• De laatste tijd heb ik echt zó veel dat ik kwijt wil/moet en vroeger zou ik er een topic over maken, maar nu heb ik gewoon die nijging niet meer. Ik weet niet waarom niet, maar het is vreemd tot lichtelijk irritant. Want dan heb ik jullie advies eigenlijk nodig, maar dan maak ik weer geen topic aan en blablabla.
    -Mhihi, dat had ik zelfs met dit topic.
    Maar goed, wie kan me even helpen? Of jullie stellen me gerust dat ik dat best wel kan doen -topics plaatsen- en dan krijg ik zo direct een topic bui. Mhihi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap het niet helemaal? Je wilt een topic aanmaken, maar je wilt het toch weer niet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Uhhh, ik zou zeggen, plaats gewoon een topic. We bijten niet. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aife schreef:
    Ik snap het niet helemaal? Je wilt een topic aanmaken, maar je wilt het toch weer niet?


    Ja, en dat is frustrerend. (no_chears)

    @Okamoto. Dat weet ik, reageren af en toe net zo min..
    Maar dat is niet jouw schuld.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    als je geen topic aan wilt maken, mijn pb mag altijd doorgegooid worden :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    als je geen topic aan wilt maken, mijn pb mag altijd doorgegooid worden :)


    Aahw, dat is lief van je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, en dat is frustrerend. (no_chears)

    @Okamoto. Dat weet ik, reageren af en toe net zo min..
    Maar dat is niet jouw schuld.


    Hmm, ja da's waar. Ach ja, als je ergens over wilt praten kun je inderdaad een pbtje sturen. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Okamoto schreef:
    (...)

    Hmm, ja da's waar. Ach ja, als je ergens over wilt praten kun je inderdaad een pbtje sturen. :]


    Ook jij heel erg bedankt! (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat heb ik ook, vroeger kon je hier alles zeggen, als je nu over iets verteld dat misschien een beetje naïef of "raar" is word je afgekat xd En zoals Myrddin al zei, als er iets is wat je kwijtwil mag je mij ook altijd pb-en ^^


    Alis volat propriis.

    Hobbit schreef:
    Dat heb ik ook, vroeger kon je hier alles zeggen, als je nu over iets verteld dat misschien een beetje naïef of "raar" is word je afgekat xd En zoals Myrddin al zei, als er iets is wat je kwijtwil mag je mij ook altijd pb-en ^^


    En alle onzin topics krijgen heel veel reacties en topics die het nodig hebben, juist niet.
    Maar bedankt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    En alle onzin topics krijgen heel veel reacties en topics die het nodig hebben, juist niet.
    Maar bedankt. (:

    Precies, Quizlet is sowieso op een nare manier veranderd. -Just my opinion-
    Er zijn ook zeker dingen verbeterd, maar over het algemeen mis ik het oude Q. ;p


    Alis volat propriis.

    Hobbit schreef:
    (...)
    Precies, Quizlet is sowieso op een nare manier veranderd. -Just my opinion-
    Er zijn ook zeker dingen verbeterd, maar over het algemeen mis ik het oude Q. ;p


    Ja, nu is de shoutbox ook vet leeg etc.
    Echt stom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan ook mensen die je (goed) kent PB's sturen als je wat dwars zit :]. Doe ik ook wel es.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Je kan ook mensen die je (goed) kent PB's sturen als je wat dwars zit :]. Doe ik ook wel es.


    Klopt, maar dan is het weer niet zo erg om mensen te gaan PB'en.
    I shall give you an example: ik moet nog altijd een topic openen om mensjes te vragen of ze ideeën hebben voor mijn pws. En dat ga je niet even iemand PB'en, daar heb je meer meningen voor nodig. Maar op een of andere manier komt het er niet van, alsof ik geen tijd wíl vrijmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Onnodige topics krijgen veel te veel aandacht en topics waarin mensen heel dapper iets vertellen over hun problemen waar ze mee zitten, wordt het óf genegeerd óf afgekraakt. Leuk, dat forum de laatste tijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Onnodige topics krijgen veel te veel aandacht en topics waarin mensen heel dapper iets vertellen over hun problemen waar ze mee zitten, wordt het óf genegeerd óf afgekraakt. Leuk, dat forum de laatste tijd.

    Amen to this! ;]
    Maar als je wilt Manon, mag je mij wel PB'en, alleen ben ik eventjes voor een kleine twintig minuutjes offline. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive