in te zien, zo krijg je een veel prettigere levenshouding en dat straal je af op je omgeving.
    Trouwens eten is lekker, je moet er van genieten c:
    Whow dit is best een lange reactie, ik hoop dat je er iets aan hebt gehad ^^


    Dankje dit helpt best wel (: ik ben je dankbaar


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    (...)

    Dankje dit helpt best wel (: ik ben je dankbaar

    Graag gedaan c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page