• Rpg

The Hunger Games, wie kent ze niet? De districten haten het, en houden er van. 

24 normale personen worden uitgekozen, meegenomen. Maar samen met hun volgvloeistof wordt er nog iets ingespoten, of niet? 
    Een nieuwe gave ontwikkelt zich razendsnel in de persoon. Allemaal anders, maar allemaal nodig om te strijden. Strijden? Er is een klein inimini-superbelangrijk regeltje bij gekomen. Wie moordt, wordt accuut gediskwalificeert. Dus... Het wordt iets anders. Strijd, maar moordt niet, hoe win je dan? Door alle kleine spotgaai badges met jou districtnummer te verzamelen, dat zijn er 20. Heeft de ander van jou district die? Niet erg, we werken samen. Maar ojaa, per persoon 20. Dus 40 per district.

Natuurlijk kan je ook badges van andere districten meenemen, gewoon om te zorgen dat zij niet winnen. Deze tellen niet mee bij je eigen "badges verzameling".

District 1:
    -Jewell Blossem Levian - snelle verwonding, maar geen zware en snel dodelijke verwondingen
    -

District 2:
    - Rayaela Olivia Cowan - Natuur beïnvloeden, maar zonder wind, zon, regen (of bedoelde je dat juist?)

- Jay Sterling Bright - Lichaam gave, alleen voor maar een klein tijdje

District 3:
    - Gladys Blanca Baker - Mensen raken in ban d.m.v. zang, maar voor maar een klein tijdje.

-

District 4:
    - Angel Purple Grey - Telephatie, maar ze moet degen wel aan kijken en het kan geen hevige pijn zijn.

- GERESERVEERD

District 5:
    - GERESERVEERD
    -Matt Sullivan - Korte tijd bevriezen

District 6:
    - Quince Cassandra Steam

-

District 7:
    - Sarah Hall - Schild om zich heen trekken, maar je kan er met moeite wel door heen.
    -

District 8:
    -
    -

District 9:
    -
    -

District 10:
    - May Rose White - Lichaam veranderen in Natuurlijke dingen, maar na een half uur vervaagd het. Niet lopen / bewegen met dingen die normaal ook niet lopen. Geen dieren.

- Noud Jarno Mayfield - Pijn beïnvloeden, maar voor korte tijd

District 11:
    - Mandy Strangle - Water, hoe meer water, hoe meer energie het kost. Kan dus niet heel lang door blijven gaan.
    - GERESERVEERD

District 12:
    - GERESERVEERD
    - Collin Worse - Dieren veranderen, niet in alle. De dieren moeten kunnen overleven in waar ze zijn en hij kan niet elke tien seconden of zo veranderen in een ander dier. Hij moet een paar minuten dat beest zijn en dan kan hij pas weer veranderen.

De lijst:

Naam

Leeftijd 

Geslacht

Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen)

Karakter

Uiterlijk

District

Extra

Een paar regeltjes:  
    # Niet moorden (das een beetje logisch)
    # Per district één jongen één meisje # 16+ toegestaan
    # Je mag een badge zelf vinden maar niet allemaal achter elkaar en dan winnen. Je mag er heeel soms een vinden maar niet gelijk het spel winnen.
    # Als er veel vraag naar is kan ik wel doen dat moorden wel mag maar dan moeten er wel mensen zijn die dat graag willen (en dan meedoen natuurlijk :P)  
    # 1 jongen 1 meisje per persoon maar niet van hetzelfde district.
    # Heb alsjeblieft een beetje ervaring met RPG'en.

Ik hoop dat het leuk wordt en duidelijk is :) 

reservering:
    Iedereen reserveert overnieuw!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:27 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

@annemellark: Als je rijke ouders hebt, zit je toch juist hoger in de districten? Of heb ik dat fout?

@password maar in elk district zijn toch ook rijkere? :$

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Naam: Noud Jarno Mayfield.
    Leeftijd: Zeventien.
    Geslacht: Mannelijk.
    Gave: Pijn beïnvloeden (Pijn afnemen of geven, bij anderen of zichzelf).
    Karakter: (Komt nog).
    Uiterlijk:

(Uitleg komt nog)
    District: Tien.
    Extra: /

Naam: Rayaela Olivia Cowan.
    Leeftijd: Zestien.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Gave: De natuur beïnvloeden (Het laten regen, waaien of de zon laten schijnen. Ze kan ook dingen laten groeien).
    Karakter: (Komt nog).
    Uiterlijk:

(Uitleg komt nog).
    District: Twee.
    Extra: /

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:01 ]

annemellark schreef:
    @password maar in elk district zijn toch ook rijkere? :$

Ik weet het niet precies, maar ik dacht dat de districten rond de 11 arm waren en de districten zoals 1 en 2; rijk en beter getraind.

