• [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:02 ]


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Is het maar een dag? En wat gaan jullie allemaal doen? En als je toch een leuk groepje had, kan je met de rest omgaan en niet met hun? Laat ze links liggen. Ik woon dicht bij Maastricht trouwens, dus ik weet wel wat plekjes waar je ze kan dumpen, haha ;)


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Het is inderdaad een dag, en ik kan zo ook wel dumpen, maar oet alsnog ak opdracht met ze doen ;s haha, anders miss meeting? andere meisje uit me zit ook in me groepje dus het valt dan nog mee. Zijn er nog andere mensen in Maastricht in voor een meeting?

    Russian schreef:
    Is het maar een dag? En wat gaan jullie allemaal doen? En als je toch een leuk groepje had, kan je met de rest omgaan en niet met hun? Laat ze links liggen. Ik woon dicht bij Maastricht trouwens, dus ik weet wel wat plekjes waar je ze kan dumpen, haha ;)


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Sorry hoor, maar jij klinkt zo oppervlakkig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ToySoldier schreef:
    Het is inderdaad een dag, en ik kan zo ook wel dumpen, maar oet alsnog ak opdracht met ze doen ;s haha, anders miss meeting? andere meisje uit me zit ook in me groepje dus het valt dan nog mee. Zijn er nog andere mensen in Maastricht in voor een meeting?
    Haha, wanneer is het dan? :D Ja dat zuigt inderdaad, maar ik zou gewoon gaan, anders mis je toch heel wat leuks. Je moet je dag niet laten verpesten door 'n stel bitches die denken dat ze beter en leuker zijn dan jou.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 11:52 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Je hebt me omgepraat, ik ga wel.We gaan 8 mei.op een dinsdag geloof ik (:

    Russian schreef:
    (...) Haha, wanneer is het dan? :D Ja dat zuigt inderdaad, maar ik zou gewoon gaan, anders mis je toch heel wat leuks. Je moet je dag niet laten verpesten door 'n stel bitches die denken dat ze beter en leuker zijn dan jou.


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    en ze hebben hun uiterlijk totaal niet mee.

    Wat maakt dat nu uit? Oke, ik begrijp dat je ze misschien niet leuk vindt maar het uiterlijk maakt toch echt niet uit.
    Wat Negligible, je klinkt nu echt oppervlakkig.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ToySoldier schreef:
    Je hebt me omgepraat, ik ga wel.We gaan 8 mei.op een dinsdag geloof ik (:

    (...)
    Haha oké veel plezier! Nee in mijn eerste twee jaren hier op school had ik dat ook. Met excursies of activiteitenweken ging ik nooit mee omdat ik niet samen wou zitten met bepaalde mensen. Nu is het ook wel eens dat ik in een groepje zit met allemaal mensen die ik echt niet moet. Maar gewoon schijt eraan joh. Want geloof me, je wil niet de enige uit je klas zijn die maar moet zitten en aanhoren hoe leuk het was en wat er allemaal gedaan werd.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Wat maakt het uit. Je zit toch niet alleen met hun 2 in een groep? Het zijn ook maar mensen en dat ze hun uiterlijk totaal niet mee hebben is al helemaal geen reden om "zelfmoordneigingen" te krijgen, of het überhaupt te zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.