• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic


    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    "Ow ik zal net doen alsof rick enzo geen problemen waren van jou hoor" kaatste ik naar Lily. "Doe maar niet alsof jij niks hebt wilson"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik grinnik even om Lilly. Dacht ze nou echt dat ze een kans had tegenover Jimmy. 'Ik zou uitkijken hoor, straks doet ze je nog pijn' zeg ik tegen Jimmy. Ik ging er even goed voor zitten en bleef wachten tot er iets zou gebeuren. Ik hoorde James binnenkomen. 'ik snap jou niet' zei hij tegen me. 'wat valt er niet te snappen?' zeg ik geirriteerd.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:58 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik draaide me om "Als je nadenkt dan weet je zelf het antwoord ook wel" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Doe maar niet alsof jij niks hebt Wilson," Zegt Lilly.
    "Eeey!" Roep ik uit. "Ik hoor niet bij een psychiater te zitten, jij blijkbaar wel," Zeg ik tegen haar. "Als je je woede onder de knie krijgt, wordt je pas weer een vrouw," Ik grinnik even en ga weer op de tafel zitten.
    "Ik zou uitkijken hoor, straks doet ze je nog pijn," Zegt Jane. Ik haal mijn schouders op.
    "Dan ga ik het gevecht aan," Ik ben nou eenmaal strijdlustig aangelegd.

    [maartje je springt er wel gelijk in dat is fijn]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'als je nadenkt weet je het antwoord ook wel' hoor ik James zeggen.
    'als jij nou eens nadenkt weet je waarom ik zo doe en reageer' zeg ik nog geirriteerder.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:02 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Dat komt omdat ik tenmiste dingen probeer, jij niet zak" schreeuwde ik naar hem. IK negeerde James en Jane die weer een ruzie/gesprek hadden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    [maartje je springt er wel gelijk in dat is fijn]:P


    [Ik doe mijn best, gezellig hé? ;D]

    [jep vriend btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Dat komt omdat ik tenmiste dingen probeer, jij niet zak," Schreeuwt ze naar me. Hmm, een vrouw met pit. Heerlijk.
    "Over dingen proberen gesproken, ik probeer van alles. Heb je ooit wel eens drugs geprobeerd? Of een auto geprobeerd te stelen?" Ik leg steeds de nadruk op geprobeerd.

    James

    "Dat weet ik ook wel waarom je zo doet maar ten eerste zei ik al dat het me spijt, ten tweede het stelde niet voor en ten derde je weet wat ik denkt en zo niet denkt dan nog terug aan gisteren en lees dit 'zei ik en haalde een blaadje met de tekst van Right here, Right now uit mijn tas en legde het op haar tafel neer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "drugs ja auto nog niet maar ik heb het geld zelf om een te kopen"ha dat verwachtte hij vast niet van een 15 jarige. Zoals ik eerder zei de jongste maar niet de kleinste en stomste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Drugs ja, auto nog niet, maar ik heb het geld zelf om een te kopen," Ik haal even mijn schouders op.
    "Stelen is leuker én het kost geen geld, tenminste, als je het goed doet," Ik zet mijn voeten op een stoel en blijf of tafel zitten.

    Jane
    Ik luisterde naar wat James zei maar ik was niet in een stemming op sorry te gaan zeggen. 'jij ging toch?' zei ik tegen James en stopte het blaadje in mijn zak. Ik zou het later wel gaan lezen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    LIlly
    "sukkel jij bent een jongentje in plaats van een echte man" schold ik.
    Altijd als ik slecht geslapen had was ik chagie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan