• pogingen tot lijnen lijnen lijnen
    proberen keer op keer om af te vallen

    ik ben er helemaal klaar mee. ik doe er zo mijn best voor, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat.
    Maar ik ga opnieuw beginnen. ik ga proberen om niet meer af te vallen maar gewoon van mezelf te houden zoals ik ben !!
    Ik heb/had er telkens erg veel moeite mee om van mezelf te houden want ik voelde me te flink. en gewoon niet goed.
    vooral als je kijkt naar al die niet normale modellen...dat dunne wat gewoon te lelijk voor zicht is.
    nu ben ik er klaar mee en ik stop er mee. ik ga gewoon Leven
    Ik voel me sterk maar tegelijkertijd erg onzeker.

    Als het goed is staat er niets erg is in deze topic... maar dat weet ik niet zeker. het heeft als het goed is niets met afvallen en pro-anna te maken.

    Hebben julie mischien wat tips voor mij om nog wat zekerder te worden over mijn figuur ? en om er meer van te houden ?

    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 10:28 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou als ik jou was eens een keertje kijken naar "How To Look Good Naked" van Gok Wan, hij is echt zó geweldig! En je moet van je lijf houden zoals het is en zoals jij het gekregen hebt, je bent mooi zoals je bent.
    Ik vind Adele bijvoorbeeld een stuk knappere vrouw dan mensen zoals die abnormaal dunne modellen... En zelfs Beyoncé was vroeger "het lelijke eendje" op school. Zie? Ik vind dat soort mensen een stúk inspirerender dan al die magere lelijkerds.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat heb ik ook, en weetje kijk ik kan gewoon niet afvallen want ik hou van eten. Ik zou wel proberen te dieeten maar dat zou me niet lukken, ik zou chagrijnig als fuck worden. en genoeg mensen die het met jou, en min, eens zijn!


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Lol, I can't either, I love food. Food is great. I do love food. I'm glad to have a girl that doesn't like stick-girls


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eh, je bent veertien? Waarom zou je nu al extreem gaan lijnen en zo. Je groeit nog. Zoals je al zegt: ga leven. Je bent wie je bent, hou van jezelf. Iedereen is mooi zoals hij of zij is.


    Destroy what destroys you.

    Ja je bent goed zoals je bent... Maar kwil effe iets zeggen. Iedereen zit te zeggen tegen mensen die willen afvqllen nee niet doen j bent mooi zoals.je bent iedereen is mooi! Ja oke das waar. Maar zls het dan over die modellen gaat dan is het plots wa minder. Di zijn lelijk en veel te dun enzo. Ik zeg het maar ma di hebbe ook soms een zelfvertrouwen van nul komma nul...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik ben heel dun, eigenlijk te dun. Ben er niet zo blij mee eigenlijk. Mensen zeggen toch steeds dat 'eetstokjes' als benen niet mooi zijn, dus waarom zou ik ze willen. Probleem is dat ik niet makkelijk aankom.
    Dus yeah, dun zijn is niet de enige manier om blij te zijn met je lichaam.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:32 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    HARRYMARRYME schreef:
    Ja je bent goed zoals je bent... Maar kwil effe iets zeggen. Iedereen zit te zeggen tegen mensen die willen afvqllen nee niet doen j bent mooi zoals.je bent iedereen is mooi! Ja oke das waar. Maar zls het dan over die modellen gaat dan is het plots wa minder. Di zijn lelijk en veel te dun enzo. Ik zeg het maar ma di hebbe ook soms een zelfvertrouwen van nul komma nul...

    Ook al heb ik een beetje moeite met je spelling, ik ben het met je eens. Tegenwoordig mag je niet meer dun zijn, er licht bijna een taboe op.

    Maar @AliceDreams, het is goed dat je dat denkt. Als je 14 bent groei je nog, dus lijnen heeft geen zin op die leeftijd. En zolang je niet echt te dik bent, dus geen beginnende obesitas heb, is het niet erg, Mollig zijn is echt niet erg, net zo min als dun zijn. Het is normaal. Dus waarom zou je het willen veranderen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    Lol, I can't either, I love food. Food is great. I do love food. I'm glad to have a girl that doesn't like stick-girls


    Shit happens but pee happens a lot more.

    HARRYMARRYME schreef:
    Ja je bent goed zoals je bent... Maar kwil effe iets zeggen. Iedereen zit te zeggen tegen mensen die willen afvqllen nee niet doen j bent mooi zoals.je bent iedereen is mooi! Ja oke das waar. Maar zls het dan over die modellen gaat dan is het plots wa minder. Di zijn lelijk en veel te dun enzo. Ik zeg het maar ma di hebbe ook soms een zelfvertrouwen van nul komma nul...

    Dat is zeker waar. je hebt ook zeker wel mooi dun. maar somige ook weer niet die hebben dan bijvoorbeeld geen borsten meer en zijn gewoon plankerig. Volgens mij willen zij dat ook niet. toch heb ik wel respect voor die mensen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Tablo schreef:
    Ik ben heel dun, eigenlijk te dun. Ben er niet zo blij mee eigenlijk. Mensen zeggen toch steeds dat 'eetstokjes' als benen niet mooi zijn, dus waarom zou ik ze willen. Probleem is dat ik niet makkelijk aankom.
    Dus yeah, dun zijn is niet de enige manier om blij te zijn met je lichaam.

