• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik zuchtte even en stond op. ''Sven, laat haar.'' mompelde ik. ''Ga je mee?'' vroeg ik hem toen, doelend op Ashleigh. Ik wou hier zo snel mogelijk weg, ik had écht geen zin in dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Squib schreef:
    Eliza
    'Ik weet het,' zeg ik glimlachend. 'En in dat eerste heb ik ook niet heel veel zin.'
    Ik kijk even rond en zie dat er nog en paar mensen in hun bed liggen en Siënna een beetje rondstrompeld. 'Hé Siënna.'
    Ik kijk even naar het intussen nog steeds natte stapeltje kleding van gisteravond. 'Als jij nou even naar je eigen slaapzaal gaat, ga ik douchen en me aankleden en dan zie ik je weer bij het ontbijt.'
    Zonder een antwoord af te wachten druk ik mijn lippen kort op de zijne. Ik pak een setje kleding uit mijn groene koffer en stap de badkamer in. Ik trek mijn pyjama uit en stap onder de douche.
    [Ik ben weg, morgen op school weer online]


    James

    "Dan moeten we er toch voor zorgen dat er niemand meet met water gaat gooien" zei ik en stond erna op.
    "Tuurlijk als je me zo graag weg wilt hebben zie ik je straks wel bij het ontbijt " zei ik lachend waarna ik naar de jongensslaapzalen liep en op mijn bed ging zitten en het blad pakte met de tekst die ik gister had geschreven.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacky Deanna Roberts.

    "Nee, we moeten Ashleigh zoeken en gaan repeteren," Zegt het ene meisje. Godverdomme! Vloek ik van binnen. Ik kan ook helemaal niks goed doen als ik bij die gozer in de buurt ben. Altijd moet iedereen het weer verpesten, omdat ze alleen zijn kant van het verhaal kennen. Zo gaat dat nou altijd! De woede borrelt op. Er hoeft nog maar iets te gebeuren en ik knal uit elkaar. Tsja, geboren met een kort lontje, sorry hoor.
    "Als je wilt dat ik weg ga kun je het ook gewoon zeggen," Zegt Sven plotseling.
    "Bemoei je er niet mee, klootzak," Kaats ik terug. "Je bent verleden tijd, bemoei je niet meer met mijn leven!" Mijn stem slaat over, maar dat maakt me niks uit.
    "Sven, laat haar," Zegt het ene meisje.
    "Ja, laat me. Luister naar je vriendinnetje," Het maakt me niet uit wat ze nu van me vinden. Dít vind ik. Even rustig als daarnet blijf ik zitten. Nee, ik zal me niet laten wegjagen. Ik ben geen wegloper, ik ben een vechter.

    [Sorry, ik wilde gewoon even wat drama creëren.. :$]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:19 ]

    Marylinn

    En toen knapte ik. Ik beende weer naar haar toe, gaf haar een harde mep in haar gezicht met de vlakke hand, en bleef even roerloos staan. Wow, oké, die kwam plotseling. Haar wang kleurde langzaam rood. ''Als jij nog één iemand van mijn crew uitscheldt..'' ik zuchtte diep om de woede te laten verdwijnen, maar tevergeefs. Ik liep weg, voordat ik het alleen maar erger maakte.

    [Ghehehe]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [eten ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [No omg, Sven can't leave us! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [OMFG. Ik ben een paar minuutjes weg en meteen al een bitchfight.. x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jacky Deanna Roberts.

    Het meisje - Waarvan ik de naam nog steeds niet weet én niet wil weten - staat op en loopt naar me toe. Voor ik het heb ik een klap op mijn wang zitten. Ik bijt op de binnenkant van mijn lip. Niet alleen om mijn tranen binnen te houden, maar ook om mijn mond te houden. Dé trut.
    "Als jij nog één iemand van mijn crew uitscheldt.." Ze stopt midden in haar zin en beent met grote passen naar buiten. Doei! Ik zucht best luid en trek mijn voeten op de bank.
    "Volgens mij moet jij je vriendinnetje nodig knuffelen," Merk ik op tegen Sven.

    [Dramaqueen here!]

    Siënna

    Mijn mond is ondertussen opgengezakt. Omg. Dat was onverwacht. 'Het spijt me voor... ja uhm, dat.' Verontschuldig ik me geschrokken voor hun gedrag. 'Ken je Sven en Mary?' Vraag ik haar verbaasd, terwijl ik ze ongelovig nakijk.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik liet haar los en beet zachtjes op mijn lip, "Misschien moeten we maar eens naar beneden" mompelde ik. Ik haalde een hand door mijn haren en keek de zaal rond. Niemand meer. "Jup, we moeten ons maar eens aankleden".

    Sven.

    "Bemoei je er niet mee, klootzak" Kaatst ze terug, "Je bent verleden tijd, bemoei je niet meer met mijn leven!". Haar stem slaat even over, maar zo te zien maakt het haar niets uit. Ik wil nog wat zeggen, maar besluit om het toch niet te zeggen als Mary me tegenhoud. "Ja, laat me. Luister naar je vriendinnetje" Zegt Jacky dan. Mary draait zich met een ruk om, waarna ze Jacky een harde klap in haar gezicht geeft. Ja, ik ben blij dat ze haar kop nu dicht houd, maar tegelijkertijd voelt het niet goed om te zien hoe Jacky een mep in haar gezicht krijgt. Ondanks dat ze mijn ex is kan ik niet zeggen dat ik haar haat. "Volgens mij moet jij je vriendinnetje nodig knuffelen," Zegt Jacky dan, waarna ze haar voeten op de bank trekt en nogal luid zucht. "He- Ze-, Ach laat ook maar" het laatste mompel ik, waarna ik me omdraai en achter Mary aan loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Gefrustreerd ging ik op een random muurtje zitten. Waarom moest dit wijf hier nou ook zijn? Ik kon haar écht niet uitstaan. Ik wiebelde een beetje verveeld heen en weer, maar voelde de opgekropte woede nog duidelijk. Ik ademde even diep in en uit, maar het hielp niet; fijn. Die agressiviteit ook soms..
    In de verte zag ik Sven aan komen lopen; die zal nu vast wel boos zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jacky Deanna Roberts.

    "Het spijt me voor... ja uhm, dat," Ik haal even mijn schouders op.
    "Het is niet jouw schuld, jij kan er niks aan doen dat je gewoon gestoorde teamleden heb," Zeg ik tegen haar.
    "Ken je Sven en Mary?" Vraagt ze verbaasd. Mary, zo heet dat meisje dus.
    "Sven ken ik," Dit keer laat ik alle scheldwoorden voor Sven achter wege. "Mary kende ik liever niet," Mompel ik en wrijf even over mijn pijnlijke wang.
    "He- Ze-, Ach laat ook maar," Stamelt Sven, staat op, draait zich om en loopt weg.
    "Gezellige boel hier!" Het komt luider uit mijn mond dan dat ik het bedoel.

    [Gezellige boel hier. ;D]