• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic


    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik vind hem echt helemaal wauw haha]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ mee eens]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja omg hij is knap jane jij mag james]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jimmy: Hahaahaha, rustig aan dames. (cool) XD]

    sorry ben er weer eens :P kan iemand me bijpraten?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hoe zal ik beginnen?]

    [uhm, Jane en Lilly haten elkaar nog meer. James en Jane hebben gezoend, en voor de rest niet echt iets bijzonders..]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:26 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [lokaal in komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [het is net een nieuwe schooldag dus je kan gewoon binnenkomen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oké, maar dan doe ik dan wel op de Jimmy manier. ;D]

    [ is goed en mag ik ook een reactie van Jane?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    Ik deed mijn oortjes weer in en zette mijn muziek extra hard zodat ik niks meer kon horen van jane.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Met mijn scooter rij ik het schoolplein op en parkeer heb precies naast de deur. Sorry, maar ik ben gewoon te lui om van het scooterhok naar de deur te lopen. Dit is de zoveelste scooter die ik heb, de rest is in de prak gereden. Ik pak de tas met schoolboeken die nu al bekladt zijn. School is een plek waar je je verveel, meer niet. Leren doe ik er niet.
    Ik stap af en sla mijn zwarte rugzak over één schouder. Mijn grote passen slenter ik de school door, richting het lokaal, nummer dertien. Het lokaal is slechter dan de rest. De school heeft niks over voor 'probleem' kinderen. Ik ben geen probleem kind, ik ben anders en leef tenminste.
    Met een grote zwaai gooi mijn rugzak het lokaal door. Deze knalt tegen de muur aan en belandt dan op een tafeltje. Jimmy is binnen.
    Ik loop naar de plek waar mijn rugzak is neergekomen en ga op het tafeltje zitten.

    Lilly
    Ik schrik vna een tas die een tafel voor me terecht kom en boos draai ik me om.
    "waar slaat dat op" riep ik boos naar Jim
    Ik hoorde Janes opmerking. En mijn ogen spugden vuur naar ahar. "Ik heb niks met hem en wil niks met hem ja"

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oh sorry zag het niet]

    Jane
    Ik zag James zijn blik maar keek alleen maar boos terug. 'ga Lilly zoenen ofzo' mompelde ik meer in mezelf dan naar James, maar hoopte toch dat hij het hoorde. Het zal al helemaal fijn zijn als Lilly het ook had gehoord. Maar niemand had het vast gehoord doordat Jimmy met veel kabaal het lokaal binnenkomt.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:36 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”