    Te dun The dik...altijd een drama.
    en er middenin zitten is moeilijk.
    vindt dat evenwicht soms maar eens. das erg lastig vindt ik zelf


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    OHMYJOSH schreef:
    Eh, je bent veertien? Waarom zou je nu al extreem gaan lijnen en zo. Je groeit nog. Zoals je al zegt: ga leven. Je bent wie je bent, hou van jezelf. Iedereen is mooi zoals hij of zij is.

    ^this
    tips wil je? waarvoor, waarom wou je afvallen dan? want achter dat soort dingen zit altijd een reden, punt. Ga bij je zelf na wat de achterliggende reden is.
    Ben je bang dat je geen leuke kleding past? Dude, daarvoor hebben ze maten uitgevonden.
    Ben je bang dat jongens je niet leuk vinden? Ten eerste, je bent veertien - tijd zat. Ten tweede, sprietjes vinden de meeste anders niks hoor (;

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:14 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Originals schreef:
    (...)
    ^this
    tips wil je? waarvoor, waarom wou je afvallen dan? want achter dat soort dingen zit altijd een reden, punt. Ga bij je zelf na wat de achterliggende reden is.
    Ben je bang dat je geen leuke kleding past? Dude, daarvoor hebben ze maten uitgevonden.
    Ben je bang dat jongens je niet leuk vinden? Ten eerste, je bent veertien - tijd zat. Ten tweede, sprietjes vinden de meeste anders niks hoor (;

    kleding- ik wil dat het mooi staat en mooi past
    Jongens- ik heb een superlieve vriend.
    verder is het in mijn ogen zo dun is mooi. dik is lelijk.
    en nee dat is niet goed gedacht en dat is fout ook want dik kan wel mooi zijn,
    Maar het zit gewoon in mijn hoofd gedrukt ! en ik ga er proberen wat aan te doen.
    en dat is wat ik nu aangaf.
    & Btw ik ben volgende maand 15.
    En afvallen: ik ben een puber. ik zit in de pubertijd en krijg rare ideeen.
    I'm sorry ik kan er weinig aan veranderen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    (...)
    kleding- ik wil dat het mooi staat en mooi past
    Jongens- ik heb een superlieve vriend.
    verder is het in mijn ogen zo dun is mooi. dik is lelijk.
    en nee dat is niet goed gedacht en dat is fout ook want dik kan wel mooi zijn,
    Maar het zit gewoon in mijn hoofd gedrukt ! en ik ga er proberen wat aan te doen.
    en dat is wat ik nu aangaf.
    & Btw ik ben volgende maand 15.
    En afvallen: ik ben een puber. ik zit in de pubertijd en krijg rare ideeen.
    I'm sorry ik kan er weinig aan veranderen.

    Dus je wilt wel dingen veranderen, maar je kunt het niet? Begrijp ik dat nou goed?
    En trouwens, een glimlach, een aardig karakter en zelfverzekerdheid maken een mens mooi (; en ik neem aan dat je vriend je wel geweldig vind? So what's te problem? Niet lullig bedoeld hoor, maar hij zou toch niet je vriend zijn als hij niets leuks in je had gezien? (:


    I solemny swear I'm up to no good.

    Als je je heel onzeker voelt moet je "I'm used to be fat" kijken, klinkt misschien lullig, maar dan merk je pas hoe blij je moet zijn dat jij niet zo dik bent. Helpt echt, ik voel me altijd opgelucht als ik dat programma gekeken heb. "Aaawh, zo dik ben ik nou toch ook weer niet..." Serieus, die gedachte ga je krijgen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Originals schreef:
    (...)
    Dus je wilt wel dingen veranderen, maar je kunt het niet? Begrijp ik dat nou goed?
    En trouwens, een glimlach, een aardig karakter en zelfverzekerdheid maken een mens mooi (; en ik neem aan dat je vriend je wel geweldig vind? So what's te problem? Niet lullig bedoeld hoor, maar hij zou toch niet je vriend zijn als hij niets leuks in je had gezien? (:


    kijk naar mensen met anorexia ! die hebben een sirieus probleem en hebben een negatief ZELFBEELD ! dus hoe ze naar zichzelf kijken.
    zoiets heb ik ook maar ik wil het geen anorexia noemen.
    dat wil niet zeggen dat ik er dan geen moeite mee heb.
    en ik weet dat dun en dik zijn niet alles is.
    maar dun zijn zit gewoon achter in me hoofd dat telkens even om de hoek komt kijken als ik in de spiegel kijk. en ik weet dat het niet alles is en daarom doe ik ook mijn best om mezelf dat in te beelden. ik ben ook niet dik, dat weet ik. maar iets in mijn hoofd zegt gewoon van wel. en ik ga proberen om gewoon weer normaal te doen met eten. vandaar.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3