• Rpg

    The Hunger Games, wie kent ze niet? De districten haten het, en houden er van. 

    24 normale personen worden uitgekozen, meegenomen. Maar samen met hun volgvloeistof wordt er nog iets ingespoten, of niet? 
    Een nieuwe gave ontwikkelt zich razendsnel in de persoon. Allemaal anders, maar allemaal nodig om te strijden. Strijden? Er is een klein inimini-superbelangrijk regeltje bij gekomen. Wie moordt, wordt accuut gediskwalificeert. Dus... Het wordt iets anders. Strijd, maar moordt niet, hoe win je dan? Door alle kleine spotgaai badges met jou districtnummer te verzamelen, dat zijn er 20. Heeft de ander van jou district die? Niet erg, we werken samen. Maar ojaa, per persoon 20. Dus 40 per district.

    Natuurlijk kan je ook badges van andere districten meenemen, gewoon om te zorgen dat zij niet winnen. Deze tellen niet mee bij je eigen "badges verzameling".


    District 1:
    -Jewell Blossem Levian - snelle verwonding, maar geen zware en snel dodelijke verwondingen
    -

    District 2:
    - Rayaela Olivia Cowan - Natuur beïnvloeden, maar zonder wind, zon, regen (of bedoelde je dat juist?)

    - Jay Sterling Bright - Lichaam gave, alleen voor maar een klein tijdje


    District 3:
    - Gladys Blanca Baker - Mensen raken in ban d.m.v. zang, maar voor maar een klein tijdje.

    -


    District 4:
    - Angel Purple Grey - Telephatie, maar ze moet degen wel aan kijken en het kan geen hevige pijn zijn.

    - GERESERVEERD


    District 5:
    - GERESERVEERD
    -Matt Sullivan - Korte tijd bevriezen


    District 6:
    - Quince Cassandra Steam

    -


    District 7:
    - Sarah Hall - Schild om zich heen trekken, maar je kan er met moeite wel door heen.
    -


    District 8:
    -
    -


    District 9:
    -
    -


    District 10:
    - May Rose White - Lichaam veranderen in Natuurlijke dingen, maar na een half uur vervaagd het. Niet lopen / bewegen met dingen die normaal ook niet lopen. Geen dieren.

    - Noud Jarno Mayfield - Pijn beïnvloeden, maar voor korte tijd


    District 11:
    - Mandy Strangle - Water, hoe meer water, hoe meer energie het kost. Kan dus niet heel lang door blijven gaan.
    - GERESERVEERD


    District 12:
    - GERESERVEERD
    - Collin Worse - Dieren veranderen, niet in alle. De dieren moeten kunnen overleven in waar ze zijn en hij kan niet elke tien seconden of zo veranderen in een ander dier. Hij moet een paar minuten dat beest zijn en dan kan hij pas weer veranderen.


    De lijst:

    Naam

    Leeftijd 

    Geslacht

    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen)

    Karakter

    Uiterlijk

    District

    Extra


    Een paar regeltjes:  
    # Niet moorden (das een beetje logisch)
    # Per district één jongen één meisje # 16+ toegestaan
    # Je mag een badge zelf vinden maar niet allemaal achter elkaar en dan winnen. Je mag er heeel soms een vinden maar niet gelijk het spel winnen.
    # Als er veel vraag naar is kan ik wel doen dat moorden wel mag maar dan moeten er wel mensen zijn die dat graag willen (en dan meedoen natuurlijk :P)  
    # 1 jongen 1 meisje per persoon maar niet van hetzelfde district.
    # Heb alsjeblieft een beetje ervaring met RPG'en.


    Ik hoop dat het leuk wordt en duidelijk is :) 


    reservering:
    Iedereen reserveert overnieuw!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Rainer Gould
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: Onzichtbaarheid, maar het is sterker dan alleen onzichtbaarheid; hij wordt volledig afgeschermd: zijn geur en temperatuur versmelten met zijn omgeving, je kan hem niet zien en de geluiden die hij maakt als hij onzichtbaar is zijn nauwelijks hoorbaar. Je kan hem op dat moment niet opsporen of raken met een gave, als je iets tastbaars gebruikt wel (bv. je kan hem niet raken door een mentale gave zoals pijn laten voelen, maar wel door een fysieke, zoals een voorwerp tegen hem smijten met telekinese).
    District: 4
    Uiterlijk: Hij heeft chocoladebruin halflang haar en zeegroene ogen, hij is lang en gespierd en heeft wat sproeten op zijn neus.
    Innerlijk: Hij is geen prater, maar een denker. Hij wantrouwt mensen snel en maakt niet zo snel vrienden, maar voor zijn vrienden doet hij alles, al kost het hem zijn leven. Hij is heel intelligent en denk niet vaak aan zichzelf als er anderen bij zijn.



    Is dit goed?^^


    If there's no risk, there's no reward.

    Kan ik het meisje in district 4 reserveren? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag jaimyhoi et meisje uit district 4 reserveren?(;


    If there's no risk, there's no reward.

    Nah, ik weet niet echt of deze rpg nog door gaat...
    Ik had op 28 april een meisje uit district 3 en een jongen uit district 5 aangemaakt en ze staan er nog steeds niet bij(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    annemellark -> xMockingjayy


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kan ik een meisjestribuut uit district 6 met als kracht voorgevoel reserveren?

    Naam Angel Purple Grey

    Leeftijd 17

    Geslacht Vrouw

    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen)Telephatathie

    Karakter zie ik in de RPG

    Uiterlijk



    District 3 of 4

    Extra /

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 12:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @xJohnnyDepp: Lees jij dit topic nog?
    @HurtedHeart: Doe jij nog steeds mee met deze roleplay?

    Leannan schreef:
    Nah, ik weet niet echt of deze rpg nog door gaat...
    Ik had op 28 april een meisje uit district 3 en een jongen uit district 5 aangemaakt en ze staan er nog steeds niet bij(no_chears)


    Ik weet het, ik hoop dat deze roleplay doorgaat!
    In het ergste geval wil ik 'm wel overnemen.

    Password schreef:
    (...)

    Ik weet het, ik hoop dat deze roleplay doorgaat!
    In het ergste geval wil ik 'm wel overnemen.

    Misschien eerst even een PB naar haar sturen?
    En als ze niet verder wil kan je dat misschien vragen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké sorry, ik ben nogal druk dus ik was dit topic nogal vergeten

    HOe dom kan je zijn maar ach 0_0

    Ik weet niet waar ik moet beginnen, ik weet namelijk niet wie er allemaal zijn aangemaakt en zo. Hoe ga ik beginnen met dit topic weer een beetje op orde te houden? :S


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik denk dat er niets anders op zit dan pagina per pagina te kijken wie er een personage heeft aangemaakt...het zijn er niet zo erg veel :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien kun je al de aangemaakte rollen in je lijstje zetten en de resterende reserveringen ook meteen vastzetten? Ik wil graag nog een rol aanmaken alleen twijfel ik nu of dit topic nou wel of niet doorgaat?

    [Ik doe nog mee hoor :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    je kan beter alle reseveringen weg halen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,