I zet je er bij als ik op de pc zit

Nu op mobiel namelijk

Mag ik een meisje van district 1 reserveren.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Ja :)

GelaarsdeKat schreef:
    Naam: Collin Worse

Leeftijd: 16

Geslacht: Man

Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen): Kan in dieren veranderen

Karakter: Vrolijk, achterdochtig en nieuwsgierig, avontuurlijk, beetje heel erg eigenwijs, snel en zwijgzaam.

Uiterlijk:

District: 12

Extra: Ik ben verslaafd aan hem :P

Moet je hem echt alweer gaan stelen? Ik wou hem! XD..
    Neem ik Jhonny dep wel :Y)

Don't be like the rest of them, darling

TheRumIsGone schreef:
    (...)

Moet je hem echt alweer gaan stelen? Ik wou hem! XD..
    Neem ik Jhonny dep wel :Y)

*grinnik grinnik*

GelaarsdeKat schreef:
    (...)

*grinnik grinnik*

Vind het nogsteeds gemeen.. Je kaapt hem steeds voor mij weg XD..

TheRumIsGone schreef:
    (...)

Vind het nogsteeds gemeen.. Je kaapt hem steeds voor mij weg XD..

zo ben ik hè, maar ja, ik ben nou eenmaal aan hem verslaafd dus wat doe je er aan. We hebben zo´n computer met SUPER GROOT beeldscherm en ik heb daar een plaatje van hem, EN DAT IS ZO PRETTY NICE, gewoon super groot Orlando Bloom voor je :P
    maar we moeten niet te veel spammen...

GelaarsdeKat schreef:
    (...)

zo ben ik hè, maar ja, ik ben nou eenmaal aan hem verslaafd dus wat doe je er aan. We hebben zo´n computer met SUPER GROOT beeldscherm en ik heb daar een plaatje van hem, EN DAT IS ZO PRETTY NICE, gewoon super groot Orlando Bloom voor je :P
    maar we moeten niet te veel spammen...

XD.. Sorry.. We zijn er gwn allebij verslaaft aan.. XD

Naam:
    Jewell Blossem Levian

Leeftijd:
    16

Geslacht:
    Vrouw

Gave:
    Ze kan met een handbeweging een wond/breuk toebrengen, de grote/ernst van de wond/breuk licht aan hoeveel energie ze heeft en hoe snel/hard ze de beweging maakt.

Karakter:
    Jewell staat sterk in haar schoenen en kan soms wat arrogant overkomen. Ze heeft net zoals veel beroeps geen medelijden en houd ervan om mensen te verwonden en te vernederen. Jewell kan erg goed misleiden en liegen, en vind dat ook zwaar amusant om te doen.

Uiterlijk:

District:
    een

Extra:
    Haar district aandenken is een bedelarmband met verschillende bedels eraan.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Naam Gladys Blanca Baker
    Leeftijd 17
    Geslacht Vrouwelijk
    Gave Kan ervoor zorgen dat mensen in de ban raken van haar door middel van zang
    Karakter Gladys lijkt een erg rustig iemand die niet veel kwaad kan, maar schijn bedriegt. Ze is een kei in gevechtssport en erg lenig dankzij haar kleine gestalte. Ze is erg sportief en is dol op wedstrijden. Ze houdt van uitdagingen en heeft altijd de drang om te winnen. Ze weet wat ze wil en doet er alles aan om het te krijgen. Soms kan ze een tikkeltje arrogant overkomen, maar eens je haar kent valt ze erg goed mee.
    Uiterlijk

Ze is 1m62 en erg slank gebouwd. Haar blonde haren komen net tot onder haar schouders. Haar donker bruine ogen zijn erg mysterieus wat mensen erg aantrekt.
    District 3
    Extra Haar aandenken uit haar district is een gouden enkelbandje dat ze van haar vader kreeg.

Naam Matt Sullivan
    Leeftijd 18
    Geslacht Mannelijk
    Gave Kan mensen voor een korte tijd laten bevriezen
    Karakter Matt is een zeer opgewekt iemand die altijd wel te vinden is voor een grap. Hij heeft een zwak voor het vrouwelijk schoon en laat dat ook merken. Hij is niet snel kwaad te krijgen, maar als hij kwaad is kan je beter lopen voor je leven. Als je voor hem respect hebt, heeft hij dat ook voor jou. Matt is een zeer listig iemand en wint snel het vertrouwen van anderen.
    Uiterlijk

Matt is erg gespierd en atletisch gebouwd. Deze knappe jongeman heeft donkere haren en ijsblauwe ogen die recht door je ziel kunnen kijken. Matt is 1m87 en is best wel aantrekkelijk.
    District 5
    Extra Zijn aandenken uit zijn district is een klein vogelfluitje van zijn overleden zusje.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:36 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Mogen ze erbij of niet? :)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.