• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Brutus, ik heb stukje van Nana gestuurd (aa)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik twijfel en kijk Amen aan, hij is misschien de enige hier op school die me zal begrijpen en ik open dan toch mijn mond. 'Ik,' begin ik dan, maar mijn keel slaat weer dicht. Ik kuch even en probeer dan verder te praten terwijl er weer tranen opkomen die ik deze keer gewoon zijn gang laat gaan. 'Alles, alles wat vandaag gebeurde,' zeg ik dan iets zachter. 'Ik had een gevoel dat ik alleen was. Niemand om me heen, zelfs Taylor niet,' Mijn stem is zacht en ik sla de zelfde tonen van Amen aan maar dan op de lage toetsen. 'Ik miste iedereen en alles,' Ik slikte, zal ik verder gaan? De enige die ik tot nu toe zo erg heb vertrouwd was Luca, maar ook hij was uiteindelijk niet meer te vertrouwen. Ik kijk Luca aan in zijn blauwe ogen en het licht weerspiegeld de gouden rand om zijn iris. 'Maar ik besefte dat er niemand meer was naar wie ik kon gaan,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Christian Hamilton
    ‘Niets, ik ben heel braaf, dat weet je toch?’ Zei ze terwijl ze daarna plagerig haar tong uitstak.
    Ik rolde met mijn ogen.
    "Natuurlijk Naan, jij bent de braafheid zelve."
    Ik was even stil, maar mijn nieuwsgierigheid overwon.
    "Hoe zit het met jou en Amen," vroeg ik op fluistertoon terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.
    Ik had wel door dat er iets tussen die twee speelde. Ik had ze gezien bij het zwembad en net op de gang. Er was iets tussen die twee.

    Nevil Hamilton
    Chris had Nana al bij zich op school getrokken. Het enige wat ik kon doen was me zorgen maken of ik nu geen verdere problemen zou krijgen met school en mijn ouders. Ik bekeek Chris al een tijdje. Ik snapte hoe hij alle aandacht van de meisjes kreeg. Hij was de knappe, gespierde, grappige en spontane jongen waar elk meisje voor viel. En dan had je mij, de stille, sullige nerd. Ik schudde de gedachtes van me af. Zo mocht ik niet over mijn broer denken, hij was een toffe gast.


    Me so good.

    Talisman schreef:
    [@Brutus, ik heb stukje van Nana gestuurd (aa)]

    [Jaa, ik was een beetje sloom ;d]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    [Jaa, ik was een beetje sloom ;d]

    [Awww, ik vind het wel een beetje zielig voor Nevil hoor. Wait, a lá me has an idea. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Shizuko Rose
    Hij rolde met zijn ogen, maar ik keek nog steeds met mijn engelengezicht naar hem. ‘Natuurlijk Nana, jij bent de braafheid zelve.’ Hij was even stil en in die stilte wilde ik zeggen dat ik dat toevallig wel was, maar hij was eerder met praten. ‘Hoe zit het met jou en Amen,’ fluisterde hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelde.
    Ik trok even beledigd mijn mond open, maar sloot deze toen weer en keek de andere kant op terwijl ik een pruillip opzette. Altijd als ik bij hem was, was ik in een andere bui, al vond ik hem op het eerste moment wel heel erg irritant.
    ‘Dat gaat jou niets aan, jochie,’ zei ik zo neutraal mogelijk, maar ik kon het niet laten een glimlach op mijn gezicht te laten en wat rood te kleuren.
    ‘Weet je, ik mag jou niet meer Christian,’ Ik stak mijn neus nep-verwaand in de lucht en sprong van zijn schoot af, waarna ik op die van Nevil ging zitten. ‘Je broertje is veel liever.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wil iemand naar Chay? :3 ]


    El Diablo.

    Alexander

    'Gitaar spelen' Andwoord ik glimlachend, en nam me voor om zometeen mischien eerst nog wat te spelen, het maakte me niet erg veel uit als er iemand binnenkwam als ik aan het spelen was, ik was er aan gewent dat ik gestoord werd of onderbroken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Talisman schreef:
    (...)
    [Awww, ik vind het wel een beetje zielig voor Nevil hoor. Wait, a lá me has an idea. ^^]

    Haha, hij is ook wel een beetje zielig. En ik ben benieuwd naar your idea.]


    Me so good.

    Amen Raphael Elyon
    'Maar ik besefte dat er niemand meer was naar wie ik kon gaan.'
    Het is duidelijk moeilijk voor haar. Langzaam knik ik. het lijkt me neit dat Liberty manieren heeft om met de emoties om te geen. ik pak haar rechterhand emt mijn linkerhand en sla een hoge toon aan op de piano.
    'Eenzaamheid.' De volgende toon was iets lager. 'Verdriet.' ik kijk weer naar haar ogen.
    'Benoem de gevoelens. Zelf doe ik het met zangnoten. Maar benoem ze. tot je je emoties benoemt, hoeveel en hoe groot ze ook zijn, zijn ze neit verwerkbaar.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    'het spijt me dat ik je voor de tweede keer vandaag stoor, ik zal je anders met rust laten, dan kan je weer verder' zeg ik terwijl er een glimlach op mijn gezicht komt. 'weet jij waar je nog meer een piano kan vinden?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ry schreef:
    [Wil iemand naar Chay? :3 ]

    Misschien naar Diana?
    Die heeft niemand om zich bezig mee te houden :)
    Ze is in de balletzaal


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Brutus schreef:
    (...)
    Haha, hij is ook wel een beetje zielig. En ik ben benieuwd naar your idea.]

    [Ik heb hem al verstuurd lieve schat. (aa)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    "Je broertje is veel liever," zei Nana.
    Ze sprong van mijn schoot af en ging op die van Nevil zitten. Ik trok een pruillipje.
    "Nev steelt alle meisjes van me," zei ik nep-huilerig. "Ik ben jaloers Nev. Zelfs als ik halfnaakt voor de ladies begin te dansen, kiezen ze toch voor jou. Forever alone," zei ik met een diepe zucht.
    Daarna barste ik in lachen uit.
    "Zijn er nog leuke meisjes die een knappe vent met een speedo willen?" riep ik met mijn handen als een toeter om mijn mond door het straflokaal. Niet dat daar zoveel mensen zaten.

    Nevil Hamilton
    "Je broertje is veel liever," zei Nana tegen Chris.
    Voor ik het doorhad was Nana al op mijn schoot gaan zitten. Gelukkig kon ik mijn gezicht achter haar verschuilen, want ik kleurde helemaal rood. nog nooit had ik een meisje op mijn schoot gehad. Dit was een historisch moment. Dit zou waarschijnlijk niet vaak meer voorkomen. Ik had nog nooit een vriendinnetje gehad, niet dat ik gevoelens had voor Nana, maar het liet me eraan denken hoe het zou zijn als ik een vriendinnetje had. Ik zou haar hand vasthouden, haar op schoot nemen en haar zo vaak mogelijk knuffelen als ik kon.
    "Chris, put some clothes on!" riep de leraar die voor de klas stond.


    Me so good.

    [OMG Nevil moet gewoon in het echt bestaan, het moet gewoon! <3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”