• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik voelde al een tijdje een vloeistof langs mijn been glijden, en had nu de mogelijkheid om te kijken wat het was.
    Ik zag een redelijk diepe snee in mijn kuit, maar haalde mijn schouders op. ''Jawel, en jij?'' zei ik, aangezien het niet veel pijn deed. Ik keek een beetje om me heen. Wat was de oorzaak, hoe heb ik in godsnaam daar die wond gekregen?
    Mijn oog viel op een half kapotte vuilnisbak waarvan er een scherp stuk uitstak; tijdens het rennen moest ik me vast hebben opengehaald aan dat ding.
    Zo vreemd was het niet, er werd hier in deze buurt vanalles kapot gemaakt; van vuilnisbakken tot ramen, van auto's tot lantaarnpalen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ik denk het wel." mompel ik. Ik voel nu geen pijn, misschien later wel, maar nu was er niets mis. Als ik over de straat heen kijk, zie ik iemand liggen. Ik loop er langzaam naar toe en schop ertegen. Zeker dood. Voor de rest is er niets. "Kom, we gaan snel." Ik loop terug en pak haar hand weer vast.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik snelde achter Riley aan, maar vertraagde even toen ik het lijk zag. Dat was Paco, een goede vriend van Zac. Ik kende hem maar al te goed.. Ik verbande die herinneringen uit mijn geheugen en werd weer meegetrokken door Riley.
    Langzaamaan kwam het kraakpand al in zicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo slapen, doe nog één post ofzo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is goed hoor.]

    Riley Winchester

    Ik ga iets sneller lopen als ik het kraakpand zie. Ik besef me dat dit de tiende alweer is. Vierde in twee dagen, gaat lekker. Ik open de deur voor Aurelie en laat haar snel binnen.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik zuchtte opgelucht toen ik uiteindelijk binnen stond, en trok mijn jas uit. Nadat Riley dit ook heeft gedaan, omhelsde ik hem even. Woorden waren niet nodig; voor mijn gevoel zei het moment zelf al genoeg.

    [Meh, no inspiration (cat).
    Goooooodnight!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hahaha ik ken het. Slaap lekker!]

    Riley Winchester

    Ik sla mijn armen weer om haar heen en omhels haar zacht. "Het spijt me, gaat het?" vraag ik zachtjes.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Waarom spijt het jou?'' zuchtte ik zachtjes. ''Als ik daar gewoon was gebleven was er niks gebeurt.'' voegde ik er aan toe, maar knikte toen. De onderkant van mijn broek was nu donkerrood gekleurd. ''Ik moet alleen even-'' ik maakte mijn zin niet af, maar wees naar mijn been. Ik maakte me los uit zijn greep, glimlachte en liep naar de badkamer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Nee, je moet niet zo denken. Ik vind het gewoon erg wat er gebeurd." zeg ik zacht terug. "Ik moet alleen even-" Ze wijst naar haar been, ik zie een behoorlijke rode vlek, en laat me los. Als ze naar de badkamer loopt, loop ik haar achterna. "Ben je geraakt?" vraag ik bezorgd.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schudde mijn hoofd. "Een snee, denk van een kapotte vuilnisbak ofzo." Mompelde ik, en grinnikte zachtjes. Ondanks dat Riley er gewoon bij stond, trok ik mijn broek uit zodat ik er beter bij kon. De broek gooide ik op het stapeltje was dat was omgevallen, en begon mijn wond een beetje schoon te maken. Ik kon een pijnlijk kreuntje niet onderdrukken, en ging uiteindelijk verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Oké." mompel ik terwijl ik toekijk hoe ze haar broek uittrekt. Ik kan er niets aan doen, mijn ogen glijden over haar benen heen en daarna kijk ik pas naar haar wond. Ze begin hem gelijk schoon te maken en ik kniel neer. "Zal ik het doen?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    "Putain!" Mompelde ik zachtjes, en beet op mijn lip. Dit prikte zo erg.. Ik keek Riley even aan. "Als je het wilt, graag." Zei ik, en glimlachte zwakjes. Het bloed stroomde nogsteeds, en de wond was dieper dan ik dacht. Ik was allang blij dat ik een lang shirtje aan had, zodat Riley die grote litteken op mijn heup niet zag; die keer was verschrikkelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Natuurlijk." mompel ik meer tegen mezelf dan tegen haar. Ik was een doekje uit leg hem voorzichtig over haar wond heen. Zo voorzichtig als ik kan veeg ik het bloed weg en dep ik hem schoon. "Het bloed wel heel erg." zeg ik en ik kijk haar voor enkele secondes aan voordat ik me weer op de wond richt.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte even. "Ja, nogal." Mompelde ik, en grinnikte zachtjes. Ik trok mijn shirtje zo onopvallend mogelijk nog een stukje omlaag. Ondanks dat Riley het zachtjes deed, verging ik van de pijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik haal het doekje eraf en bekijk de wond, die nu iets minder hevig bloed. "En diep." concludeer ik. "Het moet misschien gehecht weten, maar daar weet ik verder niets vanaf." prevel ik tegen haar been. Ik sta op zodat ik het doekje nog eens kan uitspoelen.


    Your make-up is terrible